Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Spokojna 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3974370 , fax. 91 3974370
- Data zamieszczenia: 2013-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika
ul. Spokojna 4 4
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3974370, fax. 91 3974370
REGON: 00122279000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2lobez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć, warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć, warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia: a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr 3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie 4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy 5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy 6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną 7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego 8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć 9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem 11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły 13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji: a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć c) - karty czasu pracy 14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną 15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu 16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach 17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa 18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć rozwijających zainteresowania wynosi 45 min.- zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487) 19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia) 20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.06.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu. b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez. c)Zamówienie będzie wykonywane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu. d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii. 4. Zamówienie składa się z 1 części, tj.: Część 10. Świat pod mikroskopem- zajęcia rozwijające z przyrody dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę przyrodniczą, związany z nabywaniem praktycznych umiejętności- wykonywanie m.in. preparatów mikroskopowych Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp2lobez.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość.
Dodano: 2014-09-24 - Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość
Dodano: 2014-06-27 - Świadczenie usługi edukacyjnej i opiekuńczej w projekcie o tytule Tropem nauki
Dodano: 2014-03-21 - Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Tropem nauki, realizowanego na terenie Gminy Bierzwnik
Dodano: 2013-09-06 - Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość.
Dodano: 2013-08-01 - Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług eduk
Dodano: 2013-06-12 - USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI OPIEKUNA WYCIECZEK WOBEC UCZNIÓW - UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. TROPEM NAUKI
Dodano: 2013-04-12 - Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodano: 2013-04-02 - Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Stawiamy na indywidualizację POKL.09.01.02-32-120/12-00 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych , klasy I-III, dla których organem prowadzącym jest Gmina Będzino
Dodano: 2013-02-19 - Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Goleniowie w ramach projektu PO KL Nowoczesn@ edukacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-02-08