Przetargi.pl
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): • 90524000-6 usługi w zakresie odpadów medycznych; • 90511000-2 usługi wywozu odpadów; • 90513300-9 usługi spalania odpadów; 3. Rodzaj odbieranych odpadów w ilości 50850 kg w skali 2,5 miesiąca (75 dni) wg kodów: 1) 18 01 01 — odpady powstałe w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki z wyłączeniem 18 01 03), 2) 18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 1 8 01 03), 3) 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82, 4) 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy), 5) 18 01 06* — Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne, 6) 18 01 08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne, 7) 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08. 4. Faktyczna ilość odpadów do odbioru wynikać będzie z rzeczywistej ilości odpadów wytworzonych u Zamawiającego. 5. Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem Wykonawcy zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2016 r, ( t.j. Dz. U. 2020 poz.154.). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytworzonych przez Zamawiającego, 3 razy w tygodniu w poniedziałek, środa, piątek w godzinach 7:00-10:00 z siedziby Zamawiającego – we Wrocławiu ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2, z zastrzeżeniem, że czas pomiędzy poszczególnymi odbiorami nie przekroczy 72h.; 2) dostarczenia w okresie obowiązywania umowy 1 szt. sprawnej wagi najazdowej do ważenia odpadów w kontenerach 1 100 l z aktualną legalizacją, która zostanie zwrócona Wykonawcy po zakończeniu umowy; 3) dostarczenia Zamawiającemu 6 szt. nowych plastikowych czterokołowych pojemników z płaską pokrywą o pojemności 1100 l w kolorze czerwonym lub żółtym o wytrzymałych i cichych kołach o dużej średnicy (a 200 mm), gładkiej powierzchni ułatwiającej opróżnianie i mycie pojemnika, które zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy; 4) zapewnienia fachowej, przeszkolonej obsługi i specjalistycznych pojazdów do transportu odpadów medycznych; 5) potwierdzenia odbioru odpadów zgodnie z zasadmi określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019, poz. 701); oraz ustawie z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019, poz. 1403), 6) wydawania Zamawiającemu wraz z fakturą dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc w oparciu o art. 95 ust, 4 i 5 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019, poz. 701); 7) do świadczenia usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy; 8) dostarczenia Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy 1 szt. sprawnej wagi najazdowej do ważenia odpadów w kontenerach 1100 l z aktualną legalizacją, która zostanie zwrócona Wykonawcy po zakończeniu umowy; 9) dostarczenia Zamawiającemu 4 szt. nowych plastikowych czterokołowych pojemników z płaską pokrywą o pojemności 1100 l, o wytrzymałych i cichych kołach o dużej średnicy ( 200 mm), gładkiej powierzchni ułatwiającej opróżnianie i mycie pojemnika, które zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy; 10) zapewnienia fachowej, przeszkolonej obsługi i specjalistycznych pojazdów dopuszczonych do transportu odpadów medycznych; 11) systematycznego odbioru odpadów, trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środę, piątek) w godzinach od 7.00 do 10.00. W razie potrzeby Zamawiający może zarządać dodatkowego wywozu w innym dniu niż wyżej wskazane na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, potwierdzone zapotrzebowaniem wysłanym drogą emailową. Zamawiający zastrzega możliwość zmian terminów odbiorów odpadów w zależności od bieżących potrzeb. 7. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbioru odpadów transportem posiadającym zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych. 8. Instalacja Wykonawcy musi posiadać wolne moce przerobowe umożliwiające unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy. 9. Odpady odbierane przez Wykonawcę będą transportowane/dostarczane do zakładu termicznego przekształcania bez przepakowywania bądź dodatkowego pakowania. 10. Transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania odbywał się będzie pojazdami oznakowanymi i przystosowanymi do przewozu materiałów niebezpiecznych i wykonywany będzie przez kierowców posiadających aktualne zaświadczenia ADR. 11. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w magazynie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego. Dopuszcza się ważenia odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia w chwili odbioru odpadów na terenie siedziby Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli przekazywanej ilości odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia. 12. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 13. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 75 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, iż posiada zezwolenie lub zezwolenia lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2019 poz. 701.) wydanych zgodnie z przepisami prawa na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, niebezpiecznych o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach