Przetargi.pl
Usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz systemu zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznawania tekstu OCR

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz systemu zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznawania tekstu OCR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 36 (trzydziestosześcio) miesięczna usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz systemu zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznawania tekstu OCR, obejmująca swym zakresem: 1.1. dzierżawę kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz drukarek laserowych monochromatycznych A4 w ilości opisanej w ust. 2 ppkt 2.1 w raz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, 1.2. wdrożenie Systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego oraz system monitoringu stanu urządzeń, 1.3. wdrożenie Systemu rozpoznawania tekstu OCR z dokumentów skanowanych, umożliwiający wykonanie czynności rozpoznania poprzez wysłanie zeskanowanego dokumentu pod wskazany adres poczty elektronicznej e-mail w domenie wewnętrznej, 1.4. serwis wymienionych wyżej urządzeń i systemów, 1.5. obsługę serwisową urządzeń drukujących, będących w użytkowaniu przez Zamawiającego, wykazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz urządzeń Zamawiającego. 2. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, Wykonawca: 2.1. Wydzierżawi łącznie 76 sztuk urządzeń drukujących (zgodnie z poniższym wykazem), przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.2. Podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. 2.3. Zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. 2.4. Wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami drukującymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń. 2.5. Wykona instalację, konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem z systemem kart zbliżeniowych Zamawiającego (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego). 2.6. Wykona instalację konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem z systemem Microsoft Active Directory (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego). 2.7. Wykona instalację niezbędnych sterowników opracowując i wdrażając optymalny sposób automatycznej instalacji sterowników urządzeń na stacjach klienckich i serwerach (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego). 3. Szacowana ilość wydruków w okresie trwania umowy (36 miesięcy) wynosi 8 100 000 stron w tym: 3.1. 6 650 000 arkuszy A4 monochromatycznych 3.2. 1 450 000 arkuszy A4 kolorowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający na etapie oceny ofert może żądać przeprowadzenia testów zaoferowanego rozwiązania w siedzibie Zamawiającego, celem potwierdzenia spełnienia wymagań zapisanych w specyfikacji. W celu przeprowadzenia testów Oferent/Wykonawca dostarczy niezbędną infrastrukturę sprzętowo-programową wystarczającą do przeprowadzenia testów oferowanego rozwiązania, w tym m.in. 2 modele oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych (jedno urządzenie A3 i jedno urządzenie A4) wyposażone w czytniki kart oraz zaoferowane rozwiązania programowe. Termin przeprowadzenia testów będzie nie krótszy niż 5 dni roboczych od pisemnego wezwania przesłanego przez Zamawiającego. W ramach przeprowadzonych testów Zamawiający może żądać prezentacji wszystkich wymaganych funkcjonalności oferowanego rozwiązania. Brak wykazania co najmniej jednej funkcjonalności Systemu, wymaganej w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia., skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, biorącego udział w teście. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji, ilości oraz asortymentu urządzeń, poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ich liczby, w zakresie do 10% ilości urządzeń objętych niniejszym zamówieniem. Zmiana taka nie będzie miała wpływu na zaoferowaną w postępowaniu cenę ogólną za usługę dzierżawy (abonament) oraz nie będzie miała znaczenia dla sposobu obliczania wynagrodzenia. Każda inna konieczność, niż opisana powyżej, wymagać będzie stosownego aneksowania obowiązującej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 23 800,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz systemu zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznawania tekstu OCR. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 299) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pok. 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), d) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przyjazd serwisu do uszkodzonego urządzenia w godzinach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach