Przetargi.pl
Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wymiana ogumienia samochodów znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6298010 , fax. 012 4211311
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Lubicz 25 25
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6298010, fax. 012 4211311
    REGON: 01061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wymiana ogumienia samochodów znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów, a także wymiany ogumienia, w podziale na następujące zadania: Zadanie I: samochody marki Skoda, w tym: Octavia Tour 1,6:1 szt. oraz Octavia II: 2 szt. Zadanie II: samochody marki Suzuki, w tym: SX4: 3 szt., Jimmy:19 szt., Grand Vitara: 1 szt. Zadanie III: samochody marki Dacia, w tym: Duster: 3 szt. Zadanie IV: samochody marki Łada i Fiat, w tym: Niva: 6 sztuk, Albea: 1 szt. Zadanie V: samochód marki Isuzu: D-max: 1 szt. Zadanie VI: wymiana ogumienia w samochodach znajdujących się na wyposażeniu Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR 1. Ogólne warunki realizacji zamówienia (dotyczy zadań I-V) Zamówienie obejmuje: 1. Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający wymaga, aby przeglądy te były wykonywane w zakresie i w sposób wymagany przez producenta samochodów, nie powodujący utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej mu przez producenta samochodów gwarancji. W przypadku odmowy przez producenta samochodów wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu wadliwego wykonania przeglądu (w szczególności: nie zachowania reżimu technologicznego, nie wykonania wszystkich czynności lub nie zachowania ich kolejności, wymaganych przez gwaranta, użycia części zamiennych, materiałów lub płynów eksploatacyjnych albo innych elementów wyposażenia, niezgodnych ze specyfikacją producenta samochodów (gwaranta)) wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej stąd szkody, w szczególności do poniesienia kosztów naprawy, w zakresie w jakim nie została ona wykonana w ramach gwarancji producenta samochodów. Za wystarczającą podstawą do żądania od wykonawcy naprawienia szkody w powyższym zakresie będzie pisemna odmowa producenta samochodów naprawy gwarancyjnej z podaniem uzasadnienia. 2. Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych. 3. Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z przeglądów oraz ich utylizacja, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może zażądać wydania mu zdemontowanych części lub innych elementów wyposażenia samochodu. 4. Wymianę płynów eksploatacyjnych, montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych płynów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie. 5. Uzyskiwanie każdorazowo zgody Zamawiającego na zamontowanie części innych niż nowe lub oryginalne, dopuszczone przez producenta samochodu, w szczególności dotyczy to tzw. zamienników lub części regenerowanych. 6. Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, nie krótszej niż 8 m-cy, którą określi w Formularzu ofertowym ( załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E). Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części. 7. Ceny roboczogodziny obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym (załącznik 1A, 1B,1C, 1D, 1 E). 8. Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki (dla części oryginalnych) i katalogu InterCars dla zamienników, udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Ilość roboczogodzin będzie liczona przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów (Skoda, Suzuki, Isuzu, Łada, Dacia, Fiat). 9. Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub telefonicznie. 10. Podstawą do uruchomienia przeglądu przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację przeglądu w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy. 11. Rozliczenie przeglądu odbędzie się każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym. 12. Maksymalny czas wykonania przeglądu winien wynieść 3 dni robocze i liczony będzie od momentu wydania samochodu wykonawcy. 13. Szacunkowa liczba przeglądów, ustalona przez Zamawiającego w oparciu o planowany przebieg poszczególnych samochodów przedstawia się następująco: Samochody Skoda: Octavia Tour - 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km, Octavia II - 1 po 75 000 km, 1 po 90 000 km, 1 po 105 000 km, 1 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, 1 po 150 000 km, Samochody Suzuki: Jimny: 7 po 15 000 km, 15 po 30 000 km, 15 po 45 000 km, 8 po 60 000 km, 3 po 90 000 km, 4 po 105 000 km, 4 po 120 000 km, 1 po 135 000 km, SX4: 1 po 120 000 km, 3 po 135 000 km, 3 po 150 000 km, 3 po 165 000 km, Grand Vitara: 1 po 60 000 km, 75 000 km, 1 po 90 000 km, Samochody Dacia Duster - 3 po 60 000 km, 3 po 80 000 km, Samochody marki Łada: Niva 4x4: 6 po 60 000 km, 6 po 70 000 km, 6 po 80 000 km, 6 po 90 000 km, Samochód Fiat: Albea: 1 po 160 000 km, Samochód Isuzu: D-Max - 1 po 70 000 km, 1 po 80 000 km, 1 po 90 000 km. 14. Zamawiający oświadcza, iż podane w pkt 13 liczby przeglądów mają charakter przybliżony, a rzeczywista liczba zleconych przeglądów zależeć będzie od przebiegu poszczególnych samochodów. 15. Zamawiający wymaga, aby przeglądy wykonywane były w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa). 4. Ogólne warunki realizacji zamówienia (dotyczy Zadania VI) 1. Na zlecenie Zamawiającego Wykonawca wykonywać będzie wymianę opon, dwukrotnie w roku, raz na opony zimowe i raz na opony letnie. 2. Usługa, o której mowa w pkt 1 obejmować będzie: demontaż kół z samochodu, ściągnięcie opon z felg, wyczyszczenie felg i opon, kontrolę rantu felgi i w razie konieczności wykonanie prostowania (tam gdzie jest to możliwe przy użyciu ręcznych narzędzi), każdorazowej wymianie wentyli, wykonanie uszczelnienia przy użyciu właściwych substancji klejących, założenie opon na felgi, pompowanie opon do poziomu ciśnienia wskazywanego przez producenta samochodu, wyważenie opon, montaż opon na samochodzie, z zastrzeżeniem, iż wartość momentu obrotowego przy dokręceniu śrub mocujących powinna być zgodna ze wskazaniami producenta samochodu. 3. Wykonawca wykona usługę wymiany opon w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego. Zgłoszenie to może zostać dokonane w formie telefonicznej lub mailowej. 4. Zamawiający oświadcza, iż w ramach jednego zgłoszenia liczba samochodów, w których maja zostać wymienione opony nie przekroczy 10 sztuk. 5. Wymiana opon będzie wykonywana w warunkach warsztatowych w granicach administracyjnych Miasta Krakowa. 6. W przypadku wykonania usługi w sposób niezgodny z wymogami stawianymi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia ewentualnych usterek lub wad w ciągu jednego dnia roboczego od dnia ich zgłoszenia. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na każde, kilka wybranych lub wszystkie zadania. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania całości lub części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach