Przetargi.pl
Usługa polegająca na przeglądzie aparatów powietrznych i masek.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na przeglądzie aparatów powietrznych i masek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie aparatów powietrznych i masek. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - Przegląd masek i aparatów powietrznych nadciśnieniowych AERIS FENZY, Część II - Przegląd masek i aparatów powietrznych nadciśnieniowych BD-96 COMPACT AS AUER. 3. Opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zostało szczegółowo określone w zał. nr 4 do SIWZ - Zestawienie przedmiotu zamówienia-Specyfikacja Techniczna dla części I, II oraz w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykaz terminów i ilości przeprowadzanych przeglądów dla części I, II. 4. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych, Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi oraz miejsc wykonywania usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. 5. Mając na uwadze fakt, iż aparaty powietrzne i maski do aparatów powietrznych wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ użytkowane są w Jednostkach Wojskowych i Wojskowych Strażach Pożarnych oraz związaną z tym specyfiką wykonywanych zadań zamawiający zastrzega sobie: - możliwość zmiany (przesunięcia) terminu przeglądu aparatów powietrznych i masek przez Zamawiającego w pisemnym powiadomieniu, o przesunięciu terminu przeglądu Wykonawca zostanie powiadomiony z pięciodniowym wyprzedzeniem oddzielnym pismem (fax) przez przedstawiciela Zamawiającego, - możliwość zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów bez zmiany uśrednionej, ryczałtowej jednostkowej ceny ofertowej przeglądów, całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty, - możliwość wezwania Wykonawcy do wykonania przeglądu aparatów powietrznych i masek każdorazowo po jego użyciu na pisemne zgłoszenie RZI Szczecin. 6. Wykonawca zobowiązany jest: - powiadomić (pismem, fax) przedstawiciela Zamawiającego (osoby uprawnione do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego zostały podane w zał. nr 6 do SIWZ) z pięciodniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie przeprowadzenia przeglądu, - dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek, - spisać protokół odbioru usługi na załączonym wzorze (zał. nr 7 do SIWZ), który winien być podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego upoważnionego do odbioru usługi zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. - protokół odbioru usługi stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ podpisany przez Konserwatora i Przedstawiciela Zamawiającego opieczętowany pieczęcią instytucji, w której wykonana była usługa przesłać wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego celem jej opłacenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I: 1 400,00 PLN dla części II: 600,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach