Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
- Data zamieszczenia: 2012-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Zagnańska 155 155
25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
REGON: 00031990200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa szkoleniowa - Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-01 kod CPV 805000009 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-027/08-01 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursu przyuczającego do zawodu Brukarz z aktywizacją zawodową, a następnie przeprowadzenie po jego zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminu oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zajęć aktywizacyjno- zawodowych. - Kurs Brukarz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: ilość edycji kursu wraz z aktywizacją - 1 ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin teorii -32 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin praktyki 80 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) przewidywany termin realizacji kursu: do 15 czerwca 2012 r. ilość uczestników -12 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji zawodowej dla 12 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. - Zajęcia z aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 7.2.3. Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu brukarz i zajęć z aktywizacji zawodowej- podręczniki, materiały do praktycznej nauki kursu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia- instruktorów nauki zawodu oraz materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej - dokumentację stanowią- a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający- imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za osoby, które- ukończyły kurs i otrzymały odpowiednie zaświadczenia, uczestniczyły w kursie ale go nie ukończyły w całości - proporcjonalnie do ilości godzin przepracowanych przez beneficjentów na kursie. -Zamawiający zapewnia- w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż., BHP. W zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu, udział kursantów (skazanych) w realizacji szkolenia oraz ochronę dla kadry realizującej program szkoleniowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa szkoleń dla partnerstwa pn. Kielecki Obszar Funkcjonalny realizowanego w ramach projektu Organizacja i funkcjonowanie Biura Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ - KURSU ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OPS Sandomierz - UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. Będę pracownikiem
Dodano: 2015-06-26 - Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2015 roku
Dodano: 2015-06-15 - Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Morawica
Dodano: 2015-05-20 - Organizacja usług szkoleniowo - doradczych w ramach realizacji projektów systemowych Aktywizacja zawodowa i pomoc w funkcjonowaniu rodzin z osobami bezrobotnymi w gminie Piekoszów
Dodano: 2015-05-06 - Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu systemowego pn. AKTYWNY START = AKTYWNA INTEGRACJA W GMINIE BODZENTYN
Dodano: 2015-04-30 - Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody
Dodano: 2015-04-27 - Zorganizowanie kursów w celu podnoszenia lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych dla Uczestników Projektu My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2015-04-22 - Usługi szkoleniowe na rzecz Odbiorców Projektu systemowego MOPR p.n. : Działanie szansą na przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-03-10 - Poradnictwo indywidualne dla dyrektorów w ramach Rocznych Planów Wspomagania w związku z realizacją projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim
Dodano: 2014-12-16