Przetargi.pl
Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości wraz z transportem wewnętrznym surowców wtórnych, odpadów medycznych i odpadów komunalnych dla Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego.

Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża ogłasza przetarg

  • Adres: 31116 Kraków, ul. Studencka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 91 15 , fax. 12 422 90 79
  • Data zamieszczenia: 2017-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
    ul. Studencka 19
    31116 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 91 15, fax. 12 422 90 79
    REGON: 702373100193
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości wraz z transportem wewnętrznym surowców wtórnych, odpadów medycznych i odpadów komunalnych dla Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Grupa 1 - świadczenie usługi całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów dla Domu Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków (zwanego dalej ZOL). Usługa zawiera przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów ZOL wraz z dostawą produktów żywnościowych (dodatków białkowych i depozytów) niezbędnych do całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów ZOL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Grupa 2 -świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości wraz z transportem wewnętrznym surowców wtórnych, odpadów medycznych i odpadów komunalnych ze wskazanego miejsca przez Zamawiającego, w pomieszczeniach Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie, (zwanego dalej ZOL) o łącznej powierzchni 820,60 m². Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla grupy 1 został określony w załączniku nr 1 A a dla grupy 2 w załaczniku nr 1 B do niniejszej SIWZ 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia (dot. grupy 1 i 2) na umowę o pracę w szczególnosci przy wykonywaniu czynności gotowania i sprzątania. 3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dla grupy 2: a) Świadczenie usług odbywać się będzie własnym sprzętem, własnymi środkami czystości oraz preparatami dezynfekującymi Wykonawcy oraz innymi materiałami niezbędnymi do prawidłowego wykonywania usługi. b) Wszystkie preparaty dezynfekcyjne stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać szerokie spektrum działania (B, V, F, Tbc) oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2015r. Nr 1926); rozporządzeń szczegółowych wydanych na podstawie powyższej ustawy, ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2142 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj.: Dz. U. z 2015 poz. 876 z późn. zm.). c) Środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi muszą posiadać odpowiednio do ich rodzaju: - karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, - wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, produktów Biobójczych/ zgłoszenie do rejestru medycznego/ pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym, - karty charakterystyki na środki myjące i konserwujące. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu na jego pisemne wezwanie powyższe dokumenty w terminie 3 dni od dnia wezwania. d) Wszystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dn. 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy. e) Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi. Nie później niż do chwili rozpoczęcia świadczenia usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram wykonywania usługi z rozbiciem na poszczególne zakresy usługi szczegółowo opisanej w załączniku nr 1B do SIWZ. f) Na zasadach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy, jakość wykonywanych czynności będzie podlegała w 6- cio miesięcznej ocenie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług przed organami kontroli zewnętrznej np. PIS. h) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca każdorazowo udostępni protokoły z kontroli przeprowadzonych przez organy administracji publicznej i inne instytucje publiczne, a także dokumenty obejmujące zalecenia przedstawione przez te organy lub instytucje dotyczące przedmiotowej usługi. i) Wykonawca zobowiązany jest posiadać opracowane procedury w zakresie świadczonej usługi utrzymania czystości (np. przygotowanie roztworów dezynfekcyjnych i myjąco- czyszczących, mycie i dezynfekcja dużych powierzchni, postępowania z czystymi i brudnymi mopami, postępowanie ze sprzętem do sprzątania itd). j) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowego utrzymania czystości zgodnie z wymogami w placówkach podmiotu leczniczego. k) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowej segregacji, transportu oraz przygotowania do utylizacji odpadów medycznych w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 j.t. ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy, w tym Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1819). l) Wykonawca winien świadczyć usługi przez 7 dni w tygodniu (w dni robocze oraz dni wolne od pracy - soboty, niedziele i dni świąteczne). ł) Wykonawca musi być wyposażony w dostateczną ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia. 4. Szczegółowe warunki dotyczace grupy 1 i 2 określa projekt umowy (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach