Przetargi.pl
Usługa poligraficzna - opracowanie i wykonanie druku materiałów promocyjno-edukacyjnych służących do realizacji projektu: Zdrowie - Mama i Ja.

Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8423236 , fax. 059 8424297
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3/219 3/219
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8423236, fax. 059 8424297
    REGON: 00059064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa poligraficzna - opracowanie i wykonanie druku materiałów promocyjno-edukacyjnych służących do realizacji projektu: Zdrowie - Mama i Ja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa poligraficzna - opracowanie i wykonanie druku materiałów promocyjno-edukacyjnych służących do realizacji projektu: Zdrowie - Mama i Ja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zlecenia o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy PLN każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia Zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów: Doświadczenie Wykonawcy: realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze - 1 pkt; wartość zrealizowanego lub realizowanego projektu - każde 30.000 zł powyżej minimum - 1 pkt. Zamawiający zaprosi do dialogu trzech Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu tych Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia. Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia Wykonawców okaże się, że kilku Wykonawców otrzymało taką samą ilość punktów, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie wykonanie największej ilości prac podobnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania wniosku. Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej, 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 4.Aktualna informacja z KRK dla podmiotów zbiorowych  w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (formularz nr 1). 6.Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zleceń o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy PLN każde wraz z dokumentami potwierdzającymi należytą realizację wymienionych prac (formularz nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena projektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach