Przetargi.pl
Usługa konserwacji 2-óch dźwigów osobowych w budynkach F i K Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie w latach 2015 - 2018.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji 2-óch dźwigów osobowych w budynkach F i K Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie w latach 2015 - 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : przeglądy, konserwacje, pomiary, naprawy bieżące 2-óch dźwigu osobowych będących własnością i eksploatowanych przez Politechnikę Rzeszowską. Usługi o których mowa powyżej obejmują następujące urzadzenia: 1. Dźwig osobowy elektryczny, udźwig 1000 kg, 10 przystanków, nr ewidencyjny UDT- 3122003118, miejsce zainstalowania Budynek F ul. M.C. Skłodowskiej 2 Rzeszów 2. Dźwig osobowy elek-tryczny, udźwig 1000 kg, 3 przystanki, nr ewidencyjny UDT- 3122003144, miejsce zainstalowania Budynek K al. Powstańców Warszawy 6 Rzeszów Urządzenia znajdują się w okresie gwarancji udzielonej przez wytwórcę LIFT Rzeszów Windy i Schody Ruchome Jan Kruczek i Wspólnicy Sp.J. Rzeszów - termin gwarancji upływa: 29.12.2019 r. dla windy w budynku F, 16.03.2020 r. dla windy w budynku K W związku z powyższym Wykonawca świadczącu usługę musi posiadać aktualną autoryzację wytwórcy w zakresie prowadzenia konserwacji dźwigów przez niego wytworzonych. Konserwacja, której zakres polega na utrzymaniu dźwigów w stanie sprawności tech-nicznej zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i przepisami UDT przez dokonywanie okresowych przeglądów wraz z: - naprawą i wymianą drobnych materiałów eksploatacyjnych - dodawaniem smarów, olejów - sprawdzaniem skuteczności ochrony przeciwporażeniowej , - sprawdzaniem stanu rezystancji obwodów elektrycznych urządzeń dźwigowych, - zapewnieniem całodobowego pogotowia dźwigowego - udziałem w badaniach okresowych wykonywanych przez UDT - przeprowadzaniem napraw bieżących (po udzieleniu dodatkowego zlecenia i zatwierdzeniu kalkulacji), które są niezbędne do utrzymania dźwigów w sprawności a wynikają z dewastacji, kradzieży, nieprawidłowej eksploatacji lub zaleceń UDT - Współpracą z wytwórcą urządzeń w zakresie napraw podlegających gwarancji Realizacja zamówienia: - systematycznie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. - stała cena przez cały okres trwania umowy - wymagany okres gwarancji na wbudowane urządzenia: minimum 24 miesiące Szczególne warunki wykonania przedmiotu zamówienia: - Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym - Zamówienie należy wykonać z własnych materiałów wykonawcy Wymagane jest, aby wszystkie konieczne prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach