Przetargi.pl
USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB, MIENIA 108 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W EŁKU

108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6219803 , fax. 087 6219807
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Kościuszki 30 30
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6219803, fax. 087 6219807
    REGON: 79050667300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://108spzoz.elk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB, MIENIA 108 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa niepriorytetowa, kategoria 23, Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usług dozoru i ochrony fizycznej osób i mienia w okresie 24 miesięcy 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości zamówienia niższej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. Przedmiotem zamówienia jest: a)świadczenie usługi dozoru i ochrony osób i mienia, b)kontrola nad ruchem samochodowym, pobieranie w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat parkingowych od osób wjeżdżających na teren Szpitala zgodnie z przyjętym systemem parkingowym, POSTERUNKI: szacunkowa liczba godzin: -Posterunek nr 1 (brama wjazdowa) - czynny: od godz. 6.00 do godzinny 20.00, (14 godz. x 365 = 5 110 godz.) x2 = 10 220 godz. -Posterunek nr 2 (szpital - budynek nr 90) - czynny: od godz. 6.00 do godzinny 22.00, (16 godz. x 365 = 5 840 godz.) x2 =11 680 godz. -Posterunek nr 3 (komenda) czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - od godz. 15.00 do godzinny 8.00, soboty, niedziele i święta - całodobowo = (7 003 godz.) x2 = 14 006 godz. Suma: 35 906 godziny. CHARAKTERYSTYKA OTOCZENIA: Obiekty chronione znajdują się w kompleksie nr 378 przy ul. Kościuszki 30 i obejmują: -4,83 h powierzchni zabudowanej 5-ma obiektami szpitalnymi (90, 35, 46, 16, 85) oraz budynkami (20, 21, 37, 71, 27, 87, 88), -4,99 h powierzchni zabudowanej 9-ma obiektami magazynowo-garażowymi (budynki nr 23, 8, 10, 13, 19, 72, 74, 82, 89) oraz urządzonym lądowiskiem dla lotniczego transportu medycznego, -Całość kompleksu nr 378 zabezpieczone jest ogrodzeniem trwałym wykonanym z siatki stalowej oraz z płyt betonowych. Wzdłuż ogrodzenia na całym jego obwodzie zamontowano wysięgniki z trzema nitkami drutu kolczastego, a jego część stanowią płyty betonowe, - w sąsiedztwie kompleksu 378 zlokalizowane są: - strona wschodnia (siatka i płyty żelbetonowe), rzeka Ełk oraz park; - strona zachodnia (pręty stalowe) ul. Kościuszki; - strona południowa (płyty żelbetonowe , siatka) budynki z działalnością gospodarczą; - strona północna (siatka), obiekty prywatne. INFORMACJE DODATKOWE: 1.Pełnienie dyżuru bez broni palnej, ze środkami łączności, w umundurowaniu. Z uwagi na specyfikę dyżuru (np. znajomość rozmieszczenia poszczególnych komórek organizacyjnych i oddziałów szpitalnych, obsługę kasy fiskalnej, obsługa przyjętego systemu parkingowego) wskazanym jest kierowanie do pracy stałego zespołu (tych samych osób). Wyeliminuje to konieczność każdorazowego szkolenia nowych pracowników. 2.Ścisła współpraca ze starszym lekarzem dyżurnym Szpitala. 3.Przechowywanie kluczy do bram ewakuacyjnych i otwieranie ich w razie zaistniałej potrzeby oraz na polecenie Kierownictwa Szpitala. 4.Przechowywanie kluczy użytku bieżącego oraz wydawanie ich osobom upoważnionym 5.Kontrola pojazdów będących własnością Szpitala w zakresie posiadanej zgody Komendy Szpitala na wyjazd poza teren kompleksu. 6.Uwzględnienie w planach ochrony istniejących systemów alarmowych na terenie szpitala (monitorowanie tych obiektów, gdy alarm zostanie uruchomiony): a)budynek nr 90 (Pawilon Główny Szpitala), b)budynek nr 72 (Komenda Szpitala). 7.Uwzględnienie w planach ochrony instrukcji alarmowych obowiązujących w Szpitalu. 8.Przestrzeganie instrukcji alarmowych w przypadku zaistnienia zdarzenia. 9.Przestrzeganie instrukcji ochrony przeciwpożarowej. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za: powierzoną mu ochronę osób, obiektów, mienia, biletów, środków pieniężnych oraz wszelkich szkód wynikłych z nienależytego wykonania usługi, 11.Kalkulując cenę wykonawca powinien uwzględnić n/w koszty, które poniesie w okresie realizacji zamówienia: a)koszt wynajmu pomieszczeń - 700,00 zł brutto (słownie: siedemset złotych 00/100 brutto) w skali miesiąca, b)koszt rozmów telefonicznych, rozliczanych na podstawie, co miesięcznego bilingu. 12.Dokumentacja jaką Wykonawca ma obowiązek opracować i posiadać w pomieszczeniu ochrony oraz okazać do kontroli Kierownictwu Szpitala: a)plan ochrony wszystkich obiektów szpitala, b)instrukcję pełnienia służby, c)regulamin ochrony p. pożarowej wraz z instrukcją postępowania, d)zakres obowiązków pracownika ochrony, e)plan patrolowania (wewnętrzny, zewnętrzny), f)instrukcja postępowania w razie wystąpienia zagrożenia, g)książkę pełnienia dyżurów - ochrony, h)książkę wydawania i zdawania kluczy. 13.Dokumentację niezbędną do funkcjonowania ochrony na terenie szpitala Wykonawca wykona w porozumieniu z wyznaczoną osobą Zamawiającego 14.Do stałych czynności porządkowych należeć będą: rejon przy szlabanie (wjazd do Szpitala) (30m2), wejście główne do Szpitala (30m2), rejon główny komendy (50m2), rejon przy bramie wjazdowej (50m2). Szczegółowy wykaz obowiązków Wykonawcy z podziałem na poszczególne posterunki: POSTERUNEK NR 1 (BRAMA WJAZDOWA) Czynny: od godz. 600 do godzinny 2000, (14 godz. x 365 = 5 110 godz.) x2 = 10 220 godz. Zakres szczegółowy obowiązków: 1.Otwieranie i zamykanie dwóch części szlabanu wjazdowego i wyjazdowego zgodnie z przyjętym systemem parkingowym: a.karetkom pogotowia i pojazdom innych służb ratowniczych, b.samochodom prywatnym wiozącym osoby odwiedzające pacjentów szpitala oraz osoby udające się do przychodni przyszpitalnych. 2.Kontrola ruchu osób i ruchu pojazdów zgodnie z przyjętym systemem parkingowym: a.dopilnowanie prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego przeznaczonych, pobieranie opłat za parkowanie, b.udzielanie informacji w sprawach badań, odwiedzin, odbioru dokumentów i kierowanie do odpowiednich jednostek organizacyjnych Szpitala, c.dbałość o swobodny dojazd do szlabanu wjazdowego, 3.Ochrona osób i mienia: a.zwracanie szczególnej uwagi na podejrzane osoby mogące stwarzać zagrożenie w obrębie obszaru objętego ochroną, a w razie potrzeby dokonywanie niezbędnych czynności likwidujących to zagrożenie wraz z powiadomieniem odpowiednich służb, b.wypraszanie z obszaru objętego ochroną osób, które zakłócają spokój pracowników, pacjentów oraz osób odwiedzających i towarzyszących oraz osób, które spożywają alkohol, c.natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób towarzyszących lub odwiedzających. 4.Kontrola przepustek osób uprawnionych do bezpłatnego wjazdu na teren Szpitala zgodnie z przyjętym systemem parkingowym. 5.Pobieranie opłat za parkowanie tym samym obsługa kasy fiskalnej przy sprzedaży biletów parkingowych wg cennika wydanego na podstawie decyzji Komendanta Szpitala. Sporządzanie wydruków fiskalnych dobowych. Zgodnie z przyjętym systemem parkingowym Zamawiającego . 6.Rzetelne rozliczanie się z pobieranych w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za parkowanie, na podstawie wydruków z kas fiskalnych tzw. raportów dobowych - wpłat pobranych opłat Wykonawca winien dokonywać codziennie w dni robocze w kasie Zamawiającego, ewentualnie następnego dnia roboczego do godziny 14:00.Zgodnie z przyjętym systemem parkingowym Zamawiającego. 7.Dbałość o swobodny dojazd do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego karetkom pogotowia, pojazdom innych służb ratowniczych i osób uprawnionych. 8.Obsługa urządzeń oraz systemu monitorującego. 9.Obsługa urządzeń systemu parkingowego Zamawiającego. 10.Prowadzenie ewidencji wydawanych kluczy. 11.W przypadku sygnalizacji alarmów, umieszczonych w chronionych budynkach niezwłoczne poinformowanie o zdarzeniu wyznaczonych osób. 12.Obsługa centrali ppoż. W przypadku pożaru poinformowanie służb ratowniczych. 13.Niezwłoczne reagowanie na wypadek awarii (sieci: gazowej, wodno - kanalizacyjnej, energetycznej). 14.Utrzymanie porządku w miejscu pełnienia dyżuru (Wykonawca powinien posiadać własny sprzęt oraz środki czystości). 15.Prowadzenie Książki pełnienia dyżurów - ochrony wraz z dokumentowaniem czynności i zdarzeń. 16.Utrzymanie czystości chodnika wzdłuż posesji Szpitala, głównego wejścia oraz chodnika i ulicy na terenie Szpitala do skrzyżowania ulicy. 17.Przyjmowanie dodatkowych doraźnych zadań przez służbę ochrony, zleconych przez komendanta ochrony, związanych i wynikających z pełnienia służby. 18.Prace porządkowo-gospodarcze (w bezpośrednio przyległym do pomieszczeń w których jest pełniona służba ochronna): zamiatanie terenu, opróżnianie pojemników na śmieci, grabienie liści, odśnieżanie ciągów komunikacyjnych oraz posypywanie piaskiem, pielęgnacja zieleni. 19.Wymagane umundurowanie: koszula, krawat, marynarka lub bluza olimpijka, spodnie, buty, w okresie letnim możliwa koszula i krawat w zimowym kurtka oraz nakrycie głowy. POSTERUNEK NR 2 (SZPITAL - BUDYNEK NR 90, SZATNIA) czynny: od godz. 6.00 do godzinny 22.00, (16 godz. x 365 = 5 840 godz.) x2 =11 680 godz. Zakres szczegółowy obowiązków: 1.Kontrola ruchu osób i pojazdów: a.udzielanie informacji w sprawach badań, odwiedzin, odbioru dokumentów i kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Szpitala, b.kontrola pojazdów, dopilnowanie prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego przeznaczonych. 2.Ochrona osób i mienia: a.zwracanie szczególnej uwagi na podejrzane osoby mogące stwarzać zagrożenie w obrębie obszaru objętego ochroną, a w razie potrzeby dokonywanie niezbędnych czynności likwidujących to zagrożenie wraz z powiadomieniem odpowiednich służb, b.wypraszanie z obszaru objętego ochroną osób, które zakłócają spokój pracowników, pacjentów oraz osób odwiedzających i towarzyszących oraz osób, które spożywają alkohol, c.natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób towarzyszących lub odwiedzających. 3.Znajomość rozmieszczenia poszczególnych komórek organizacyjnych szpitala. 4.Obsługa szatni. Przyjmowanie i wydawanie przedmiotów w niej zostawianych. Obsługa kasy fiskalnej szatni. Sporządzanie wydruków fiskalnych dobowych. Rozliczanie sprzedaży w księgowości szpitala. 5.Prowadzenie Książki pełnienia dyżurów - ochrony wraz z dokumentowaniem czynności i zdarzeń. 6.Pomoc pacjentom przy korzystaniu z wind oraz osobom niepełnosprawnym. 7.Egzekwowanie obowiązującego zakazu palenia tytoniu. 8.Niedopuszczenie do wynoszenia, wywozu i dewastacji materiałów i urządzeń stanowiących własność Szpitala. 9.Niezwłoczne reagowanie na wypadek awarii (sieci: gazowej, wodno - kanalizacyjnej, energetycznej). 10.Utrzymanie porządku w miejscu pełnienia dyżuru (Wykonawca powinien posiadać własny sprzęt oraz środki czystości). 11.Przyjmowanie dodatkowych doraźnych zadań przez służbę ochrony, zleconych przez komendanta ochrony, związanych i wynikających z pełnienia służby. 12.Prace porządkowo-gospodarcze (w bezpośrednio przyległym do pomieszczeń w których jest pełniona służba ochronna): zamiatanie terenu, opróżnianie pojemników na śmieci, grabienie liści, odśnieżanie ciągów komunikacyjnych oraz posypywanie piaskiem. 13.Wymagane umundurowanie: koszula, krawat, marynarka lub bluza olimpijka, spodnie, buty, w okresie letnim możliwa koszula i krawat. POSTERUNEK NR 3 (KOMENDA - BUDYNEK NR 72 I REJON SZPITALA) czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - od godz.15.00 do 8.00, soboty, niedziele i święta - całodobowo = 7 003 godz.x2 = 14 006 godz. Zakres szczegółowy obowiązków: 1.Kontrola ruchu osób. 2.Kontrola ruchu pojazdów. 3.Prowadzenie ewidencji wydawanych kluczy (data, nazwisko, imię, godzina wydania i zadanie kluczy) wraz z kontrolą upoważnienia osób do ich pobierania. 4.Prowadzenie Książki pełnienia dyżurów - ochrony wraz z dokumentowaniem czynności i zdarzeń. 5.Obsługa urządzeń alarmowych i monitorujących (centrala, kamery). 6.Przyjmowanie informacji telefonicznych i przekazywanie osobom funkcyjnym. 7.Po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy uniemożliwienie wstępu do Komendy Szpitala osobom postronnym oraz pracownikom z wyjątkiem przypadków, w których pracownik posiada pisemną zgodę KOMENDANTA SZPITALA lub ZASTĘPCY KOMENDANTA SZPITALA odnotowaną w zeszycie ewidencji ponadnormatywnego czasu służby i pracy, bądź wyrażoną na pisemnym wniosku. 8.Niedopuszczenie do wynoszenia, wywozu i dewastacji materiałów i urządzeń stanowiących własność Szpitala. 9.Obchód kompleksu szpitalnego po wyznaczonych punktach kontrolnych (system ROGER). 10.Sprawdzanie zabezpieczenia budynków magazynowych (okna, plomby, drzwi). 11.Zamykanie budynku Komendy, po zakończeniu pracy personelu. Uruchamianie systemu alarmowego po opuszczeniu budynku przez pracowników. Odblokowywanie systemu alarmowego z chwilą przyjścia do pracy pierwszego pracownika. 12.Niezwłoczne reagowanie na wypadek awarii (sieci: gazowej, wodno - kanalizacyjnej, energetycznej). 13.Utrzymanie porządku w miejscu pełnienia dyżuru (Wykonawca powinien posiadać własny sprzęt oraz środki czystości). 14.Przyjmowanie dodatkowych doraźnych zadań przez służbę ochrony, zleconych przez komendanta ochrony, związanych i wynikających z pełnienia służby. 15.Dokonanie w godzinach nocnych przeglądu zapisanych zdarzeń zarejestrowanych przez system kamer umieszczonych na terenie kompleksu Szpitala oraz sporządzenie raportu. 16.Prace porządkowo-gospodarcze (w bezpośrednio przyległym do pomieszczeń w których jest pełniona służba ochronna): zamiatanie terenu, opróżnianie pojemników na śmieci, grabienie liści, odśnieżanie ciągów komunikacyjnych oraz posypywanie piaskiem, koszenie trawy, pielęgnacja zieleni. 17.Wymagane umundurowanie umożliwiające pracę zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz oraz dostosowane do panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych. Wymagania stawiane wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. -Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00, słownie: sześć tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn nr 61 1130 1189 0025 0021 1720 0002 z adnotacją wadium - 08/2015-DZP/PNO 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 19-06-2015 r. do godziny10:00, sposób przekazania: Dowody wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość ulgi PFRON
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach