Przetargi.pl
Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem

DZIENNY DOM POMOCY W KRASNEM ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, KRASNE 743
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DZIENNY DOM POMOCY W KRASNEM
    KRASNE 743
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    REGON: 387764536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu 2 posiłków dziennie tj. śniadania, dwudaniowego obiadu wraz z napojami do Dziennego Domu Pomocy w Krasnem w miejscowości Krasne, gm. Krasne, 36-007 Krasne 743.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.3. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach zamówienia.4. Posiłki będą dostarczane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach śniadanie godz. 07:00-07:30, obiad godz.12:30-13:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika DDP.6. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu dostawy.7. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości - zarówno co do wartości odżywczej, gramatury i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną.8. Jadłospis Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego na nadchodzące dwa tygodnie najpóźniej ostatniego dnia tygodnia poprzedzającego przyszłe dwa tygodnie (tzw. jadłospis dekadowy). Jadłospis musi zawierać wykaz rodzajowy posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:2.1. Zdolności do występowania w obrocie prawnym.Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca realizujący przedmiot zamówienia powinien być zatwierdzony i wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca powinien wykazać, iż w terminie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert, zrealizował należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków - rozumianych jako dań powstałych w drodze obróbki gastronomicznej( np. zupy, dania obiadowe, śniadania) – do jednostek publicznych zajmujących się opieką nad dziećmi, seniorami, lub pacjentami placówek medycznych, przez nieprzerwany okres minimum 10 miesięcy, przy założeniu iż wartość kontraktu wynosiła minimum 80 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach