Przetargi.pl
Usługa kruszenia gruzu betonowego

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kruszenia gruzu betonowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa kruszenia gruzu betonowego 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a. kruszeniu gruzu betonowego do ponownego wykorzystania o frakcji max: 0 - 63 mm w ilości szacunkowej około 2000 Mg . Materiał do kruszenia to m.in. cegły rozbiórkowe, gruz betonowy, płyty betonowe, kamień, cegła, gruz żelbetowo - betonowy na kruszywo do ponownego wykorzystania zlokalizowane na terenie placu składowiska odpadów b. użyciu do kruszenia kruszarek z odsiewem bocznym ziemi; c. usypywaniu skruszonego beton, oddzielnie dla kruszywa i oddzielnie dla odsiewu, tworząc pryzmę kruszywa na placu robót; d. uwzględnieniu w cenie brutto za 1 Mg skruszonego gruzu wszystkich kosztów dodatkowych (m.in. koszty pracownicze, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi), a także koszty przemieszczania gruzu na placu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odwozu odsiewu spod kruszarki oraz uporządkowania placu; 2. Termin realizacji całości niniejszego zamówienia - w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy 3. Wykonawca zapewni kruszarkę wyposażoną w wagę umożliwiającą precyzyjne określenie ilości skruszonego materiału. 4. W wycenie należy uwzględnić koszt transportu kruszarki do terenu Zamawiającego . 5. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zabezpieczenia i oznakowania terenu na którym wykonywana będzie usługa oraz utrzymania tego oznakowania w należytym stanie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Usługi należy prowadzić przy zachowaniu obowiązujących przepisów i wymogów BHP. 7. Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania całości zadania w przypadku braku surowca(gruzu). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za zrealizowaną dotychczas usługę w przeliczeniu za 1 Mg przetworzonego gruzu. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przeznaczonego do kruszenia gruzu betonowego w stosunku do podanej w ppkt. a szacunkowej ilości o +/- 20%; 9. Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew na podstawie wystawionej faktury VAT obejmującej łączną ilość skruszonego gruzu i stawkę za 1Mg podaną w ofercie, płatne w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu; 10. Wystawienie faktury za zrealizowane usługi po zakończeniu. 11. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania usługi. 12. Roboty muszą być wykonywane w porze dziennej w celu minimalizacji uciążliwości dla okolicznych mieszkańców; 13. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację usługi; 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach