Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.

GMINA LUBICZ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBICZ
    ul. Toruńska 21
    87-162 Lubicz Dolny, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym wraz z wyburzeniem starego obiektu i zagospodarowaniem terenu. nieruchomości. Zamierzenie planowane jest na działce nr 51/77, obręb 0011, ul. Piaskowa 2, 87-162 Lubicz Górny. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:CZĘŚĆ 1 – nadzór inwestorski branży ogólnobudowlanejPrzedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym wraz z wyburzeniem starego obiektu i zagospodarowaniem terenu. nieruchomości. Zamierzenie planowane jest na działce nr 51/77, obręb 0011, ul. Piaskowa 2, 87-162 Lubicz Górny. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:CZĘŚĆ 2 – nadzór inwestorski branży sanitarnejPrzedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym wraz z wyburzeniem starego obiektu i zagospodarowaniem terenu. nieruchomości. Zamierzenie planowane jest na działce nr 51/77, obręb 0011, ul. Piaskowa 2, 87-162 Lubicz Górny. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:CZĘŚĆ 3 – nadzór inwestorski branży elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zdolność technicznaZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) Zdolność zawodowa:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.:CZĘŚĆ 1• 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która:- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności,- co najmniej 1 raz pełniła funkcję inspektora nadzoru której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont budynku o kubaturze co najmniej 3000 m3 lub powierzchni zabudowy 1200m2, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 3.500 000,00 zł netto,CZĘŚĆ 2• 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności,CZĘŚĆ 3• 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności,W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r.poz. 220 z późn. zm.).Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje i doświadczenie.Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach