Przetargi.pl
Usługa konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych zainstalowanych na terenie szpitala CMI w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2017

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 00028864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych zainstalowanych na terenie szpitala CMI w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwis eksploatacyjny dźwigów opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2017. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do : a. Wykonania usług w zakresie utrzymania w zdolności techniczno - eksploatacyjnej oraz utrzymania w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ przy użyciu narzędzi, testerów urządzeń i urządzeń, w szczególności wykonanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji i koniecznych w celu zapewnienia ich bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania w tym napraw mechanizmów i urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ. b. Wykonania montaży i demontaży uszkodzonych w trakcie eksploatacji mechanizmów i urządzeń oraz wydanie orzeczeń technicznych dla urządzeń wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ. c. Zapewnienie materiałów i części zamiennych dla urządzeń wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ d. do stosowania części zamiennych dla których producent urządzeń wymienionych w załączniku 5 wyda zaświadczenie, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych urządzeń i są one tej samej lub nie gorszej jakości co części stosowane do montażu tych urządzeń e. Potwierdzenia kart napraw i przeglądów po wykonaniu usługi, elektronicznego raportu na wskazany adres mailowy z wszystkich działań zrealizowanych przez Wykonawcę. f. Zapoznania bezpośredniego użytkownika ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń, g. Dokonywania stosownych wpisów w paszportach technicznych tych urządzeń, h. Zapewnienie własnego transportu uszkodzonych mechanizmów i urządzeń do punktu serwisowego i z powrotem, i. Przygotowanie urządzeń wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz uczestnictwo w trakcie odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego (zwanym dalej UDT) j. do wykonania wymaganych pomiarów elektrycznych przed badaniem UDT k. uwzględnienie w cenie oferty części zamiennych i czasu pracy wynikających z prac konserwatorskich l. uwzględnienia w cenie oferty części zamiennych i czasu pracy wynikających z prac naprawczych. Pod pojęciem prac naprawczych kryją się prace, których konieczność wykonania jest konsekwencją zużywania się i psucia urządzeń w wyniku ich użytkowania. Nie dotyczy : usuwania skutków wandalizmu , modernizacji, nowych instalacji, przeróbek , dodatkowych urządzeń itp. m. uwalniania uwięzionych pasażerów (przy zapewnionym czasie reakcji do 60min.) n. pełnienia dyżuru Pogotowia Dźwigowego (przy zapewnionym czasie reakcji do 60min.) o. przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego obsługujących budynek CMI na wypadek konieczności uwolnienia uwięzionych osób w kabinie windy i z zakresu bezpiecznej obsługi windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 4000 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki, 80-951 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach