Cmentarz Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 15-168 Białystok, ul. Władysława Wysockiego 63
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6750912 , fax. 085 6750912
- Data zamieszczenia: 2015-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Cmentarz Miejski
ul. Władysława Wysockiego 63 63
15-168 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 6750912, fax. 085 6750912
REGON: 05003773100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polski-cmentarz.com/bialystok/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia dozoru i ochrony mienia, obiektów i terenu Cmentarza w Karakulach gm. Supraśl - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej, dozoru i ochrony mienia, obiektów i terenu Cmentarza w Karakulach gm. Supraśl, zwanego dalej /cmentarzem/ będącym w administrowaniu Cmentarza Miejskiego w Białymstoku; 15-168 Białystok; ul. Władysława Wysockiego 63; 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na: a/ pełnieniu dozoru nad obiektami kubaturowymi cmentarza, polegającego na zewnętrznym zabezpieczeniu dostępu, nienaruszalności wejść, okien itp., b/ ochronie przed dewastacją istniejących i powstających urządzeń infrastruktury technicznej, budynków, budowli, pojazdów i sprzętu cmentarza, c/ bezpośredniej obserwacji terenu cmentarza, zapobieganiu aktom przemocy, rozboju i dewastacji, wykroczeniom przeciwko porządkowi publicznemu na terenie cmentarza, a w przypadku zaistnienia takiego zdarzenia - interwencji, ujęcia sprawcy i przekazania go organom ścigania, d/ prowadzeniu książki ewidencji osób dyżurujących w ochranianych obiektach, wpisywaniu informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru, jak też o stwierdzonych zagrożeniach i ryzyku, e/ obsłudze portierni zakładowej na zasadach określanych przez Zamawiającego, prowadzeniu rejestru wjazdów i wyjazdów pojazdów samochodowych ze strefy zamkniętej cmentarza wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do umowy), f/ wyrywkowej kontroli pojazdów wjeżdżających lub wyjeżdżających ze strefy zamkniętej cmentarza, g/ zamykaniu i otwieraniu bram i bramek cmentarza w określonych przez Zamawiającego godzinach, h/ niezwłocznym informowaniu upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianych obiektów, ii nie wpuszczaniu na teren cmentarza osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, j/ nie wpuszczaniu na teren ochranianych obiektów akwizytorów, k/ interwencji wobec osób zakłócających spokój i porządek na terenie ochranianym, l/ nie wpuszczaniu na teren ochraniany osób postronnych poza godzinami otwarcia cmentarza, m/ doradztwie w zakresie doboru środków, metod i technik ochrony adekwatnych do zagrożeń i specyfiki działalności Zamawiającego, n/ zaznajomieniu pracowników Zamawiającego z procedurami ochrony, o/ podejmowaniu właściwych działań związanych z pozostawieniem na terenie ochranianym lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie podejrzanych toreb, paczek itp., p/ skutecznym reagowaniu w przypadku innych zagrożeń, q/ prowadzeniu wzmożonej kontroli cmentarza szczególnie w godzinach nocnych, r/ utrzymywaniu łączności z bazą i grupami interwencyjnymi Wykonawcy, s/ niezwłocznym wezwaniu grup interwencyjnych w nagłych przypadkach, t/ współpracy z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego na terenie cmentarza i terenach przylegających, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Czynności wynikające z realizacji zamówienia wykonywane będą przez pracowników ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. Zamawiający wymaga stałej obecności na terenie cmentarza minimum jednego pracownika ochrony. 4. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite umundurowanie z logo Wykonawcy, imienny identyfikator, środki łączności. Rodzaj środków przymusu bezpośredniego będących na wyposażeniu pracowników ochrony ustala Wykonawca. 5. Pracowników ochrony powinna cechować wysoka kultura osobista, poprawność w kontaktach międzyludzkich oraz dbałość o dobre imię Zamawiającego. 6. Wykonawca powinien mieć całodobowo działający system nadzoru i koordynacji oraz posiadać wyposażenie w środki łączności i transportu zgodne z prawem, niezbędne do pełnienia nadzoru, a w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikom chronionego obiektu. 7. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do stałego utrzymania czystości w przydzielonym pomieszczeniu i trenu wokół portierni. W przypadku opadów śniegu występujących poza godzinami pracy pracowników cmentarza, zobowiązani są do odśnieżania i usuwania gołoledzi na fragmencie drogi od wejścia głównego na cmentarz do wejścia do budynku administracyjnego, aby umożliwić przejście. 8. Pracownicy Wykonawcy zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego z zakresu przepisów obowiązujących na cmentarzu. Szkolenie przeprowadzone będzie w miejscu i terminie uzgodnionym między stronami. 9. Pracownicy ochrony zobowiązani są znać lokalizację wyłączników /zaworów podłączonych mediów, aby w sytuacjach awaryjnych /pożar, zalania/ móc przeciwdziałać powstawaniu strat. 10. Pracownicy ochrony są zobowiązani dokonywać obchodów dziennych i nocnych terenu cmentarza w następujących godzinach; - w dni robocze; ok. godz. 06:00; 18:00; 22:00 i 02:00, - w niedzielę i dni świąteczne; ok. godz. 06:00; 12:00; 18:00; 22:00; i 02:00. Fakt wykonania każdego obchodu należy odnotowywać w prowadzonej księdze dyżurów. 11. Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za swoje działania w tym za zaniechania, na zasadach określonych w przepisach prawa. 12. Wykonawca w terminie do dnia 25-go każdego miesiąca dostarczy Zamawiającemu sporządzony imienny harmonogram pracy pracowników ochrony na miesiąc następny z podaniem dni, godzin pracy i numerów tel. kontaktowych poszczególnych pracowników. 13. Zamawiający na swój koszt zapewnia do realizacji zamówienia ogrzewane pomieszczenie (portiernia), zaopatrzone w dystrybutor wody pitnej oraz dostęp do toalety z ciepłą i zimną wodą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000.- PLN /słownie: pięć tysięcy złotych/. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polski-cmentarz.com/bialystok/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz całoroczne utrzymanie porządku na terenie wraz z obsługą parkingu
Dodano: 2016-07-05 - Świadczenie usług ochronnych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach: Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61
Dodano: 2016-06-24 - Ochrona obiektów i mienia Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku
Dodano: 2016-06-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę fizyczną Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowania: G-3710-4/16
Dodano: 2016-06-16 - AZP/261/U/11/AGU/ZP/6/2016 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia jednostek Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona i dozór mienia w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach przy ul. Sejneńskiej 84 oraz monitorowanie szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach
Dodano: 2016-03-16 - Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektu, obsługę systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1
Dodano: 2016-03-15 - Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie
Dodano: 2016-03-11 - Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2016-02-22 - Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów i mienia przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2016-02-11