Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Korczaka 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3653024, 3669760 , fax. 034 3654841
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie
ul. Korczaka 5 5
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3653024, 3669760, fax. 034 3654841
REGON: 01251326200432 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dostawy i montażu urządzeń klimatyzacyjnych wraz uruchomieniem w budynku Placówki Terenowej KRUS w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 56 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa dostawy i montażu urządzeń klimatyzacyjnych wraz uruchomieniem w budynku Placówki Terenowej KRUS w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 56. SZczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wnisesienia wadium od Wykonawców, którzy złożyli oferty w wysokości 4 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą usługi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (dokumenty na potwierdzenie warunku wymienione są w rozdziale 9 ust. 1 pkt.1-6); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokumenty na potwierdzenie warunku wymienione są w rozdziale 9 ust. 4 pkt.5);. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) udzielą na przedmiot zamówienia minimum 48 miesięcznej gwarancji. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia opisanych warunków (z wyjątkiem wymienionych w punkcie 1d) Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w rozdziale 9. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: - przedłożenia wykazu wykonanych usług montażowych ( co najmniej 5 robót) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Usługi powinny być wykonanie w obiektach o podobnym charakterze, a ich wartość powinna odpowiadać minimum 100.000 zł z jednego kontraktu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy, którą część zamówienia powierzy wykonaniu podwykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ofertowy pkt.11). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w rozdziale 9 ust.1 pkt.2), 3) i 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) w rozdziale 9 ust. 1 pkt.4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; w przypadku oferowania urządzeń o parametrach równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 do formularza ofertowego - specyfikacja urządzeń o parametrach równoważnych, 2) dowód wniesienia wadium, 3) oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ, 5) wykaz wykonywanych usług montażowych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od terminu składania ofert według Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, 7) dokumenty (katalog, prospekt, instrukcja itp.) dotyczące oferowanych urządzeń z których wynika, że urządzenia te posiadają parametry zgodne z dokumentacją projektową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dygestoriów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dygestoriów oraz aparatury laboratoryjnej dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa klimatyzatorów typu Split
Dodano: 2014-04-09 - Dostawa dygestoriów
Dodano: 2013-08-30 - Dostawa, montaż oraz uruchomienie wentylatorów dachowych do dygestoriów w budynku dydaktyczno-laboratoryjnym C w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej
Dodano: 2013-01-07 - Dostawa urządzenia do oczyszczania powietrza
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2011-06-27 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wentylacji strefowej wraz ze sterowaniem
Dodano: 2010-01-29 - DOSTAWA I MONTAŻ 22 DYGESTORIÓW WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH.
Dodano: 2009-04-02