Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku wraz z obsługą, konserwacją i naprawą systemu alarmowego, na obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych: a) przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku, b) w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, Machnacz 41a gm. Brześć Kujawski. 2. Pod pojęciem fizyczna ochrona rozumie się stałą obecność pracowników Wykonawcy - Biura Ochrony na terenie obiektów Zamawiającego w celu udaremnienia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na obiekty oraz mienie ochraniane, udaremnienia jego zaboru lub zniszczenia. 3. Pod pojęciem ochrona elektroniczna rozumie się stały, całodobowy dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego, który Wykonawca winien przyłączyć drogą radiową do Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych Wykonawcy. 4. Warunki realizacji usługi na obiektach Zamawiającego: 1) baza PGK „Saniko” Sp. z o.o. zlokalizowana przy ul. Komunalnej 4, Włocławek: a) ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia realizowana będzie przez 1 pracownika ochrony w formie stałej i bezpośredniej w dni robocze od poniedziałku do piątku w systemie całodobowym oraz w dni wolne od pracy tj.: soboty, niedziele oraz święta w systemie całodobowym. b) ochrona elektroniczna realizowana będzie w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta przy wykorzystaniu istniejącego lokalnego systemu alarmowego, polegająca na stałej obserwacji i odbieraniu sygnałów z obiektów położonych we Włocławku przy ul. Komunalnej 4. 2) RZUOK Macznacz 41a, gm. Brześć Kujawski: a) ochrona obiektów i mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez 2 pracowników ochrony w następujące dni i godziny: - dni robocze tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. od 21:00-6:00 - dni wolne od pracy oraz święta – ochrona całodobowa. b) ochrona elektroniczna realizowana będzie w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta przy wykorzystaniu istniejącego lokalnego systemu alarmowego, polegająca na stałej obserwacji i odbieraniu sygnałów z obiektów położonych na terenie RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski - w godzinach od 21:00 do 6:00 w dni robocze tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, - w dni wolne od pracy oraz święta – ochrona całodobowa. 5. Wykonawca dostosuje obecny system alarmowy zainstalowany w obiektach, o których mowa w pkt. 1 lit. a) i b) do własnych wymogów monitorowania oraz zapewni zabezpieczenie techniczne polegające na obsłudze, konserwacji i naprawach systemu alarmowego Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zero złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji – zgodnie wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu) b) aktualne pozwolenie radiowe wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na monitorowanie obiektów drogą radiową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dokument wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach