Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, Inflancka 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 542 20 00
- Data zamieszczenia: 2023-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Inflancka 4
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 542 20 00
REGON: 140944971 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w OPZ, w tym zwłaszcza do zapisów wskazanych w pkt 6.1 SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej trzy usługi o wartości minimum 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto) każda z nich, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi prowadzenia kampanii reklamowych w różnorodnych mediach, w tym przede wszystkim w Internecie, a także produkcji materiałów reklamowych: tekstów, grafiki oraz reklam outdoorowych; 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: 1) Kierownik projektu (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie koordynowania kampanii promocyjnych; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była odpowiedzialna za całokształt realizacji co najmniej 3 kampanii promocyjnych dla 3 różnych podmiotów/firm; 2) Grafik będący ilustratorem/rysownikiem (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) posiada wykształcenie kierunkowe: ukończona szkoła średnia i/lub studia pierwszego czy drugiego stopnia o profilu plastycznym, graficznym i/lub informatycznym – specjalizacja graficzna i/lub kurs z grafiki komputerowej; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywała usługi polegające na wykonywaniu grafik reklamowych, jak i ilustracji (w tym cyfrowych) na zamówienie do co najmniej 3 projektów na zlecenie 3 różnych podmiotów/firm; 3) Copywriter (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywała usługi polegające na opracowaniu tekstów reklamowych (hasła, slogany, posty, artykuły, scenariusze, itd.) w ramach minimum 3 kampanii dla 3 różnych podmiotów/firm; 4) Jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej roli/funkcji w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 5) Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków.
Dodano: 2023-08-16