MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Aleje Ujazdowskie 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI
Aleje Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000319150 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kontroli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79313000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt. 7 SWZ7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:7.1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 20 kontroli i/lub audytów (decyduje data wydania informacji pokontrolnej lub decyduje data wydania wystąpienia pokontrolnego),z których każda (każdy) spełnia/spełniała/spełniał łącznie wymagania:a) przedmiotem kontroli i/lub audytu był/jest 1 projekt,b) projekt były/jest finansowany i/lub współfinansowany ze środków publicznych i/lub ze środków europejskich i/lub ze środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej i/lub ze środków z innych źródeł,c) wartość każdego kontrolowanego i/lub audytowanego projektu była/jest nie mniejsza niż 100 000,00 złotych brutto.7.1.2. przedstawi osoby, które spełniają wymagania*:Zgodnie ze schematem: Rola/funkcja/Minimalna liczba osób/Minimalne doświadczenie:Osoba pełniąca rolę/funkcję Kierownika Zespołu Kontrolującego/1/W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała czynności polegające na przeprowadzeniu i/lub koordynowaniu i/lub nadzorowaniu w ramach udziału w 6 kontrolach i/lub audytach, z których każda/każdy dotyczyła/dotyczył 1 projektu finansowanego i/lub współfinansowanego ze środków publicznych i/lub ze środków europejskich i/lub ze środków pochodzącychz bezzwrotnej pomocy zagranicznej i/lub ze środków z innych źródeło wartości każdego kontrolowanego i/lub audytowanego 1 projektuco najmniej 300 000,00 złotych brutto.Każda/każdy z 6 kontroli i/lub audytów polegała/polegał na uczestnictwie osoby w czynnościach kontrolnych prowadzonych w miejscu realizacji projektu i/lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego i/lub audytowanego lub w miejscu przechowywania dokumentacji projektu i każda(-y) z 6 kontroli i/lub z audytów spełniała/spełniał łącznie wymagania (kryteria):a) stanowiła/stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy o dofinansowanie i/lub przepisami prawa krajowego i/lub przepisami prawa wspólnotowego,b) była/był wykonana/wykonany z zachowaniem zasady bezstronności, tj. osoba przeprowadzająca kontrolę i/lub audyt nie była powiązana w sposób prawny i/lub faktyczny z podmiotem kontrolowanym i/lub audytowanym,c) zakończyła/zakończył się sporządzeniem informacji pokontrolnej i/lub wystąpienia pokontrolnego i/lub dokumentu równoważnego w analizowanym i weryfikowanym przedmiotowym zakresie.Osoba pełniąca rolę/funkcję Specjalisty do spraw kontroli i/lub audytu nr 1/1/W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała czynności polegające na przeprowadzeniu i/lub koordynowaniu i/lub nadzorowaniu w ramach udziału w 6 kontrolach i/lub audytach, z których każda/każdy dotyczyła/dotyczył 1 projektu finansowanego i/lub współfinansowanego ze środków publicznych i/lub ze środków europejskich i/lub ze środków pochodzącychz bezzwrotnej pomocy zagranicznej i/lub ze środków z innych źródeło wartości każdego kontrolowanego i/lub audytowanego 1 projektuco najmniej 300 000,00 złotych brutto.Każda/każdy z 6 kontroli i/lub audytów polegała/polegał na uczestnictwie osoby w czynnościach kontrolnych prowadzonych w miejscu realizacji projektu i/lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego i/lub audytowanego lub w miejscu przechowywania dokumentacji projektu i każda(-y) z 6 kontroli i/lub z audytów spełniała/spełniał łącznie wymagania (kryteria):a) stanowiła/stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy o dofinansowanie i/lub przepisami prawa krajowego i/lub przepisami prawa wspólnotowego,b) była/był wykonana/wykonany z zachowaniem zasady bezstronności, tj. osoba przeprowadzająca kontrolę i/lub audyt nie była powiązana w sposób prawny i/lub faktyczny z podmiotem kontrolowanym i/lub audytowanym,c) zakończyła/zakończył się sporządzeniem informacji pokontrolnej i/lub wystąpienia pokontrolnego i/lub dokumentu równoważnego w analizowanym i weryfikowanym przedmiotowym zakresie.Osoba pełniąca rolę/funkcję Specjalisty do spraw kontroli i/lub audytu nr 2/1W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała czynności polegające na przeprowadzeniu i/lub koordynowaniu i/lub nadzorowaniu w ramach udziału w 6 kontrolach i/lub audytach, z których każda/każdy dotyczyła/dotyczył 1 projektu finansowanego i/lub współfinansowanego ze środków publicznych i/lub ze środków europejskich i/lub ze środków pochodzącychz bezzwrotnej pomocy zagranicznej i/lub ze środków z innych źródeło wartości każdego kontrolowanego i/lub audytowanego 1 projektuco najmniej 300 000,00 złotych brutto.Każda/każdy z 6 kontroli i/lub audytów polegała/polegał na uczestnictwie osoby w czynnościach kontrolnych prowadzonych w miejscu realizacji projektu i/lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego i/lub audytowanego lub w miejscu przechowywania dokumentacji projektu i każda(-y) z 6 kontroli i/lub z audytów spełniała/spełniał łącznie wymagania (kryteria):a) stanowiła/stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy o dofinansowanie i/lub przepisami prawa krajowego i/lub przepisami prawa wspólnotowego,b) była/był wykonana/wykonany z zachowaniem zasady bezstronności, tj. osoba przeprowadzająca kontrolę i/lub audyt nie była powiązana w sposób prawny i/lub faktyczny z podmiotem kontrolowanym i/lub audytowanym,c) zakończyła/zakończył się sporządzeniem informacji pokontrolnej i/lub wystąpienia pokontrolnego i/lub dokumentu równoważnego w analizowanym i weryfikowanym przedmiotowym zakresie.Osoba pełniąca rolę/funkcję Specjalisty do spraw kontroli i/lub audytu nr 3/1/W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała czynności polegające na przeprowadzeniu i/lub koordynowaniu i/lub nadzorowaniu w ramach udziału w 6 kontrolach i/lub audytach, z których każda/każdy dotyczyła/dotyczył 1 projektu finansowanego i/lub współfinansowanego ze środków publicznych i/lub ze środków europejskich i/lub ze środków pochodzącychz bezzwrotnej pomocy zagranicznej i/lub ze środków z innych źródeło wartości każdego kontrolowanego i/lub audytowanego 1 projektuco najmniej 300 000,00 złotych brutto.Każda/każdy z 6 kontroli i/lub audytów polegała/polegał na uczestnictwie osoby w czynnościach kontrolnych prowadzonych w miejscu realizacji projektu i/lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego i/lub audytowanego lub w miejscu przechowywania dokumentacji projektu i każda(-y) z 6 kontroli i/lub z audytów spełniała/spełniał łącznie wymagania (kryteria):a) stanowiła/stanowił niezależną ocenę zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy o dofinansowanie i/lub przepisami prawa krajowego i/lub przepisami prawa wspólnotowego,b) była/był wykonana/wykonany z zachowaniem zasady bezstronności, tj. osoba przeprowadzająca kontrolę i/lub audyt nie była powiązana w sposób prawny i/lub faktycznyz podmiotem kontrolowanym i/lub audytowanym,c) zakończyła/zakończył się sporządzeniem informacji pokontrolnej i/lub wystąpienia pokontrolnego i/lub dokumentu równoważnego w analizowanym i weryfikowanym przedmiotowym zakresie.W ramach zespołu osób nie dopuszcza się łączenia przez jedną i tę samą osobę różnych funkcji.Zamawiający, na etapie zawarcia Umowy, uwzględni w Załączniku do Umowy wszystkie ostateczne treści oraz informacje i dane w zakresie dotyczącym osób i odpowiednio wypełni Załącznik do Umowy w tym zakresie treścią pkt. 7.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2021-02-03 - Usługa przeprowadzenia kontroli trwałości oraz kontroli projektów realizowanych w ramach I, II i III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (dalej: POPC) oraz wizyt monitoringowych w ramach III Osi POPC
Dodano: 2021-01-12 - Świadczenie usług związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2020-12-09 - Usługa kontroli dokumentów przewozu osób oraz prowadzenia windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego dokumentu przewozu w pojazdach komunikacji miejskiej Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Siedlcach Sp. z o. o.
Dodano: 2020-11-16 - Usługa przeprowadzenia kontroli trwałości oraz kontroli projektów realizowanych w ramach I, II i III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (dalej: POPC) oraz wizyt monitoringowych w ramach III Osi POPC
Dodano: 2020-11-13 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia procesu oceny wniosków standardowych oraz weryfikacja wraz z analizą pogłębioną, w charakterze tzw. „pierwszej pary oczu”, wniosków o płatność rozliczających wydatki kwalifikowane poniesione przez beneficjentów w ramach projektów POWER
Dodano: 2020-11-06 - Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach VIII Osi Priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2020-11-02 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia procesu oceny wniosków standardowych oraz weryfikacja wraz z analizą pogłębioną, w charakterze tzw. „pierwszej pary oczu”, wniosków o płatność rozliczających wydatki kwalifikowane poniesione przez beneficjentów w ramach projektów POWER
Dodano: 2020-10-16 - „Usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER”
Dodano: 2020-07-16 - Przeprowadzenie kontroli trwałości projektów indywidualnych realizowanych w ramach PO RPW w działaniu II.1 (Sieć szerokopasmowa Polski Wschodniej) oraz V.2 (Trasy rowerowe – komponent budowa tras rowerowych)
Dodano: 2020-05-19