Przetargi.pl
Usługa cateringowa na spotkania Rady Programowej oraz Grupy Sterującej w ramach projektu LDC - Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla Szkół Województwa Małopolskiego

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa na spotkania Rady Programowej oraz Grupy Sterującej w ramach projektu LDC - Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla Szkół Województwa Małopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków na spotkania Rady Programowej oraz Grupy Sterującej w ramach projektu LDC - Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla Szkół Województwa Małopolskiego. 3.1.1.Miejsce wykonania zamówienia: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków. 3.1.2.Harmonogram 7 spotkań dla 12 osób (w których uczestniczyć będzie każdorazowo maksymalnie 12 osób). 3.1.2.1Przewidywane terminy: 2013 - przełom czerwca/lipca, październik; 2014 - marzec, maj, lipiec; 2015 - styczeń, czerwiec. 3.1.2.2Menu. Jeden ciepły posiłek (drugie danie) dla każdego uczestnika spotkania. Zestaw obiadowy musi obejmować: mięso/rybę min. 200 g/osobę, ziemniaki min. 150 g/na osobę, surówkę lub sałatkę min. 100g/na osobę. Zamawiający podczas organizacji spotkania zamówi jeden rodzaj dania dla wszystkich jego uczestników, jednak w celu zróżnicowania menu Zamawiający wybrał trzy przykładowe zestawienia do zastosowania naprzemiennie. a)klasyczny kotlet schabowy z pieczarkami, podawany z surówką i opiekanymi ziemniakami lub filet z dorsza w panierce, serwowany z surówką z kiszonej kapusty oraz opiekanymi ziemniakami lub kotlet De Volaille nadziewany serem i koperkiem, podawany z surówką i opiekanymi ziemniakami = 12 osób x 7 spotkań = 84 szt. b)różnorodne miniaturowe kanapeczki w 4 rodzajach (pieczywo ciemne i jasne, masło, wędlina - 2 gatunki, ser żółty, łosoś, przybranie) min. 4 szt./ osoba = 336 szt. c)ciastko deserowe np.: szarlotka, sernik, = 12 osób x 7 spotkań = 84 szt. d)winogrona min 7kg e)banany min 7kg f)drobne pieczone ciasteczka m.in. babeczki, kruche 7kg g)woda mineralna niegazowana, butelka 0,5l, 12 osób x 7 spotkań = 84 szt. h)soki 100% - m.in. pomarańczowy, czarna porzeczka 7 litrów i)herbata + cytryna + cukier x 200 ml = 84 szt. j)kawa - rozpuszczalna i sypana + śmietanka + cukier x 200 ml = 84 szt. 3.1.3.Harmonogram 9 spotkań dla 6 osób (w których uczestniczyć będzie każdorazowo maksymalnie 6 osób). 3.1.3.1.Przewidywane terminy: 2013 - czerwiec, wrzesień, grudzień; 2014 - marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień; 2015 - marzec, czerwiec. 3.1.3.2.Określenie ilości i gramatury posiłków: a)różnorodne miniaturowe kanapeczki w 4 rodzajach (pieczywo ciemne i jasne, masło, wędlina - 2 gatunki, ser żółty, łosoś, przybranie) min. 4 szt./ osoba min = 216 szt. b)winogrona 9kg, c)ciastko deserowe, np. szarlotka, sernik, = 6 osób x 9 spotkań = 54 szt. d)mandarynki 9kg, e)banany 9kg f)drobne pieczone ciasteczka 9kg g)woda mineralna niegazowana, butelka 0,5l = 54 szt. h)soki 100% - m.in. pomarańczowy, czarna porzeczka, = 9 litrów i)herbata + cytryna + cukier x 200 ml = 54 szt. j)kawa - rozpuszczalna i sypana + śmietanka + cukier x 200 ml = 54 szt. 3.1.4.Faktyczna ilość osób korzystających z usług cateringowych będzie przekazywana Wykonawcy na podstawie zlecenia drogą mailową każdorazowo najpóźniej na dwa dni przed każdym z terminów spotkań, określonych we wzorze umowy §1 ust. 3.1 i 4.1 3.1.5.Wykonawca zapewni obsługę kelnerską podczas spotkań określonych w §1 ust. 3 wzoru umowy. 3.1.6.Poza ww. asortymentem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każde spotkanie termos lub warnik z gorąca wodą o pojemności umożliwiającej wydanie porcji po 200 ml. kawy na uczestnika spotkania, termos lub warnik z gorącą wodą o pojemności umożliwiającej wydanie po min. 200 ml. porcji herbaty na uczestnika spotkania, zastawę stołową stosownie do ilości uczestników spotkania, obrusy z tkaniny na nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach, przy czym Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń ani sztućców plastikowych. 3.1.7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach