Przetargi.pl
USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-202 Katowice, Pl. Wojciecha Kilara
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 325 300, , fax. 322 571 384
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
    Pl. Wojciecha Kilara 1
    40-202 Katowice, woj. śląskie
    tel. 327 325 300, , fax. 322 571 384
    REGON: 24026020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych dla NOSPR obejmuje: 1. Przedmiotem umowy jest stałe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w tym również biletów tzw. „tanich przewoźników” oraz biletów grupowych) w połączeniach krajowych oraz na trasach europejskich i pomiędzy poszczególnymi kontynentami. Rezerwacje i bilety elektroniczne muszą być generowane bezpośrednio z systemu rezerwacyjnego (nie dotyczy biletów tzw. „tanich przewoźników”). 2. Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych cen, czasu przelotu również wieloetapowego, ilości przesiadek, możliwością anulowania. 3. Jeżeli to możliwe Wykonawca zapewni Zamawiającemu odprawę on-line. 4. Przedstawianie Zamawiającemu najkorzystniejszych, dostępnych na rynku, ofert na zakup biletów lotniczych, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenia podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowej, opłaty paliwowej, opłaty serwisowej itp.). 6. Za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 7. Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z rzeczywistymi, bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 8. Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu droga elektroniczną, na wskazany adres mailowy potwierdzenia rezerwacji z pełną informacja o podróży, m.in. o upływie terminu rezerwacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia obowiązków dotyczących składania reklamacji na podstawie sprzedanych biletów oraz przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub przyczyn losowych oraz działania sił wyższych np. epidemii . 10. Zapewnienie bieżącego dostarczania dokumentów podróży (biletów lotniczych), oraz faktur do siedziby NOSPR. 11. Fakturowanie: Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i doręczenia faktury VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze po dokonaniu zakupu biletu. Termin płatności faktury VAT — 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 12. Zapewnienie stałej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletu/jego zmiany w dni robocze w godzinach 8.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązuje się ponadto w ramach zaoferowanej ceny do udostępnienia numeru telefonu alarmowego, czynnego przez 24/dobę, pod którym Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji, zmian lub anulacji zakupionego biletu. 13. Przydzielenie do realizacji umowy co najmniej trzech numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji. 14. Każdorazowe informowanie NOSPR drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu termin wykupu oraz warunki taryfy. 15. Każdorazowo na 24 godziny przed wykupem biletu informowanie drogą elektroniczną wyznaczonego pracownika NOSPR, że tego dnia upływa termin rezerwacji. 16. Każdorazowe i niezwłoczne informowanie NOSPR drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu. 17. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą pracownika – kasjera lotniczego (dalej: „opiekuna”), która zostanie skierowana do stałej współpracy i uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca i Zamawiający podadzą imię i nazwisko pracownika – kasjera lotniczego („opiekuna”), nr telefonu komórkowego oraz adres mailowy. 18. Wykonawca i Zamawiający niezwłocznie będą informować się o zmianie osoby pełniącej funkcje „opiekuna” oraz o każdej zmianie nr telefonów kontaktowych oraz adresów email „opiekuna”. 19. Zapewnienie możliwości bezkosztowego zwrotu biletu w dniu jego wykupu do g. 18.00 (nie dotyczy biletów tzw. „tanich przewoźników”). 20. Dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych oraz tzw. „tanich przewoźników". 21. W sytuacjach, gdy NOSPR uzyska bezpośrednio od przewoźników specjalne zniżki, Agent zastosuje je przy wystawianiu biletów (konieczność stworzenia „profilu klienta”, zawierającego kody otrzymane od linii lotniczych w których NOSPR posiada specjalne zniżki.) 22. Planowany czas trwania umowy to 18 miesięcy lub do wyczerpania kwoty szacunkowej PLN brutto, przeznaczonej na usługę w zależności, która okoliczność nastąpi wcześniej. 23. W sytuacjach, gdy NOSPR uzyska bezpośrednio od przewoźników specjalne zniżki, Wykonawca zastosuje je przy wystawianiu biletów (konieczność stworzenia „profilu klienta”, zawierającego kody otrzymane od linii lotniczych w których NOSPR posiada specjalne zniżki.) 24. Każdorazowe informowanie NOSPR drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu. 25. Szacunkowa skala potrzeb NOSPR na okres 18 miesięcy - około 350 połączeń, z czego, trasy międzynarodowe to około 94% połączeń na trasach europejskich, około 2% na trasach międzykontynentalnych, oraz około 4% na trasach krajowych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany proporcji kierunków połączeń. 26. Przewiduje się przelot grupy 81 osób do Japonii: wylot 7 lipca 2021 r z Katowice/Kraków do Tokio (Narita lub Haneda); powrót 19 lipca 2021 r z Tokio (Narita lub Haneda) do Katowice/Kraków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 14 stycznia 2021r. do godz. 10.30. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na Numer rachunku bankowego: Bank Gospodarstwa Krajowego S.A. 53 1130 1091 0003 9112 5320 0001 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr NOSPR/4/2020”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci (formie) papierowej, w oryginale, składając dokument wadialny w siedzibie Zamawiającego, nie później niż do terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty ORYGINAŁ dokumentu wadialnego. 9. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. 10. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Wykonawca uprawniony jest do samodzielnego przedłużenia ważności wadium. Ryzyko nieprzedłużenia ważności wadium, w przypadku upływu terminu jego obowiązywania obciąża Wykonawcę. 11. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach