Przetargi.pl
Usługa digitalizacji, wykonania wizualizacji i modeli 3D oraz replik obiektów Katedry Wawelskiej i Muzeum Katedralnego im. Jana Pawła II na Wawelu

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 387191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa digitalizacji, wykonania wizualizacji i modeli 3D oraz replik obiektów Katedry Wawelskiej i Muzeum Katedralnego im. Jana Pawła II na Wawelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac digitalizacji, wykonanie wizualizacji i modeli 3D oraz replik obiektów Katedry Wawelskiej i Muzeum Katedralnego im. Jana Pawła II na Wawelu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A/1 – A/3 do niniejszej SIWZ. 3. Wszystkie prace digitalizacyjne w ramach projektu należy wykonać w Katedrze Wawelskiej lub w Muzeum Katedralnym w pomieszczeniach wskazanych przez osoby reprezentujące Katedrę i Muzeum (miejsce wykonywania zamówienia). 4. Prace z zastrzeżeniem Załącznika A/3 znależy wykonać w terminach uzgodnionych z przedstawicielami Katedry i Muzeum. 5. UWAGA! Przy przygotowaniu ofert należy wziąć pod uwagę także konieczność wykonywania prac digitalizacyjnych w godzinach nocnych. 6. Prace należy wykonywać pod nadzorem konserwatorskim zapewnionym przez Zamawiającego. 7. Prowadzone prace digitalizacyjne mają na celu dostarczenie materiałów do stworzenia wizualizacji i modeli 3D wybranych obiektów z Katedry Wawelskiej i Muzeum Katedralnego, które następnie będą prezentowane w ramach Projektu pn.: „Konserwacja unikatowych w skali światowej zabytków związanych z historią Krakowskiej Kapituły Metropolitalnej oraz udostępnienie ich w przestrzeni wystawienniczej w postaci interaktywnej multimedialnej ekspozycji dostosowanej do potrzeb różnorodnych grup docelowych” o numerze RPMP.06.01.01-12-0177/16. Jednocześnie pozyskane dane będą rejestracją stanu istniejącego digitalizowanych obiektów. 8. Dla wybranych obiektów, wskazanych w Załączniku A/2, na podstawie danych pozyskanych w wyniku prac digitalizacyjnych wykonane zostaną repliki. Technologia wykonania repliki została wskazana szczegółowo przy opisie obiektów w Załączniku A/2. Zastosowana technologia digitalizacji musi zapewniać pozyskanie poprawnego materiału pod względem jakości i kompletności danych oraz umożliwiająca wykonanie pomiarów w sposób szybki i bezpieczny dla obiektów. 9. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu: „Konserwacja unikatowych w skali światowej zabytków związanych z historią Krakowskiej Kapituły Metropolitarnej oraz udostepnienie ich w przestrzeni wystawienniczej w postaci interaktywnej multimedialnej ekspozycji dostosowanej do potrzeb różnorodnych grup docelowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1. Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1. Ochrona i opieka nad zabytkami” z Europejskiego Rozwoju Regionalnego nr Umowy RPMP.06.01.01-12-0177/16-00 – XVII/90/FE/17. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonaną usługę, liczoną od daty odbioru przedmiotu zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt wykonawcy usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane we wzorze umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia i dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach