Przetargi.pl
„Usługa kompleksowa - eksploatacja, obsługa i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych wraz z odcinkowym utrzymaniem koryt cieków naturalnych na terenie województwa zachodniopomorskiego – TO Gryfino, w okresie wrzesień – grudzień 2017r.”

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 19
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa kompleksowa - eksploatacja, obsługa i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych wraz z odcinkowym utrzymaniem koryt cieków naturalnych na terenie województwa zachodniopomorskiego – TO Gryfino, w okresie wrzesień – grudzień 2017r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: Województwo zachodniopomorskie; TO Gryfino – powiat gryfiński. Lokalizację przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej, obsługą i konserwacją urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz utrzymaniem odcinków koryt cieków naturalnych w celu zapewnienia: - ochrony przed powodzią, - spływu lodu oraz przeciwdziałania powstawaniu niekorzystnych zjawisk lodowych, - warunków korzystania z wód w tym utrzymywania zwierciadła wody na poziomie umożliwiającym funkcjonowanie urządzeń wodnych, obiektów mostowych, rurociągów oraz innych urządzeń, - działania urządzeń wodnych, w szczególności ich odpowiedniego stanu technicznego i funkcjonalnego, w tym zapewnienia warunków przepływu wód zgodnie z obowiązującymi pozwoleniami wodnoprawnymi. Szczegółowy opis i zakres prac oraz czynności składających się na przedmiot zamówienia dla zadania – TO Gryfino, wyszczególniony jest w załączniku nr 3 do SIWZ, na które składa się: - opis przedmiotu zamówienia, - przedmiar robót i kosztorys nakładczy, - mapy poglądowe. Załączone przedmiary i kosztorysy nakładcze mają charakter pomocniczy. 1.4. Wyszczególnienie cieków i urządzeń melioracji wodnych podstawowych objętych zadaniem TO Gryfino, w okresie wrzesień – grudzień 2017r. Element I: Rzeka Słubia w km 12+950 i 18+464 m. Moryń Element II: Kanał Cedyński – Ulgi w km 3+550 - 3+710, 7+647 - 7+877, 7+980 - 8+800 m. Cedynia, gm. Cedynia Element III: Kanał Grzybno – Swobnica w km 0+430 - 5+951 m. Swobnica, gmina Banie m. Grzybno, gmina Chojna Element IV: Kanał Gryfino – Czepino w km 0+000 -1+605 m. Gryfino Element V: Struga Marwicka w km 2+500, 9+987, 10+553, 12+212, m. Dębogóra, m. Krzywin Element VI: Kanał Krzywin w km 1+866, m. Krzywin Element VII: Rzeka Rurzyca – jaz Rurczyna w km 19+640 – 20+050, m. Krzywin Element VIII: Rzeka Rurzyca – w km 36+120 - 36+550, m. Trzcińsko Zdrój Element IX: Kanał Babinek – Tywa w km 6+399 i 5+889, m. Babinek Element X - Usuwanie tam bobrowych z przekroju cieków; 1. Rzeka Kalica w km 3+040 – 11+454, 2. Rzeka Rurzyca w km 36+120 – 36+700, 39+250 – 39+335, 3. Rzeka Kurzyca w km 5+900-8+000, 8+950 - 9+050, 13+400 – 14+270, 19+000 - 20+000, 22+410-25+800, 4. Rzeka Krzekna w km 4+400 – 5+220, 11+035 – 11+600 5. Rzeka Tywa w km 28+000 – 29+630, 42+200-42+400, 44+549-46+900, 49+000 - 52+000, 52+490-54+700, 6. Rzeka Pniewa w km 0+300 - 1+800, 7. Rzeka Omulna w km 0+000 – 2+800, 7+027 – 8+000, 8. Rzeka Słubia w km 17+500-18+400, 23+700 – 23+750, 9. Kanał Czepino w km 0+000 - 1+900, 10. Kanał Ż1 w km 0+000 – 1+400, 11. Kanał R2 w km 0+981 - 1+257, 12. Kanał Ordona w km 0+550 – 2+490, 13. Kanał Borzym w km 3+353 – 4+854, 14. Kanał Bartkowo w km 1+920 – 2+568, 15. Kanał Żabnica w km 0+835 – 1+270, 16. Kanał K2 w km 0+000 – 0+974, 17. Kanał K3 w km 0+000 - 0+700, 18. Kanał Mniszki w km 0+000 – 0+663, 19. Kanał Krzywin w km 0+250 – 0+700, 20. Kanał Rynica – Ognica w km 0+000 – 3+200, 21. Kanał Lubicz w km 0+020 – 1+580, 22. Kanał Żelechowo 1 w km 0+000 – 0+200, 23. Kanał Bieliński w km 5+500 - 5+700, 24. Kanał Cedyński – Ulgi w km 4+691 – 5+522, 8+200 -10+200, 25. Wał Bielinek – Osinów (rów opaskowy) w km 0+000 - 3+000, 26. Kanał Gryfino – Warsztaty w km 0+900 – 1+750, 27. Kanały Strzeszowskie w km 0+000 – 0+490, 28. Kanał Osinowski (Nowa trasa) w km 1+900 - 6+020, 29. Struga Marwicka w km 4+700 – 8+000, 13+200+17+100, 19+300 – 20+100, 30. Rzeka Mała Kalica, 3+150-3+785, 31. Kanał Marwice 1 w km 0+700-1+400, 32. Kanał K-8 w km 0+350 – 1+100, 33. Kanał Betleja w km 3+100 – 3+500, 34. Kanał R2 w km 0+200-0+600, 35. Rzeka Pniewa w km 5+100 - 6+000, 36. Kanał Gryfino-Czepino w km 2+050-2+500, 37. Wał przeciwpowodziowy w Gryfinie w km 720+800-718+500, 38. Rzeka Omulna w km 0+150 – 0+600, 39. Kanał Żelechowo 2 w km 0+400 – 1+600, 40. Kanał Rynica – Lisi Potok w km 5+040 – 6+894. Element XI - Utrzymanie w sprawności przepustu wałowego w km 1+560 wału Gryfino - Widuchowa w Gryfinie nad kanałem Ciepłym. 1.5. Po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 50 tys. zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79993000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1) Wadium ustala się na kwotę: 1.000,00 zł 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 sierpnia 2017r. do godziny 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.). 4) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 z adnotacją: ,,WADIUM – przetarg ozn. NP/NE/333/23/2017”. 1. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części VI. pkt.1. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2d do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2e lub 2f do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części XI. Opis sposobu obliczania ceny. Uwaga! 1. Na podstawie art. 24 ust 11 ustawy oświadczenie o którym mowa w sekcji D pkt 5 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w sekcji B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”. W przypadku podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają „za zgodność z oryginałem” te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach