Przetargi.pl
Usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów w podziale na: Część nr 1- Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych Część nr 2 - Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów medycznych oraz zabezpieczenie worków i pojemników sztywnych na odpady medyczne

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów w podziale na: Część nr 1- Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych Część nr 2 - Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów medycznych oraz zabezpieczenie worków i pojemników sztywnych na odpady medyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów w podziale na: - Część nr 1 - Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych; - Część nr 2 - Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów medycznych oraz zabezpieczenie worków i pojemników sztywnych na odpady medyczne. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część nr 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206), powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków. 2. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2016r. 3. Wykonawca będzie dokonywał odbioru wraz z załadunkiem odpadów z miejsc ich wytwarzania, tj.: 1) Stołówka żołnierska, bud. nr 2 na terenie JW 3949, ul. 61 Brygady 1, 66-440 Skwierzyna; 2) Stołówka żołnierska, bud. nr 20 na terenie JW 5700, ul. Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz; 3) Stołówka żołnierska, bud. nr 19 na terenie JW 5700, 69-211 Wędrzyn; 4) Stołówka żołnierska, bud. nr 210 na terenie JW 1986, 69-211 Wędrzyn; 5) Przedszkole Wojskowe nr 88, budynek nr 30, 69-211 Wędrzyn; 6) inne lokalizacje po wcześniejszym telefonicznym bądź pisemnym zgłoszeniu. 4. Wykonawca będzie odbierał odpady z miejsc ich wytwarzania dwa razy w tygodniu: wtorek w godzinach 700-1300, w piątek w godzinach 700-1230, z tym, że w dni wolne od pracy odbiór ma nastąpić w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym. 5. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające nazwę i kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Część nr 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach 06 04 04*, 18 01 01, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206); 2) zabezpieczeniu worków i pojemników sztywnych na odpady zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postepowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010, nr 139, poz. 940). 2. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia podpisania umowy do 16.12.2016r. 3. Wykonawca będzie dokonywał odbioru i załadunku odpadów: 1) kodzie 18 01 03* nie rzadziej niż co 25 dni, a w razie potrzeby dodatkowo po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu, przy czym odbiór nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 14.30, a w piątek w godzinach 7.30 do 12.30 z następujących miejsc: a) budynek nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej 5701 w Wędrzynie b) budynek nr 3 na terenie Jednostki Wojskowej 3949 w Skwierzynie c) budynek nr 21 na terenie Jednostki Wojskowej 5700 w Międzyrzeczu d) inne lokalizacje po wcześniejszym zgłoszeniu; 2) O kodach: 06 04 04*, 18 01 01, 18 01 04, 18 01 06* i 18 01 09 po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu, przy czym odbiór nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 14.30, a w piątek w godzinach 7.30 do 12.30 z miejsc podanych w zgłoszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wpływ na środowisko/emisja gazów spalinowych (certyfikat dla pojzdu)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach