Przetargi.pl
Usługa ochrony obiektów Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie..

Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Mickiewicza 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
    Mickiewicza 9
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    REGON: 000279769
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony obiektów Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ochrona obiektów teatralnych. a) Budynek teatru przy ul. Mickiewicza 9 o powierzchni 2 107,43 m2, ilość kondygnacji: 1 podziemna, 3 nadziemne, wejścia do obiektu – 5, w tym 2 główne, 3 ewakuacyjne.Zakres prac w budynku Teatru obejmuje :- całodobowe strzeżenie budynku, w godzinach pracy teatru (700- 2200) ochrona tylko na posterunku (portiernia teatru), a w godzinach nocnych – obchód całego obiektu nie rzadziej niż co dwie godziny,- monitoring wizyjny, obejmujący place przyteatralne (wewnętrzny oraz zewnętrzny), - całodobowa, 7 dni w tygodniu obsługa centrali telefonicznej (przyjmowanie połączeń i łączenie do poszczególnych działów,- całodobowa obsługa centralki sygnalizacji pożaru, polegająca na jej obserwacji i natychmiastowej reakcji na zaistniałe ewentualne zagrożenia, w przypadku sygnału alarmowego monitoring zagrożonego miejsca,- obsługa instalacji antywłamaniowej, polegająca na jej uzbrojeniu i rozbrojeniu – 2 razy w ciągu doby,- wydawanie upoważnionym osobom za potwierdzeniem kluczy do poszczególnych pomieszczeń w godzinach 600 - 2200 i prowadzenie książki wydawania i zwrotu kluczy,- monitorowanie ruchu samochodów na placu wewnętrznym budynku teatru, natychmiastową reakcję na próby parkowania samochodów nieuprawnionych oraz zabezpieczanie taśmami ochronnymi placu na czas spektakli,- pozyskiwanie od osób postronnych wchodzących do budynku Teatru (z wyłączeniem widzów wchodzących do Teatru na spektakl) informacji o celu wizyty oraz informowanie pracowników poszczególnych działów o nadejściu gościa,- prowadzenie książki depozytów i przyjmowanie ich.b) Budynek Domu Usług Technicznych przy ul. Mickiewicza 2a, o powierzchni 651,81 m2 oraz podwórza o powierzchni 1340 m2, na którym garażują samochody ciężarowe i osobowe. Ilość kondygnacji: - 1 podziemna, 3 nadziemne. Zakres ochrony w budynku domu Usług Technicznych obejmuje:- ochronę stałą w portierni w dni powszednie – 16 godzin dozoru, - niedziele, święta i miesiące urlopowe (lipiec, sierpień) – 24 h/dobę,- reakcję na próby parkowania samochodów przez osoby nieupoważnione,- obchód i obserwację podwórza.Ww. obiekt podlega ochronie bez konieczności obchodu pomieszczeń.2. Łączny czas dozorowania w miesiącu średnio 1000 h/miesiąc. Zamawiający informuje, że dysponuje dwoma pełnymi etatami pełniącymi wspólnie z pracownikami Wykonawcy służbę na rzecz portierni w budynku Teatru. Szacunkowa ilość godzin w całym okresie realizacji zamówienia wynosi 12 000 h.3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia do zatwierdzenia przez Dyrektora Teatru projektu „Planu ochrony Teatru” w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Przedstawiony do zatwierdzenia projekt musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu i jego wyposażenie techniczne, służące do zabezpieczenia osób i mienia znajdujących się w obszarze chronionym. Dyrektor Teatru zatwierdzi przedstawione propozycje lub może je zmienić.4. Plan służb dla budynku Teatru przygotowywać będzie upoważniony pracownik Teatru, nie później niż do 20 dnia miesiąca poprzedzającego i każdorazowo przesyłać będzie pocztą e-mail do upoważnionego pracownika celem akceptacji; plan służb dla budynku Domu Usług Technicznych przygotowywać będzie Wykonawca. Termin przekazania grafików dla pracowników ustala się do 23 dnia poprzedzającego kolejny miesiąc służb.5. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w § 3 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ) na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach