Przetargi.pl
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych Al. Solidarności 36 Poznań

Poznański Ośrodek Specjalistyczny Usług Medycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-696 Poznań, Al. Solidarności 36
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477777 , fax. 061 6477713
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznański Ośrodek Specjalistyczny Usług Medycznych
    Al. Solidarności 36 36
    61-696 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477777, fax. 061 6477713
    REGON: 63051113500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych Al. Solidarności 36 Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości (sprzątania) wyznaczonych pomieszczeń w obiekcie zamawiającego. Wykonywane prace porządkowo-sprzątające oraz technologie stosowane przy realizacji tych prac powinny zapewnić, gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni i pomieszczeń. Ponadto prace sprzątająco - porządkowe należy prowadzić z uwzględnieniem obowiązujących w tutejszym zakładzie zarządzeń wewnętrznych i instrukcji dotyczących gospodarki odpadami oraz przepisów z zakresu ochrony środowiska, a wszyscy pracownicy wykonawcy będą zobowiązani do przestrzegania tych procedur i instrukcji. Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości dotyczy pomieszczeń znajdujących się w budynku POSUM: gabinety lekarskie 1 843,68 m2, wc 144,10m2, komunikacja i poczekalnie 2013,38 m2, biura 342,39 m2, Razem 4 343,55 m2. Oczekuje się, że przedmiot zamówienia wykonywany będzie przy użyciu środków czystości i preparatów dezynfekcyjnych oraz sprzętu, który zapewnia wykonawca, a także zatrudnionych przez niego pracowników, w liczbie niezbędnej do realizacji zadań objętych zamówieniem. Wszystkie pomieszczenia medyczne i sanitarne powinny być sprzątane przy użyciu preparatów dezynfekcyjnych, niezależnie od niezbędnych środków czystościowych. Środki te muszą być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach służby zdrowia Przewidywane do wykorzystania PREPARATY(ŚRODKI) DEZYNFEKCYJNE niezbędne do stosowania w pomieszczeniach medycznych i sanitarnych, powinny posiadać karty charakterystyki substancji szkodliwych oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych dopuszczający wprowadzenie oferowanych preparatów dezynfekcyjnych do obrotu i stosowania medycznego w Polsce - wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługi winny być wykonywane bezwzględnie z zachowaniem reżimów sanitarnych obowiązujących w obiektach służby zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także w oparciu o opisane na formularzu ofertowym procedury i technologie wykonywania usług, po ich zaakceptowaniu przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, każdy pracownik wykonawcy winien odbyć szkolenie z zakresu BHP, P-poż, PIS oraz z zakresu: gospodarki odpadami, zasad segregacji tych odpadów (rodzaje pojemników i worków używanych do segregacji odpadów), zasad postępowania w przypadku wydostania się odpadu infekcyjnego i zanieczyszczenia powierzchni, zasad przeprowadzania dezynfekcji powierzchni preparatami dezynfekcyjnymi i związanym z tym bezpieczeństwem stosowanym przy sporządzaniu roztworów preparatów dezynfekcyjnych. Badania lekarskie i szkolenia swoich pracowników przeprowadzi wykonawca na własny koszt. Listy osób przeszkolonych , wykonujących przedmiotowe usługi , należy udostępnić zamawiającemu na każde żądanie. Podczas wykonywania usług porządkowo-czystościowych oraz przy zbieraniu odpadów wszyscy pracownicy wykonawcy zobowiązani są do używania i stosowania środków ochrony indywidualnej; ubranie robocze, rękawice ochronne itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie prac zgodnie z wymogami BHP, p-poż, PIS. Kary nałożone przez organy państwowe za nieprzestrzeganie tych przepisów i innych w zakresie wykonywanych prac, obciążają wykonawcę. Stosowany sprzęt winien odpowiadać warunkom lokalowym i przestrzennym w poszczególnych rodzajach pomieszczeń oraz zapewniać wykonanie usług zgodnie z wymaganiami określonym w pkt. 1 i 2 OPZ. W pomieszczeniach medycznych i sanitarnych, wymagane jest stosowanie kombajnów do sprzątania, wyposażonych co najmniej w dwa pojemniki na wodę oraz wyżymarkę do mopów. Wymaga się by mopy używane do mycia posadzek były segregowane i trwale opisane w zależności od rodzaju pomieszczenia (mopy używane do mycia sanitariatów oraz pomieszczeń, w których występuje kontakt z materiałem zakaźnym nie mogą być wykorzystywane w innych pomieszczeniach). Do obowiązków wykonawcy należy bieżące pranie we własnym zakresie mopów używanych do wykonania niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: usługi dodatkow
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.posum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach