Przetargi.pl
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu PPK3

Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg

  • Adres: 61755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 504 890 , fax. 618 526 376
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
    ul. E. Estkowskiego 6
    61755 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 504 890, fax. 618 526 376
    REGON: 1860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilim.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu PPK3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu „Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji” („PPK3”) na potrzeby Instytutu Logistyki i Magazynowania przez okres od dnia zawarcia umowy do dnia 15 lutego 2019 r. na warunkach określonych w niniejszym SIWZ i w załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z art. 25a ust. 6 Pzp). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ); e) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia (Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) dotyczące tych podmiotów (zgodnie z art. 25a ust. 3 Pzp); f) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp, składa wraz z ofertą dowód na to, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; g) dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach