Przetargi.pl
Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego (II) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2626100 , fax. 063 2720850
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poniatowskiego 25 25
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2626100, fax. 063 2720850
    REGON: 00030855400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego (II) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole. 3.Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji i napraw z podziałem na 23 pakiety zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. -po pojęciem przeglądów i konserwacji rozumie się wykonanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta aparatu, polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji oraz wymianie części zużywalnych -pod pojęciem naprawy należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu sprzętu i aparatury poprzez wymianę uszkodzonych części lub wykonanie określonych czynności serwisowych nie będących przeglądami lub konserwacją. 4.Usługi przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego mogą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje lub posiadać autoryzację producenta, bądź certyfikat ukończenia szkoleń pracowników Wykonawcy u producenta aparatury. 5.Wymagane kwalifikacje osób wykonujących usługę uzależnione są od rodzaju sprzętu przeznaczonego do przeglądu, konserwacji lub naprawy - wymagania określone w załączniku nr 2 do siwz 6.Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do: 1)utrzymania w gotowości do pracy aparatury medycznej Zamawiającego 2)dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, 3)usuwania na bieżąco awarii sprzętu i aparatów medycznych 4)wydawaniu świadectw dopuszczenia urządzeń do eksploatacji lub wniosków kasacyjnych w przypadku braku możliwości naprawy lub napraw nieuzasadnionych ekonomicznie, 5)wydawania orzeczeń technicznych o stanie urządzeń. 7.Wszelkie wykonywane czynności - przeglądy, konserwacje, naprawy- należy odnotować przez wpisanie w paszporcie technicznym lub poprzez wystawienie protokołu serwisowego. Wszelkie czynności wykonywane na sprzęcie winny być potwierdzone przez użytkownika (pielęgniarka oddziałowa, kierownik pracowni). 8.Przeglądy techniczne wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego, naprawy pogwarancyjne wykonywane będą zgodnie z ustaleniami stron w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu do siedziby Wykonawcy - koszty przesyłki sprzętu ponosi Wykonawca. 9.Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby zamawiającego należy wliczyć w koszt wykonywanych usług. 10.Przeglądy sprzętu dokonywane będą zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przeglądy okresowe powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 11.Harmonogram przeglądów zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą. 12.Naprawy sprzętu (pogwarancyjne) będą obywały się na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego - czas reakcji na zgłoszenie i podjęcie działań dotyczących naprawy nie może przekroczyć terminu podanego w ofercie przez Wykonawcę. 13.Naprawa urządzenia dokonana zostanie w maksymalnie 5 dni roboczych (tj od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu podjęcia się naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich napraw w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8.00 do 15.00. Zamawiający w zgłoszeniu/zleceniu określi w miarę swojej wiedzy i możliwości stwierdzoną usterkę. 14.Naprawy wymagające dłuższego terminu winny być zgłaszane Zamawiającemu z jednoczesnym określeniem zakończenia naprawy. 15.W przypadku napraw w których konieczna jest wymiana części Wykonawca przedstawi kalkulację cenową w celu akceptacji przez Zamawiającego. 16.Narzuty na materiały i części zamienne nie mogą przekroczyć 10%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów potwierdzających koszty zakupu materiałów i części w celu weryfikacji zastosowanych narzutów. 17.Zamawiający wymaga, a Wykonawca się zobowiązuje do stosowania materiałów i części zamiennych do napraw i przeglądów technicznych wyłącznie nowych i oryginalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie tzw. zamienników w przypadku braku możliwości zastosowania oryginalnych części z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. 18.Wykonawca na wykonane naprawy pogwarancyjne sprzętu medycznego udziela 6 miesięcznej gwarancji. Na wymienione części gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja udzielona przez producenta. 19.W przypadku aparatów w których producent nie gwarantuje części zamiennych (zakończona działalność, aparaty których eksploatacja przekracza czas dostępności części zamiennych) , a Wykonawca nie będzie w stanie naprawić aparatu, albo wymienić uszkodzonej części, Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnej informacji o braku możliwości do podjęcia działań lub przedstawienia propozycji naprawy nie pomniejszającej walorów użytkowych urządzenia. 20.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w PROJEKCIE UMOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium przez Wykonawców składających oferty w ramach poszczególnych pakietów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach