Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg
- Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3317777 , fax. 022 3317776
- Data zamieszczenia: 2015-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
ul. Samsonowska 1 1
02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3317777, fax. 022 3317776
REGON: 01036167000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem Coś Was łączy? Zrób test na HIV. (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-18/2015) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem Coś Was łączy? Zrób test na HIV. skierowanej do osób podejmujących ryzykowne zachowania, które mogą skutkować zakażeniem HIV. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskich działań prozdrowotnych skierowanych do osób podejmujących ryzykowne zachowania, które mogą skutkować zakażeniem HIV. Działania powinny być prowadzone pod hasłem i logotypem Coś Was łączy? Zrób test na HIV. Działania mają na celu popularyzację wczesnej diagnostyki w kierunku HIV oraz upowszechnienie wiedzy o HIV i AIDS, a także sposobach zmniejszenia ryzyka zakażenia. 3. Cele działań prozdrowotnych prowadzonych pod hasłem i logotypem Coś was łączy? Zrób test na HIV. (dalej: Coś was łączy?) to: 1) popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV; 2) budowanie poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie i zdrowie partnera seksualnego; 3) upowszechnianie aktualnej wiedzy dot. HIV i AIDS; 4) upowszechnianie informacji o sposobach zmniejszania ryzyka zakażenia. Działanie prozdrowotne powinno promować aktualną wiedzę dot. HIV i AIDS w celu osiągnięcia konkretnych zmian w zachowaniach grupy docelowej. Zamawiający oczekuje przygotowania i realizacji kompleksowych działań skierowanych do grupy docelowej, które będą dostosowane do odbiorców, spójne, komunikowane odpowiednimi kanałami i przystępne w treści. Powinny w atrakcyjny sposób zwiększyć świadomość członków grup docelowych w zakresie wskazanych celów informacyjnych i umożliwiać odniesienie problemu do siebie, bez wprowadzania poczucia zagrożenia, czy bycia ocenianym. Powinny ułatwiać podejmowanie działań prozdrowotnych i zmianę postaw przez odbiorcę (realizacja celów wskazanych powyżej). Wykonawca powinien kierować się następującymi zasadami komunikowania podczas przygotowywania i realizacji działań prozdrowotnych: wiarygodnością informacji, praktycznością i przystępnością informacji. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 53 900,00 zł brutto. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania prozdrowotne (wraz z planowanym budżetem jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na ich realizację): 1) Element nr 1 Media relations - planowany budżet 6 500,00 zł brutto; 2) Element nr 2 Strona internetowa Coś was łączy? Zrób test na HIV. - planowany budżet 4 500,00 zł brutto; 3) Element nr 3 Internetowa akcja ambientowa - planowany budżet 28 500,00 zł brutto; 4) Element nr 4 Druk i zawieszenie billboardu na budynku KC ds. AIDS - planowany budżet 1 500,00 zł brutto; 5) Element nr 5 Plakat elektrostatyczny adhezyjny Coś was łączy? Zrób test na HIV. - planowany budżet 12 000,00 zł brutto; 6) Element nr 6 Banery internetowe - planowany budżet 900,00 zł brutto. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawiera odpowiednio Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1 000,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdzające jego wniesienie, winny zostać dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena elementów kreatywnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja działań Zamawiającego poprzez zakup pakietów uczestnictwa w wydarzeniach na terytorium RP
Dodano: 2016-07-27 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn ZP.271.53.2016
Dodano: 2016-06-30 - Działania mające na celu promocję Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji
Dodano: 2016-06-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjnej
Dodano: 2016-05-30 - Usługi reklamowe - pięć form reklamowych
Dodano: 2016-03-10 - Zakup czasu reklamowego
Dodano: 2016-02-26 - Przygotowanie i realizacja programu promocji na targach Cosmoprof 2016 organizowanych w Bolonii (Włochy) w terminie 18-21 marca 2016 r. w związku z objęciem przez Polskę na tych targach statusu kraju partnerskiego
Dodano: 2016-02-08 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego w 2016 roku.ZP.271.9.2016
Dodano: 2016-02-03 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-01-07 - Usługa opracowania Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych wraz z dostawą materiałów promocyjnych
Dodano: 2015-11-12