Przetargi.pl
Usługa inwentaryzacji, konserwacji i naprawy systemów alarmowych.

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2015-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa inwentaryzacji, konserwacji i naprawy systemów alarmowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi inwentaryzacji, konserwacji, przeglądu i napraw awaryjnych systemów alarmowych świadczone dla 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu, JW 4210 w Powidzu, konserwacji, przeglądu i napraw awaryjnych systemów alarmowych świadczone dla Placówki Żandarmerii Wojskowej 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu, WKU w Kaliszu, WKU w Koninie, JW 3918 w Jarocinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: określa załącznik nr 10 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wymienione poniżej zadania: Zadanie nr 1. Wykonanie inwentaryzacji systemów wspomagających ochronę zainstalowanych w 33 Bazie Lotnictwa Transportowego ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz oraz wymiana, urządzeń niezgodnych z wymaganiami Normy Obronnej wraz z wykonaniem nowej dokumentacji o klauzuli niejawnej uzgodnionej z Zamawiającym, przekazanie certyfikatów na zainstalowane urządzenia, certyfikatów urządzeń nowo zainstalowanych, wykonanie deklaracji zgodności na zainstalowane systemy wspomagające ochronę. Ponadto wykonanie czterech konserwacji systemów wspomagających ochronę oraz wykonanie przeglądu rocznego podczas którego zostanie przedłużony resurs urządzeń wcześniej zainstalowanych. Dodatkowo wykonanie napraw awaryjnych celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów wspomagających ochronę. Zadanie nr 2. Wykonanie konserwacji, przeglądu rocznego, napraw awaryjnych oraz obsługi serwisowej celem utrzymania stałej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę (SSWiN, CCTV, SKD) i obsługa serwisowa systemów alarmowych w Placówce Żandarmerii Wojskowej 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz. Zadanie nr 3. Wykonanie konserwacji, przeglądu rocznego, napraw awaryjnych oraz obsługi serwisowej celem utrzymania stałej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę (SSWiN, CCTV, SKD) i obsługa serwisowa systemów alarmowych w WKU Kalisz ul. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz. Zadanie nr 4. Wykonanie konserwacji, przeglądu rocznego, napraw awaryjnych oraz obsługi serwisowej celem utrzymania stałej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę (SSWiN, CCTV, SKD) i obsługa serwisowa systemów alarmowych w WKU Konin, ul. Hurtowa 1, 62-500 Konin. Zadanie nr 5. Wykonanie konserwacji, przeglądu rocznego, napraw awaryjnych oraz obsługi serwisowej celem utrzymania stałej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę (SSWiN, CCTV, SKD) i obsługa serwisowa systemów alarmowych w JW 3918 Jarocin ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin. Zadanie nr 6. Wykonanie inwentaryzacji systemów wspomagających ochronę zainstalowanych w Jednostce Wojskowej 4210 ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz oraz wymiana, urządzeń niezgodnych z wymaganiami Normy Obronnej wraz z wykonaniem nowej dokumentacji o klauzuli niejawnej uzgodnionej z Zamawiającym, przekazanie certyfikatów na zainstalowane urządzenia, certyfikatów urządzeń nowo zainstalowanych, wykonanie deklaracji zgodności na zainstalowane systemy wspomagające ochronę. Ponadto wykonanie czterech konserwacji systemów wspomagających ochronę oraz wykonanie przeglądu rocznego podczas którego zostanie przedłużony resurs urządzeń wcześniej zainstalowanych. Dodatkowo wykonanie napraw awaryjnych celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów wspomagających ochronę. 3.Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4.Miejscem realizacji zamówienia są obiekty wojskowe Zamawiającego. 5.Konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z: Normą Obronną NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe oraz Polską Normą PN 93/E-08390. 6.Szczegółowy spis elementów przewidziany do wykonania konserwacji oraz przeglądu rocznego przedstawiono w: Załącznik nr 2A do SIWZ - 33 Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu, Załącznik nr 2B do SIWZ - Placówka Żandarmerii Wojskowej 33 Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu, Załącznik nr 2C do SIWZ - WKU Kalisz, Załącznik nr 2D do SIWZ - WKU Konin, Załącznik nr 2E do SIWZ - JW 3918 Jarocin, Załącznik nr 2F do SIWZ - JW 4210 Powidz. 7.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania (prawa opcji) w następującym zakresie: a)Zamawiający określi w umowie kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na realizację napraw awaryjnych. b)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę wykonania większej ilości usług w stosunku do przewidzianej kwoty na naprawy awaryjne, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednej roboczogodziny ujętej w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. c)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości usług w zakresie napraw awaryjnych, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ w ramach (prawa opcji) - maksymalnie do 50% wartości kwoty brutto, która zostanie określona w § 5 ust. 1 punkt b wzoru umowy w każdym zadaniu. d)Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako (prawo opcji) jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. e)Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu do miejsca awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach