Przetargi.pl
USŁUGA ORGANIZACJI SPOTKAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH W RAMACH KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ REALIZOWANEJ NA POTRZEBY PROJEKTU PN. AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-612 Poznań, ul. Rubież 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8279700 , fax. 061 8279701
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Rubież 46 46
    61-612 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8279700, fax. 061 8279701
    REGON: 63150922900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://fundacja.ppnt.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ORGANIZACJI SPOTKAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH W RAMACH KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ REALIZOWANEJ NA POTRZEBY PROJEKTU PN. AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie spotkań informacyjno-edukacyjnych z przedsiębiorcami w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej na potrzeby projektu pn. Audyt Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością spotkań informacyjno-edukacyjnych przewidzianych do zrealizowania w ramach zamówienia oraz miejsca lokalizacji spotkań, został zamieszczony w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający zamierza prowadzić kampanię informacyjno-promocyjnych związaną z realizacją Projektu z podziałem na części. Niniejsze zamówienie jest jedną z części kampanii informacyjno-promocyjnej, która jest przeprowadzona przez Zamawiającego. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy każdej z części działań informacyjno-promocyjnych z zastosowaniem procedury właściwej dla szacunkowej wartości zamówienia ustalonej dla całości kampanii informacyjno-promocyjnej przewidzianej przez Zamawiającego dla Projektu. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja.ppnt.poznan.pl, www.audytinnowacji.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach