Przetargi.pl
Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie

PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, PIASTOWSKA
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
    PIASTOWSKA
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    REGON: 000281312
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury usytuowanym w Pszczynie przy ul. Jagiełły 1.2. Szczegółowe warunki realizacji usług:a) Usługa ochrony realizowana będzie przez siedem dni w tygodniu, przez 24h, przez jednego pracownika ochrony (stanowisko nie wymaga licencjonowanego pracownika ochrony);b) Usługi obsługi portierni i ochrony wykonywane będą w wydzielonym do tego celu pomieszczeniu.;c) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy zobowiązany będzie wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją zamówienia;d) Pracownik ochrony pełniący dyżur odpowiedzialny będzie za wydawanie i odbieranie oraz ewidencjonowanie wydawania i zdawania kluczy od pomieszczeń Pszczyńskiego Centrum Kultury;e) Pracownik ochrony pełniący dyżur odpowiedzialny będzie za powiadamianie służb zewnętrznych w razie zagrożenia p.poż., terrorystycznego, włamania, napadu, dewastacji oraz kradzieży na terenie i w obrębie siedziby Zamawiającego;f) Pracownik ochrony pełniący dyżur obsługiwał będzie urządzenia systemu Wczesnego Wykrywania i Sygnalizacji Pożaru w sytuacjach ich automatycznego uruchomienia, Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz monitoringu wnętrza budynku, otoczenia budynku i parkingu, a także systemu przyzywowego w toaletach dla niepełnosprawnych;g) W ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wymagane jest wspomaganie pracowników ochrony Zamawiającego przez załogi interwencyjne (załoga musi składać się z minimum dwóch osób) licencjonowanych pracowników ochrony, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego – przez 24 godziny na dobę;h) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pracownika Zamawiającego) lub pracownika ochrony zagrożenia lub potrzeby wsparcia, samochodowa grupa interwencyjna, o której mowa w pkt g, winna dotrzeć do obiektu Zamawiającego w następującym czasie od momentu zgłoszenia: czas reakcji od 5 do 15 minut. Wykonawca na własny koszt wyposaży pracownika ochrony w urządzenie umożliwiające wezwanie grupy interwencyjneji) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia;j) Do zadań pracownika ochrony należeć będzie kontrola ruchu osobowego, w tym niedopuszczenie do wtargnięcia w strefy chronione osób nieupoważnionych oraz wjazdu pojazdów nieuprawnionych.k) udział w akcji ewakuacji ludzi w razie zagrożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski O/Pszczyna 15 1050 1315 1000 0001 0136 6433, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn. „Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie”.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wskazanie Beneficjenta, którym jest: Pszczyńskie Centrum Kultury, ul. Piastowska 1, 43-200 Pszczyna,2) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz znak sprawy przedmiotowego postępowania,3) nazwę i adres siedziby Wykonawcy,4) kwotę i termin ważności gwarancji, przy czym z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, a termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;– warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, udzielonej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1995);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, będącą przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia), jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi ochrony mienia w budynku użyteczności publicznej, o wartości usługi nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda, z których każda była wykonywana w sposób ciągły przez 6 miesięcy, odpowiadających wymaganiom niniejszemu przedmiotowi zamówienia tj. ochrony budynku użyteczności publicznej w systemie 24/h na dobę, z możliwością użycia grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu wezwania. Spełnienie powyższych warunków powinno zostać potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się łączne spełnianie warunku kwotowego przez Wykonawców.b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia grupę interwencyjną w rozumieniu Rozporządzenia Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tj.: Dz.U. z 2015 r. poz. 992), zdolną do reakcji – interwencji w ochranianym obiekcie,c) dysponuje całodobową bazą monitoringu umożliwiającą przyjęcie sygnału zagrożenia.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach