Przetargi.pl
USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4809 W ZEGRZU WRAZ Z ODBIOREM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW POWSTAJĄCYCH W WYNIKU ŚWIADCZENIA USŁUGI

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6883896 , fax. 22 6883868
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 22 6883896, fax. 22 6883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4809 W ZEGRZU WRAZ Z ODBIOREM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW POWSTAJĄCYCH W WYNIKU ŚWIADCZENIA USŁUGI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi. 2.Zakres prac obejmuje m.in.: --Czyszczenie separatorów tłuszczów, olejów ropopochodnych, odstojników lub innych zbiorników zgodnie z wykazem separatorów - załącznik nr 2 do umowy. --Usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, osadników lub innych zbiorników w szczególności obejmuje: -wybranie w zależności od specyfiki urządzenia: zalegających, zaolejonych piasków, mieszanin wodno - olejowych lub tłuszczów i mieszanin olejów jadalnych itp. -usunięcie odpadów nagromadzonych w urządzeniach powstałych w wyniku czyszczenia; -płukanie i mycie separatorów; -wywiezienie wybranych odpadów do utylizacji z terenu kompleksu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; -uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. --Usługę oczyszczenia urządzeń wykonać z połączeniem przeprowadzenia przeglądu serwisowego zgodnie z § 23 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzeniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1800). Należy odnotować w książce eksploatacji danego urządzenia zakres wykonywanych czynności oraz czy urządzenie jest sprawne technicznie lub podać zalecenia w celu przywrócenia jego sprawności. Z przeprowadzonego przeglądu winna być zawarta w protokole ocena stanu technicznego danego urządzenia oraz z zapisu winno wynikać czy jest ono sprawne technicznie lub podać zalecenia w celu przywrócenia jego sprawności. --W zależności od częstotliwości wynikającej ze stanu wypełnienia termin wykonania usługi winien zostać ustalony na podstawie pisemnego (faks) lub poczty elektronicznej zgłoszenia dokonanego przez właściwego Kierownika SOI. --Wykonanie usługi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od daty otrzymania zgłoszenia faksem lub e-mailem od właściwego Kierownika SOI. --Odpady powstałe podczas wykonywania usługi stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt. 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn.zm.); --Wszystkie odpady powstałe podczas wykonywania usługi będą usuwane i poddawane unieszkodliwieniu przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska. --Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji i urządzeń. --Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie terenu prac w okresie trwania realizacji usługi, aż do zakończenia i odbioru przez osoby do tego wyznaczone. 3.Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać prace na terenach kompleksów objętych przedmiotem zamówienia winni przestrzegać przepisów bhp i ppoż. oraz być ubrani w odzież roboczą oznakowaną cechami firmy (przedsiębiorstwa), a także stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno - porządkowych dla danego kompleksu uregulowanych przez właściwych dowódców jednostek wojskowych. Na żądanie osób funkcyjnych danej jednostki, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu pracowników wykonujących usługę z danymi personalnymi oraz innych informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące zł). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XV SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XIII SIWZ. 4.W wypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w innej niż wymaganej prawem formie oraz wniesienia wadium w innej niż określonej przez Zamawiającego wysokości, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 5.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku NBP O/Warszawa nr: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 5 lit. c i d muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: a)bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, b)informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, e)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, f)określenie terminu ważności gwarancji. 7.Poręczenia określone w ust. 5, lit. b oraz lit. e, muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: a)wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, b)precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c)kwoty, do wysokości, której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) będą zobowiązane, d)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na usługę czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez jednostkę wojskową 4809 w Zegrzu wraz z odbiorem i utylizacją odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi, Sprawa nr ZP/7/2015 W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu do oferty, a oryginał dokumentu należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający informuje, iż kasa mieści się pod adresem Zamawiającego w budynku 220 w pokoju nr 168 i czynna jest: od poniedziałku do czwartku od 10.00 - 13.00, w piątek od 10.00 - 12.00 Uwaga: Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć do składanej oferty, z zastrzeżeniem, iż oryginał musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach