Przetargi.pl
Usługa serwisowania drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, pl. Medyków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3682012, 3682449 , fax. (032) 368 20 12
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
    pl. Medyków 1 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3682012, 3682449, fax. (032) 368 20 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisowania drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:a) dostawa 26 urządzeń wielofunkcyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz objęcie ich usługą serwisowo-eksploatacyjną b) dostawa kompletnego systemu zarządzająco-monitorującego, oraz druku podążającego, który obejmie dostarczane urządzenia c) dodatkowo objęcie pełną usługą serwisowo-eksploatacyjną oraz objęcie systemem zarządzająco-monitorującym do realizacji wydruku podążającego 2 urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiającego. d) Wykonawca dostarcza niezbędne wyposażenie (serwer, licencje, oprogramowanie) konieczne do prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzająco-monitorującego do realizacji wydruku podążającego e) Wykonawca dostarcza niezbędne wyposażenie zapewniające zachowanie ciągłości pracy w/w systemu (np. serwer redundantny, klaster niezawodnościowy itp.) f) instalacja systemu zarządzająco-monitorującego i uruchomienie urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego, oraz sterowników urządzeń drukujących na stacjach klienckich, g) dostarczenie, zainstalowanie i doprowadzenie do pełnej gotowości do pracy (drukowania, kopiowania, skanowania w systemie zarządzająco monitorującym) na wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych będzie wykonane maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, h) zapewnienie dla dostarczonych urządzeń serwisu obejmującego: -zapewnienie pełnej obsługi konserwacyjno-serwisowej, tak aby urządzenia funkcjonowały prawidłowo i bezawaryjnie. Obsługa konserwacyjno-serwisowa obejmować będzie niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przeglądy, czyszczenie z zewnątrz i wewnątrz, regulacje, naprawy, wymianę uszkodzonych części i podzespołów, -wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji każdego urządzenia z częstotliwością zgodną z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż na pól roku, niezależnie od ilości wykonanych przez to urządzenie kopii/wydruków; okresowe przeglądy powinny być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, -dostarczanie oraz instalowanie w urządzeniach wielofunkcyjnych materiałów eksploatacyjnych za wyjątkiem papieru, w tym m.in. tonerów (producenta urządzeń), części zamiennych wskazanych w dokumentacji technicznej jako wymagane do wymiany okresowo lub według używania urządzeń; brak ww. materiałów nie może powodować przerw w pracy urządzenia większej niż 120 minut. i) zapewnienie utylizacji zużytych części i pojemników po materiałach eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, j) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń i systemu, ponadto dla 10 pracowników w zakresie generowania raportów oraz dla co najmniej 5 pracowników z zakresu zarządzania systemem, k) zapewnienie doradztwa w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, l) wraz z dostawą urządzeń dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń, deklaracji zgodności CE w języku polskim oraz innych dokumentów wynikających z przepisów prawa np. obowiązkowe certyfikaty, licencje itp., m) wraz z dostawą urządzeń dostarczenie 28 plansz z instrukcją przedstawiającą sposób korzystania z podstawowych funkcji urządzeń oraz systemu zarzadzająco-monitorującego. Na planszach powinien znajdować się opis wraz ze zdjęciami obrazującymi korzystanie z urządzenia oraz systemu zarzadzająco-monitorującego, n) Wykonawca będzie prowadził pełen rejestr obsługi technicznej dzierżawionych urządzeń oraz systemu zarzadzająco-monitorującego. o) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu rejestrację zgłoszeń on-line w programie serwisowym Wykonawcy, udostępni dostęp do historii obsługi technicznej poszczególnych urządzeń Zamawiającego, protokołów napraw oraz wymienionych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowych 24 urządzeń wielofunkcyjnych obsługujących format A3 czarno-białych (monochromatycznych), oraz objęcie ich usługą serwisowo-eksploatacyjną 2) dostawę fabrycznie nowych 2 urządzeń wielofunkcyjnych obsługujących format A3 kolorowych, oraz objęcie ich usługą serwisowo-eksploatacyjną 3) dostawę kompletnego systemu zarządzająco-monitorującego, oraz druku podążającego, który obejmie dostarczane urządzenia 4) dodatkowe objęcie pełną usługą serwisowo-eksploatacyjną oraz objęcie systemem zarządzająco-monitorującym do realizacji wydruku podążającego 2 urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub C203 będących własnością Zamawiającego. Dostarczane urządzenia wielofunkcyjne czarno-białe (monochromatyczne) i kolorowe oraz system zarządzająco-monitorujący muszą spełniać podane parametry określone w Opisie funkcjonalności stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wymiany okresowej materiałów eksploatacyjnych od momentu zgłoszenia on-line
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach