Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTU SĄDU REJONOWEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 3B W SŁUBICACH

Sąd Rejonowy w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Bohaterów Warszawy 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 750 70 24 , fax. 95 750 01 35
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Słubicach
    ul. Bohaterów Warszawy 3B 3B
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 95 750 70 24, fax. 95 750 01 35
    REGON: 00645642000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTU SĄDU REJONOWEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 3B W SŁUBICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Ochrona fizyczna Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Słubicach położonego przy ulicy Bohaterów Warszawy 3B. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 3B jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Obiekt oraz mienie przy ul. Bohaterów Warszawy 3B podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest również obszar ogrodzony i nieogrodzony przynależny do budynku Sądu o łącznej powierzchni 3.767,83 m2. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3.440,41 m2. Ruch osobowy do i z budynku odbywa się przez jedno wejście w poniedziałek w godzinach 7.00 - 18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. Przy wejściu zlokalizowana jest portiernia, gdzie przyjmowane, wydawane i przechowywane są klucze od pomieszczeń sądowych. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego (Sąd Rejonowy) regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją ochrony (opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 31.12.2015r.) Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) budynek Sądu wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system ochrony antywłamaniowej, system czujek dymowych. b) usługa ochrony obiektu realizowana będzie w dni robocze: w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00 przez dwie osoby, od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 przez dwie osoby, w poniedziałek od godz. 18.00 do godz. 7.00 godz. dnia następnego jednoosobowo, od wtorku do piątku od 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego jednoosobowo, w soboty, niedziele i święta - jednoosobowo przez całą dobę . c) wykonawca z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory, b) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy (należy tu rozumieć urządzenia przymusu bezpośredniego zgodne z ustawą o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U.2013.628). c) przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych (wymagana klauzula zastrzeżone) , d) zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym Sądu Rejonowego w Słubicach, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi, e) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., f) zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, g) składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia, h) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów, b) sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych pomieszczeń po godzinach pracy, c) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. d) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi, e) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu sprzętu i materiałów będących własnością Sądu, f) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, g) gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, b) posiadające licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej- przynajmniej jedna osoba podczas dyżuru dziennego w czasie: w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 . Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. II. Przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych : systemu sygnalizacji napadu i włamania,systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji przemysłowej, mające na celu uzyskanie bezawaryjnej eksploatacji urządzeń oraz spełnienie wszelkich wymogów podyktowanych przepisami prawa i warunków gwarancji. Bieżąca konserwacja oraz dokonywanie napraw i przeglądów prewencyjnych systemów instalacji i urządzeń może być wykonywana przez pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego licencję minimum I stopnia oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa, związanego umową z wykonawcą. W ramach bieżących czynności konserwacyjnych Wykonawca powinien dbać o sprawne funkcjonowanie wszystkich elementów wyżej wymienionych systemów: sprawdzanie poprawności działania czujek, kamer, przycisków napadowych, elementów systemu kontroli dostępu i ewentualna ich regulacja; sprawdzenie okablowania i oprzewodowania; sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowych oraz manipulatorów; sprawdzenie stanu i działania sygnalizatorów optycznych i akustycznych; sprawdzenie torów transmisji; udostępnianie i zmiana kodów dostępu na żądanie Zamawiającego; założenie, prowadzenie i uzupełnianie wpisów dziennika operacyjnego dla poszczególnych systemów. Terminy realizacji przeglądów: pierwszy - kwiecień 2016, kolejne w odstępach 3 miesięcznych. (wymagany raport w przeprowadzonego przeglądu) Czas rozpoczęcia interwencyjnego usuwania usterek i wadliwej pracy systemu - nie dłużej niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. Koszt wymienianych elementów systemów wymaga akceptacji Zamawiającego i jest ponoszony przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. Ustawy. III. Konwojowanie wartości pieniężnych wykonywane będzie w dni robocze o godzinie ustalonej przez Zamawiającego. W/w usługi powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. Z 2005 r. , Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem MSWiA z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U.Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). Usługa konwojowania polegać będzie na przewożeniu upoważnionego pracownika Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z wartościami pieniężnymi do banku na terenie Słubic. Osoba przenosząca wartości pieniężne powinna mieć zapewnioną asystę konwojenta od momentu opuszczenia budynku banku do momentu przybycia do kasy Sądu bądź odpowiednio od kasy Sądu do drzwi wejściowych budynku banku. Ochronę wartości pieniężnych i upoważnionego pracownika Sądu powinni wykonywać konwojenci wyposażeni w środki łączności. IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). VI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. VII. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. VIII. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom (wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym). IX. Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art.22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. X. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. XI. Obecność jednego pracownika na zmianie dziennej posiadającego licencję I stopnia może okazać się niewystarczająca dla zapewnienia ochrony osób i mienia sądu przy użyciu środków przymusu bezpośredniego. Dlatego Zamawiający wymaga od Wykonawców dysponowania między innymi grupą interwencyjną oraz koncesję na broń palną i gazową (posiadają status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów broni palnej bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej). Broń używana do ochrony przez Wykonawcę mogłaby być ewentualnie wykorzystana na obiekcie Zamawiającego, tylko w przypadku konieczności wezwania grupy interwencyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach