Przetargi.pl
USŁUGA OBEJMUJĄCA PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK ORAZ DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO PUBLIKACJI Z 2 BADAŃ PT.:AGROTURYSTYKA, ROLNICTWO EKOLOGICZNE, PRODUKTY TRADYCYJNE JAKO ELEMENT WIELOFUNKCYJNEGO ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ ŚWIĘTOKRZYSCY PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PERSPEKTYWY FINANSOWEJ 2014-2020

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OBEJMUJĄCA PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK ORAZ DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO PUBLIKACJI Z 2 BADAŃ PT.:AGROTURYSTYKA, ROLNICTWO EKOLOGICZNE, PRODUKTY TRADYCYJNE JAKO ELEMENT WIELOFUNKCYJNEGO ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ ŚWIĘTOKRZYSCY PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PERSPEKTYWY FINANSOWEJ 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie do druku, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego publikacji z 2 badań pt.: a)Agroturystyka, rolnictwo ekologiczne, produkty tradycyjne jako element wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich w województwie świętokrzyskim b)Świętokrzyscy przedsiębiorcy wobec perspektywy finansowej 2014-2020 2.Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, będzie zobowiązany opracować graficznie każdą z publikacji przy uwzględnieniu opisanych przez zamawiającego w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ wymagań, a także dostarczyć oraz rozładować w siedzibie zamawiającego przedmiot zamówienia, w ilości po 200 egzemplarzy publikacji z każdego badania (łącznie 400 egzemplarzy) oraz dostarczenie publikacji w wersji elektronicznej umożliwiającej ponowny wydruk - na płytach CD DVD (po jednej płycie na każde z opracowań w formacie .pdf i .doc, lub .docx) w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.Opis zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do konsultowania ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 7.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 8.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu dodatku nr 1A do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. 9.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 10.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach