Przetargi.pl
Usługa kompleksowej ochrony osób i mienia Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji wraz z dostawą i montażem systemu alarmowego i monitorującego - sprawa 01/2015

Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-611 Warszawa, ul. Ignacego Krasickiego 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5667200 , fax. 22 5667202
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
    ul. Ignacego Krasickiego 26 26
    02-611 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5667200, fax. 22 5667202
    REGON: 14027840000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej ochrony osób i mienia Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji wraz z dostawą i montażem systemu alarmowego i monitorującego - sprawa 01/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zamówienie podstawowe: a) świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia ze stałym monitoringiem w siedzibach i na terenie posesji użytkowanych przez Zamawiającego przy ul. Ignacego Krasickiego 26, ul. Antoniego Malczewskiego 22 zwanych dalej Usługą, b) dostawa i montaż systemu alarmowego w oparciu o istniejące elementy podtynkowe w budynku użytkowanym przez Zamawiającego przy ul. Antoniego Malczewskiego 22 zwanego dalej Systemem alarmowym, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego, c) dostawa i montaż systemu kamer monitorujących w budynku użytkowanym przez Zamawiającego przy ul. Antoniego Malczewskiego 22, zwanego dalej Systemem monitoringu, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego; d) świadczenie Usług w budynku i na terenie posesji dodatkowej lokalizacji zwanej dalej Dodatkową lokalizacją użytkowanej przez Zamawiającego. - szczegółowe zostawienie warunków wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ oraz załączniku 6 do SIWZ; 2) zamówienie objęte prawem opcji zwane dalej Prawem opcji: a) dostawa i montaż systemu alarmowego w oparciu o istniejące elementy podtynkowe w budynku Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) w Dodatkowej lokalizacji zwanego dalej Systemem alarmowym - prawo opcji, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego, b) dostawa i montaż systemu kamer monitorujących w siedzibie AOTMiT w Dodatkowej lokalizacji, zwanego dalej Systemem monitoringu - prawo opcji na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego, - szczegółowe zostawienie warunków wykonania zamówienia objętego Prawem opcji stanowi załącznik nr 3.2 do SIWZ oraz załączniku 6 do SIWZ. 2. Budynek przy ul. Antoniego Malczewskiego 22 znajduje się w odległości nie większej niż 150 m od budynku przy ul. Ignacego Krasickiego 26. 3. Dodatkowa lokalizacja usytuowana będzie w odległości nie większej niż 300 m od budynku przy ul. Ignacego Krasickiego 26. 4. Zamawiający informuje, iż dysponuje monitoringiem składającym się z 6 kamer zainstalowanych na zewnątrz budynku oraz 6 kamer wewnątrz budynku przy ul. Ignacego Krasickiego 26 oraz, że jest właścicielem rejestratora cyfrowego wraz z monitorem odbierającym sygnał ze wszystkich zainstalowanych kamer. 5. Przed złożeniem oferty Zamawiający dopuszcza zapoznanie się z miejscem świadczenia Usługi, oraz montażu systemów alarmowych oraz systemów monitoringu, w ramach wszystkich lokalizacji wymienionych w SIWZ. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pani Barbara Węgrzyn nr tel. (22) 566 72 01. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego umówienia się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego w celu dokonania wizji lokalnej. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Warunki dotyczące zamówienia objętego Prawem opcji: 1) Realizacja zadań określonych w pkt 1 ppkt 2 lit a i b (zamówienie objęte Prawem opcji) nastąpi w ramach Prawa opcji i zostanie wykonane przez Wykonawcę tylko na wniosek Zamawiającego przekazany Wykonawcy na piśmie w formie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego. Realizacja Prawa opcji przez Zamawiającego nie wymaga zgody Wykonawcy. Wykonawca po otrzymaniu oświadczenia ze strony Zamawiającego o uruchomieniu Prawa opcji zobowiązany jest do wykonania wszystkich zadań przewidzianych dla zamówienia objętego Prawem opcji. 2) Prawo opcji zostanie przez Zamawiającego wykorzystane pod warunkiem podpisania umowy najmu budynku dla Dodatkowej lokalizacji z jego właścicielem oraz po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody właściciela tegoż budynku na prowadzenie prac montażowych obejmujących zadania w ramach Prawa opcji opisanych w SIWZ. 3) W przypadku gdyby Zamawiający nie zawarł umowy najmu z właścicielem budynku dla Dodatkowej lokalizacji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji. 4) Zamawiający nie przewiduje renegocjacji ceny dla zamówienia objętego Prawem opcji, powodujących wzrost tej ceny. Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty ewentualnego ryzyka związanego ze wzrostem kosztów dostawy i montażu System alarmowego i monitoringu objętego Prawem opcji, w okresie od zawarcia umowy do dnia uruchomienia przez Zamawiającego Prawa opcji. Cena w zakresie zamówienia objętego Prawem opcji podana przez Wykonawcę w ofercie pozostanie stała. 5) W przypadku zaistnienia okoliczności umożliwiających Zamawiającemu skorzystanie z Prawa opcji Zamawiający zobowiązuje się do złożenia oświadczenia woli, o którym jest mowa w ppkt 1 najpóźniej na miesiąc przed planowanym rozpoczęciem korzystania przez Zamawiającego z budynku w Dodatkowej lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dototyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy i montażu Systemu monitoringu i Systemu alarmowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aotm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach