Przetargi.pl
Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówkach Terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
  • Data zamieszczenia: 2015-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
    REGON: 01251326200131
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówkach Terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówkach Terenowych. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w poniższych jednostkach w zakresie: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU WRAZ Z WYKONYWANIEM DROBNYCH PRAC KONSERWATORSKICH 1. OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, tel. 81 759-34-10, fax: 81 746-22-38 2. PT KRUS w Kraśniku, ul. Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik, tel. 81 825-22-34, fax: 81 884-47-38 3. PT KRUS w Lubartowie, ul. Lipowa 2a, 21-100 Lubartów, tel. 81 855-40-75, fax: 81 855-15-40 4. PT KRUS w Łęcznej, ul. Staszica 7, 21-010 Łęczna, tel. 81 752-25-04, fax: 81 752-10-76 5. PT KRUS w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 27, 24-300 Opole Lubelskie, tel. 81 827-20-51, fax: 81 827-22-38 6. PT KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski, tel. 81 582-19-06, fax: 81 582-19-07 7. PT KRUS w Puławach, ul. Wróblewskiego 4A, 24-100 Puławy, tel. 81 889-04-11, fax: 81 889-04-28 8. PT KRUS w Rykach, ul. Kościuszki 22, 08-500 Ryki tel. 81 865-33-21, fax: 81 865-44-21 9. PT KRUS w Janowie Lubelskim, ul. Lubelska 1, 23-300 Janów Lubelski tel. 15 872-23-20, fax: 15 872-64-28 10. PT KRUS w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, tel. 84 688 24 00, fax: 84 686 84 29 11. PT KRUS w Zamościu, ul. Gminna 45, 22-400 Zamość, tel. 84 639 14 93, fax: 84 677 54 29 12. PT KRUS w Hrubieszowie, ul. Kolejowa 8, 22-500 Hrubieszów, tel. 84 696 20 53, fax: 84 697 54 29 13. PT KRUS w Tomaszowie Lubelskim ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski, tel. 84 664 24 27, fax: 84 665 74 29 14. PT KRUS w Chełmie, ul. Al. I Armii Wojska Polskiego 8a, 22-100 Chełm, tel. 82 563 93 01, fax: 82 562 54 28 15. PT KRUS w Krasnymstawie, Pl. 3-go Maja 2, 22-300 Krasnystaw, tel. 82 576 10 43, fax: 82 575 64 28 16. PT KRUS we Włodawie, ul. Suchawska 9, 22-200 Włodawa tel. 82 572 52 38, fax: 82 591 44 28 17. PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski tel. 83 352 07 51, fax: 83 351 24 29 18. PT KRUS w Parczewie, ul. 11 Listopada 15, 21-200 Parczew, tel. 83 354 31 58, fax: 83 354 44 29 19. PT KRUS w Łukowie, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 42A, 21-400 Łuków, tel. 25 798 00 10, fax: 25 797 64 29 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKÓW WRAZ Z WYKONYWANIEM DROBNYCH PRAC KONSERWATORSKICH 1. PT KRUS w Bełżycach, ul. Lubelska 8, 24-200 Bełżyce, tel. 81 517-27-44, fax: 81 517-26-74 2.PT KRUS w Bychawie, ul. Piłsudskiego 65b, 23-100 Bychawa, tel. 81 566-21-62, fax: 81 566-16-86 3. PT KRUS w Kocku, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock, tel. 81 859-14-73, fax: 81 859-14-74 4. PT KRUS w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 11-21/12, 21-500 Biała Podlaska, tel. 83 344 39 12, fax: 83 344 64 29 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu terminu: - dla OR KRUS Lublin z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00, - dla Placówek Terenowych KRUS z kierownikami odpowiednich Placówek Terenowych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w NBP O/O Lublin, nr rachunku: 49101013390770021893200000 z adnotacją /Wadium na usługę polegającą na utrzymaniu czystości w OR KRUS w Lublinie oraz podległych PT/. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem /WADIUM/ i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji w sytuacjach awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach