Przetargi.pl
Usługa konserwacyjno - serwisowa systemów bezpieczeństwa obiektu Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie.

Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 368 82 78 , fax. 34 368 82 79
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
    Ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 368 82 78, fax. 34 368 82 79
    REGON: 15039906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hsc.bip.czestochowa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacyjno - serwisowa systemów bezpieczeństwa obiektu Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy należą usługi konserwacyjno - serwisowe: a) systemu sygnalizacji pożaru (SAP) ESSER tj.: 1) Przegląd central sygnalizacji pożaru wraz z panelami obsługi, modułami pętli dozorowych, modułami rozszerzeń, wbudowanymi drukarkami zdarzeń, zasilaczami oraz akumulatorami rezerwowymi, 2) Diagnostyka komputerowa z zastosowaniem oprogramowania serwisowego, 3) Kontrola poprawności pracy wszystkich pętli dozorowych (esserbus), 4) Kontrola poprawności pracy całej sieci central (essernet), 5) Sprawdzenie poziomu zabrudzenia detektorów automatycznych dymu, 6) Sprawdzenie poprawności działania automatycznych czujek dymu i temperatury poprzez ich zadymienie oraz kontrola poprawności opisów elementów w systemie, 7) Sprawdzenie działania wskaźników zadziałania czujek, 8) Sprawdzenie i regulacja parametrów czujek liniowych dymu, 9) Sprawdzenie działania ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 10) Sprawdzenie działania monitoringu zewnętrznego do Stacji Monitorowania Alarmów oraz PSP w Częstochowie, 11) Sprawdzenie działania modułów kontrolno - sterujących systemu, 12) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 13) Sprawdzenie poprawności współpracy systemu SAP z innymi instalacjami bezpieczeństwa w obiekcie tj.: DSO, oddymianie, wentylacja nadciśnieniowa, wentylacja bytowa, klimatyzacja, dźwigi wind osobowych, klapy pożarowe odcinające, kontrola dostępu, zasilanie gniazd 230V nagłośnienia lokalnego, otwarcie drzwi ewakuacyjnych, monitoring instalacji tryskaczowej, monitoring zasilaczy pożarowych oraz monitoring systemu zasysającego. b) instalacji systemu zasysającego STRATOS tj.: 1) Przegląd, kontrola pracy laserowego detektora zasysającego, 2) Diagnostyka komputerowa detektorów oraz sieci zasysającej oprogramowaniem serwisowym, 3) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 4) Konserwacja oraz czyszczenie rurarzu zasysającego pod stropem Hali, c) systemu wizualizacji tj.: 1) Kontrola pracy interfejsu integracyjnego, 2) Kontrola pracy modułu RS232, 3) Kontrola i konserwacja komputera (stacji roboczej systemu wizualizacji), 4) Sprawdzenie działania oprogramowania wizualizacyjnego podczas prób systemów bezpieczeństwa. d) systemu sterowanie klapami pożarowymi odcinającymi tj.: 1) Przegląd szaf zasilająco - sterujących, 2) Sprawdzenie działania modułów kontrolno - sterujących systemu, 3) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 4) Kontrola położenia oraz działania pożarowych klap odcinających, 5) Kontrola prawidłowego odwzorowania stanów klap w systemie SAP e) instalacji sterowania drzwiami ewakuacyjnymi tj.: 1) Przegląd sterowników bram pożarowych i ewakuacyjnych, 2) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 3) Sprawdzenie poprawności działania zwor i trzymaczy elektromagnetycznych przy drzwiach, 4) Sprawdzenie działania przycisków ewakuacyjnych, 5) Sprawdzenie działania przełączników kluczykowych f) instalacji oddymiania i wentylacji oddymiającej tj.: 1) Przegląd i regulacja parametrów central sterujących wentylacją nadciśnieniową, 2) Kontrola pracy wentylatorów nawiewnych, 3) Kontrola pracy czujników ciśnienia, 4) Przegląd i regulacja parametrów central oddymiania, zasilaczy oraz akumulatorów rezerwowych, 5) Przegląd i regulacja parametrów centrali pogodowej, 6) Przegląd zestawu czujników pogodowych wiatru/deszczu, 7) Sprawdzenie działania przycisków oddymiania i przewietrzania, 8) Kontrola działania klap dymowych wraz z napędami elektrycznymi, 9) Kontrola działania drzwi napowietrzających wraz z napędami elektrycznymi g) dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) tj.: 1) Przegląd i konserwacja szaf, 2) Przegląd i regulacja parametrów jednostek zarządzających systemem zasilania, 3) Przegląd zasilaczy oraz baterii akumulatorów rezerwowych, 4) Kontrola pracy modułów systemu tj. menadżera, modułów wejść audio, modułu zapowiedzi słownych i komunikatów głosowych, equalizera, wzmacniaczy mocy, interfejsów pomiędzy SAP i DSO, nadajników i odbiorników optycznych, łącznic światłowodowych, patchcordów światłowodowych, 5) Kontrola pracy modułów kontroli linii głośnikowych, 6) Sprawdzenie poprawności działania głośników sufitowych, naściennych, projektorów, głośników tubowych oraz głośników dalekiego zasięgu, 7) Kontrola słyszalności i zrozumiałości komunikatów ewakuacyjnych, 8) Wykonanie prób działania w poszczególnych strefach pożarowych z udziałem systemu SAP. h) systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu ARITECH MASTER (SSWiN i KD) tj.: 1) Przegląd i regulacja parametrów central alarmowych, 2) Diagnostyka komputerowa z zastosowaniem oprogramowania serwisowego, 3) Przegląd rejestru zdarzeń systemu, 4) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 5) Sprawdzenie modułów rozszerzeń systemu, ekspanderów linii dozorowych oraz wyjść systemowych, 6) Sprawdzenie linii dozorowych 7) Sprawdzenie i konserwacja czujek ruchu PIR oraz czujek magnetycznych 8) Sprawdzenie działania i konserwacja klawiatur LCD 9) Sprawdzenie działania i konserwacja sygnalizatorów 10) Przegląd i regulacja parametrów modułów kontroli dostępu wraz z zasilaczami i akumulatorami rezerwowymi 11) Kontrola pracy czytników kart zbliżeniowych 12) Kontrola pracy i regulacje zwor i rygli elektromagnetycznych 13) Sprawdzenie działania przycisków wyjścia, przycisków ewakuacyjnych oraz przełączników kluczykowych i) oświetlenia awaryjnego (OA) 1) Przegląd i regulacja parametrów central oświetlenia awaryjnego 2) Kontrola pracy kart komunikacyjnych do central jw. 3) Kontrola komunikacji centrali z modułami lamp awaryjnych 4) Sprawdzenie i pomiary centralnej baterii akumulatorów 5) Kontrola opraw awaryjnych i kierunkowych, sprawdzenie źródeł światła, modułów awaryjnych oraz akumulatorów rezerwowych w oprawach 6) Kontrola czasów załączenia oświetlenia awaryjnego 7) Pomiary czasu działania oświetlenia po wyłączeniu zasilania 8) Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego (raz w roku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium inne niż w pieniądzu musi zostać zdeponowane przez upływem składania ofert bezpośrednio w sekretariacie pok. 2.051 za potwierdzeniem przyjęcia lub załączone do oferty w sposób umożliwiający zamawiającemu przekazanie dokumentu stanowiącego wadium do sekretariatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hsc.bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach