Przetargi.pl
usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego pn nr 2/2010

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7449033
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy
    ul. Bohaterów Getta 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7449033
    REGON: 23118096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego pn nr 2/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 2/2010 na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego realizowanego w ramach projektu nr WND-RPDS.08.01.00-02-041/08, pt.Poprawa jakości opieki zdrowotnej poprzez budowę bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo N ZOZ Szpital Powiatowy - Działania 8.1 Poprawa jakości opieki zdrowotnej w Priorytecie VIII Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku (Zdrowie) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 (nabór 6/S/8.1/2008). Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego przetargu w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową będzie przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy w ramach umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych i będzie reprezentował interesy Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie umowy. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego i wspólnotowego UE, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych. 2Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. 3Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania. 4Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy. 5Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 6Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do niej. 7Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych 8Informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartych umów. 9żądanie od kierownika robot dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją określoną w Rozdziale I niniejszej umowy. 10Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych. 11Kontrola oznakowania miejsca robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zasadami ustanowionymi i opublikowanymi na stronie internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. 12Uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych. 13Uczestniczenie w terminach wskazanych przez Zamawiającego w minimum 3 przeglądach pogwarancyjnych w ciągu 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego, bezusterkowego protokołu odbioru robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia - pod rygorem obciążenia Inspektora nadzoru karą umowną w wysokości 5% wartości brutto umowy. 14Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca (Inspektor nadzoru) może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości. Może on żądać od wykonawcy robót zastąpienia lub poprawienia w zależności od sytuacji pozycji nie spełniających warunków specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. 15Inicjowanie, prowadzenie odpraw inwestycyjnych raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych przez uczestników procesu inwestycyjnego (tj. Inspektor, Wykonawca robót budowlanych, Zamawiający) oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań. 16 W trakcie wykonywania swoich obowiązków Inspektor nadzoru inwestorskiego nie będzie ujawniał informacji, które otrzymał dla celów sprawowanego nadzoru i kontroli o prowadzeniu przedsięwzięć za wyjątkiem przekazywania ich tym władzom, którym jest to niezbędne. 17 Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń realizacji robót zamiennych lub dodatkowych bez pisemnej zgody Inwestora. 18 Jeżeli w umowie wyraźnie nie postanowiono inaczej Inspektor nadzoru inwestorskiego nie ma prawa zwolnić wykonawcy robót budowlanych z jakiegokolwiek z jego obowiązków. 19 Inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi wobec Inwestora odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące normalnym następstwem nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. (Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wykonawcy robót oraz Inwestora lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że zaakceptował czynności powodujące powstanie szkody). Lokalizację inwestycji ustalono na działce według ewidencji gruntów nr 139/1 obręb 3, położonej przy ul. Bohaterów Getta 10 w Kamiennej Górze na podstawie decyzji Nr 008/2008/CP z dn. 27.10.2008r. AGN 7331-029/08 wydanej przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry. Szczegółowy zakres i lokalizację przedsięwzięcia przedstawia: 1) dokumentacja opracowana przez WW PROJEKT Wyrostek Jacek, 58-400 Kamienna Góra, ul. Papieża Jana Pawła II/11a w roku 2009, 2)harmonogram rzeczowo/finansowy realizacji projektu, 3)prawomocna administracyjna decyzja nr 288/09 z dn. 19.11.2009r. pozwolenia na budowę bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze, na działkach wg ewidencji gruntów nr 139/1 i 102/1 obr. 3 Kamienna Góra wydana przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry, 4)decyzja Nr 008/2008/CP z dn. 27.10.2008r. wydana przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry ustalająca lokalizację inwestycji, 5)wizualizacja przyszłego bloku operacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki dotyczące: a)nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 ustawy Pzp; b)spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp; c)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, d) posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późn. zmn.) w zakresie: - robót ogólnobudowlanych, - instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i c. o. , - instalacji i sieci elektroenergetycznych. e)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z poniższym wykazem wypełnione oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część): 1 załączniki: 1.1formularz ofertowy zał nr a 1.2oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr b 1.3formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr c* 1.4formularz cenowy nr d 1.5projekt umowy zał nr e 1.6podwykonawcy zał nr f 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał 1, 2.1 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał A,** - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał nr B, - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał nr C, * Załącznik wypełnić w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę. W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. ** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków wymaganych w niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. UWAGA: Załączniki nr B i C sporządza sam Wykonawca! Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania z zastrzeżeniem art. 24 i art. 26 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach