Przetargi.pl
Usługa polegająca na zarządzaniu i pełnieniu funkcji inżyniera dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja Infrastruktury Teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7769397,7769703-05,7779229 , fax. 071 7769141, 7769702
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, fax. 071 7769141, 7769702
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na zarządzaniu i pełnieniu funkcji inżyniera dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja Infrastruktury Teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zarządzaniu i pełnieniu funkcji inżyniera dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja Infrastruktury Teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Wymogi dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) EKSPERT nr 1 NADZORUJĄCY PROJEKT koordynator (odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, opracowanie zestawienia ryzyk prawnych przy realizacji przedmiotu zamówienia, kontrolę i koordynację pracy ekspertów Wykonawcy, kontrolę zawartości merytorycznej opracowanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i innymi Wykonawcami, przygotowanie raportów): wykształcenie wyższe, posiadanie certyfikatu PMP (Project Management Professional) wydawanego przez Project Management Institute lub PRINCE2 wydanego przez Association of Project Management Group lub równoważnego, doświadczenie w kierowaniu co najmniej 5 osobowym zespołem w minimum 4 (czterech) projektach, udział w charakterze eksperta ds. informatycznych, w wykonaniu co najmniej 1 (jednego) projektu polegającego na budowie centrum przetwarzania danych b) EKSPERT nr 2 ds. zarządzania i zabezpieczania systemów informatycznych, ochrony informacji i audytów informatycznych (w tym audytów bezpieczeństwa) - posiadający wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym lub zbliżonym (np. elektronika, telekomunikacja), min. 7-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, doświadczenie w prowadzeniu prac o charakterze doradczym i audytorskim w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, c) EKSPERT nr 3 specjalista ds. centrum przetwarzania danych (odpowiedzialny za bieżącą współpracę z Wykonawcą projektu, wykonywanie analiz technicznych, nadzór nad realizacją i merytoryczny odbiorów etapów ww. projektu), posiadający min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym udział w min. 1 projekcie budowy centrum przetwarzania danych; d) EKSPERT nr 4 - ds. rozliczeń finansowych i raportowania - odpowiedzialny za część finansową projektu, przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z wytycznymi RPO oraz rozliczenie projektu: wykształcenie wyższe min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w sporządzaniu raportów zgodnie z wymogami dotyczącymi funduszy unijnych udział w charakterze eksperta ds. finansowych w co najmniej jednym projekcie dofinansowywanym ze środków UE o wartości minimum 5. 000.000,00 ( pięć milionów) złotych. e) EKSPERT nr 5 koordynator prac budowlanych (odpowiedzialny za nadzór budowlanej części inwestycji) koordynator prac budowlanych działa zgodnie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę, obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, w szczególności Prawa budowlanego tj. z ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane tekst jednolity - Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm., oraz wiedzą techniczną, posiadający uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego; odpowiada za nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, prowadzenie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy, przygotowanie materiałów do odbioru końcowego oraz przeprowadzenie odbioru, uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień po zakończeniu procesu inwestycyjnego, rozliczenie końcowe budowy, przekazanie, przy udziale Zamawiającego, gotowych obiektów do użytkowania, wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymaganych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych od wykonawców, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych inwestycji po okresie gwarancji i rękojmi, archiwizacja korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy, niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszystkich nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania zadania inwestycyjnego oraz przygotowanie za zgodą Zamawiającego procedury zlecenia tych robót, usług, podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji zadania inwestycyjnego, w granicach udzielonych pełnomocnictw, udział w charakterze eksperta ds. budowlanych przy minimum 1 projekcie dotyczącym budowy centrum przetwarzania danych f) EKSPERT nr 6 inspektorzy nadzoru posiadający min. 7-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty wydania uprawnień budowlanych), w tym doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 nadzorów w swojej branży oraz posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej Dokumenty potwierdzające ww . wymogi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy łącznie z wypełnionym załącznikiem nr 2 do wzoru umowy pn. Wykaz osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342428000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 gr). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że: (nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu Bank Zachodni WBK S.A. I o/Wrocław Nr konta: 47 1090 2398 0000 0006 0801 5979 z adnotacją Wpłata wadium - nr sprawy: DN-Z.3322-154/10 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną