Przetargi.pl
Usługa - organizacja i przeprowadzenie w roku 2014 kursów zawodowych - z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji - dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 446 01 03 , fax. 13 446 01 03
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach
    Brzyska
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 13 446 01 03, fax. 13 446 01 03
    REGON: 00401113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzyska.pl/index.php/gops
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa - organizacja i przeprowadzenie w roku 2014 kursów zawodowych - z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji - dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Brzyska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: 1) indywidualne doradztwo zawodowe; 2) trening kompetencji i umiejętności społecznych; 3) zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 12 uczestniczących w projekcie realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzyskach p.t. Czas na aktywność w Gminie Brzyska - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie będzie realizowane w formie jednej zintegrowanej usługi w 2 (dwóch) wymienionych poniżej zakresach tematycznych, stanowiącej jedno zadanie według wymogów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1) Zakres 1 - szkolenie Technolog robót wykończeniowych z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla 6 uczestników. 2) Zakres 2 - szkolenie Krawcowa z ABC Przedsiębiorczości z poprzedzającym je indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla 6 uczestniczek. 3. Miejsca do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcy na podstawie odrębnego uzgodnienia. Wykonawca pokrywa koszty swojego dojazdu do miejsca świadczenia usługi. 4. Miejsce odbywania szkolenia: gmina Brzyska - powiat jasielski (woj. podkarpackie); zajęcia odbywały się będą w sali konferencyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach a jedynie część praktyczna szkolenia Technolog robót wykończeniowych - na terenie Gminy Brzyska. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestniczącym bezpłatnego bezpośredniego dowozu lub pokrycia uczestniczącym kosztów przejazdu na zajęcia i z zajęć - zasady pokrycia kosztów przejazdu ustala indywidualnie Wykonawca, przy czym kwota otrzymana przez uczestniczącego nie może być niższa od najniższych kosztów przejazdu środkiem komunikacji publicznej. Koszt jazd ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizacje szkolenia w danym zakresie, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają. 6. Wykonawca przeprowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestniczących orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. 7. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu indywidualnie osprzęt (młotek, śrubokręt płaski i krzyżakowy, kombinerki, nóż, nóż do przycinania płytek, szpachla itp. w Zakresie 1 oraz maszyna do szycia w Zakresie 2) oraz odzież ochronną i środki ochrony osobistej (odzież robocza jak buty, spodnie, koszula, rękawice, czapka, kask, okulary, maski; środki higieniczne: ręczniki, pasta bhp lub mydło), jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów BHP. Koszt wyposażenia się w powyższe ponosi Wykonawca. W ustalaniu kosztów wykonania zamówienia należy uwzględnić, iż z uwagi na charakter kursu osprzęt będzie ulegał zużyciu, uszkodzeniu lub zniszczeniu a zarazem że Wykonawca nie będzie dochodził pokrycia przez Zamawiającego lub uczestniczących, za wyjątkiem wyrządzenia szkody z winy umyślnej. 8. Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych osprzęt, materiały, preparaty używane przez uczestniczących muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających spełnienie opisanego tutaj wymogu. Wykonawca powinien uwzględnić koszt materiałów zużywanych podczas zajęć praktycznych kursu zawodowego w każdym z Zakresów na nie mniej niż średnio 1.000 (tysiąc) zł brutto na osobę w przeliczeniu z całej grupy uczestniczących. Materiały, o których mowa powyżej muszą być zakupione wyłącznie na potrzeby tego zadania i nie mogą pochodzić z odzysku. Ilość materiałów przypadających na jednego uczestniczącego musi zapewnić ciągłe, samodzielne wykonywanie czynności związanych z nauką praktyczną, przez cały okres trwania zajęć. Ilość materiałów w czasie zajęć praktycznych powinna uwzględniać wymogi jakie określa program kursu oraz odpowiadać zakresowi przewidzianych i realizowanych ćwiczeń. 9. Każdy kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem i oceną nabytych umiejętności. Wykonawca sporządzi protokół ze sprawdzenia i oceny nabytych umiejętności. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z uczestniczącymi zajęć praktycznych zgodnych z kierunkiem realizowanego kursu. 11. Zajęcia mają być prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. Na zajęciach należy wykorzystać materiały dydaktyczne takie jak podręczniki lub skrypty tematyczne, foliogramy lub prezentacje multimedialne, oprogramowanie komputerowe dotyczące zakresu szkolenia oraz sprzęt i narzędzia niezbędne do zajęć praktycznych. Koszt wyposażenia się w powyższe ponosi Wykonawca. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie kształcenia na odległość. 13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie szkolenia, tak w części teoretycznej jak i praktycznej. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestniczącym bezpiecznych i higienicznych warunków w trakcie realizacji szkolenia. 15. Wykonawca ubezpieczy uczestniczących na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) a w razie wystąpienia wypadku - sporządzi protokół okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia zaistniałego z udziałem uczestniczącego w szkoleniu. 16. Każdy z uczestniczących musi otrzymać, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia nie podlegające zwrotowi niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt tematyczny, notatnik i długopis. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych. 17. Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania schematu indywidualnego planu działania a także konspektu treningu kompetencji społecznych z wykorzystaniem ćwiczeń odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, który Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. W terminie 5 dni przed przystąpieniem do realizacji kursu/kursów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy program zajęć do akceptacji. 19. Zajęcia powinny być realizowane w dni robocze powszednie od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót i dni ustawowo uznanych za wolne od pracy. UWAGA: Szczegółowe harmonogramy zajęć Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. 20. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, licząca 15 minut; rozłożenie przerw może być ustalone w sposób elastyczny. 21. Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach 8.00 - 15.00 i nie powinny przekraczać podanych godzin w ciągu jednego dnia szkolenia włącznie z ewentualnym dowozem opisanym w ust. 4 powyżej. 22. Wykonawca zapewni uczestniczącym catering w dniach zajęć w ilości odpowiadającej ilości osób biorących udziału w szkoleniu. Catering obejmuje kawę, herbatę, zimne napoje, owoce i ciasteczka - dostępne w trakcie przerw - a gdy zajęcia w wymiarze dziennym przekraczały będą 4 godziny zegarowe dodatkowo wymagany będzie jeden gorący posiłek tj.: zupę, drugie danie i napój. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe, sycące. 23. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do: 1) informowania uczestniczących przed każdymi zajęciami o współfinansowaniu szklenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2) prowadzenia szkolenia zgodnie z harmonogramem, do odstąpienia od którego wymagana będzie uprzednia zgoda Zamawiającego, 3) niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestniczącego, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestniczącego ze szkolenia oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg zajęć i realizację umowy, 4) przygotowania i wydania uczestniczącym, którzy ukończyli zajęcia zaświadczeń informujących o uczestnictwie w szkoleniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega aby wydanie uczestnikom zaświadczeń tutaj opisanych nastąpiło podczas spotkania w oficjalnym charakterze, w miejscu (pomieszczenia w budynkach gminnych), czasie i porządku odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym - wynikły stąd wydatek Wykonawca powinien uwzględnić w swojej kalkulacji, 5) prowadzenia dokumentacji zajęć w tym: dziennika zajęć z tematami zajęć i ich wymiarem, list obecności uczestniczących z potwierdzeniem stawiennictwa na zajęciach przez uczestniczącego własnoręcznym podpisem, list potwierdzających korzystanie uczestniczących z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 6) przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzonym każdym obszarze (doradztwo, trening, kurs) szkolenia, 7) prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami BHP w tym zakresie, 8) promocji projektu poprzez oznaczenie miejsc zajęć, środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzyskach jako realizatora projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy, 9) dokonania wpisu o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl i jego aktualizowania przynajmniej raz w miesiącu. 24. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestniczących w poszczególnych zajęciach wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestniczącego i braku możliwości zastąpienia innym. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie tylko za faktyczną liczbę uczestniczących i nie będzie on zgłaszał z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 25. Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających szkolenie. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające spełnianie przez te osoby warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe odnosi się również do zastępstwa. 26. Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. Zamawiający zastrzega możliwość udziału także w końcowym sprawdzeniu umiejętności. 27. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu szkolenia przez wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestniczących, wypełnieniu postanowień umowy i przekazaniu Zamawiającemu w ciągu 5 dni, licząc od dnia zakończenia szkolenia, całej wymaganej dokumentacji w tym: 1) dziennika zajęć, 2) ankiet ewaluacyjnych uczestniczących, 3) list obecności uczestniczących, 4) list potwierdzających korzystanie uczestniczących z cateringu, 5) listy potwierdzającej odbiór przez uczestniczących materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, 6) indywidualnych planów działania, 7) konspektów i harmonogramów zajęć, 8) końcowego sprawozdania z treningu, 9) własnej dokumentacji fotograficznej zajęć, 10) kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, orzeczeń o których mowa w § 3 ust. 6 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, 11) kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, protokołów sporządzonych ze sprawdzenia nabytych umiejętności o których mowa w § 3 ust. 9 SIWZ, 12) kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, sporządzonych ocen nabytych umiejętności o których mowa w § 3 ust. 9 SIWZ, 13) kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem, zaświadczeń o których mowa w § 3 ust. 23 pkt 4 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Uwagi wspólne do przedmiotu zamówienia 1. ZAJĘCIA REALIZOWANE W RAMACH DORADZTWA ZAWODOWEGO I TRENINGU KOMPETECJI MOGĄ BYĆ REALIZOWANE DLA KAŻDEGO Z TYCH OBSZARÓW WSPÓLNIE (tj. uczestniczący w np. szkoleniu Technolog mogą odbywać np. trening kompetencji połączony z uczestniczącymi w szkoleniu Krawcowa) - NIE DOPUSZCZA SIĘ NATOMIAST POŁĄCZENIA W JEDNYM CZASIE RÓŻNYCH OBSZARÓW SZKOLENIA UCZESTNICZĄCYCH Z DANEJ GRUPY (tj. uczestniczący w np. szkoleniu Technolog nie mogą odbywać np. kursu zawodowego i w tym samym czasie np. treningu kompetencji) ANI RÓŻNYCH KURSÓW ZAWODOWYCH (oczekiwane jest zrealizowanie wpierw jednego kursu by późnej zrealizować drugi). 2. Zamawiający oczekuje nastawienia przede wszystkim na naukę i utrwalenie w uczestniczących praktycznych umiejętności - z tego tytułu program szkolenia, a szczególnie kursów zawodowych, powinien obejmować w większości zajęcia praktyczne. W przypadku kursu zawodowego w każdym z Zakresów liczba zajęć teoretycznych nie powinna przekroczyć 1/5 wymiaru godzin przewidzianych na dany kurs. Zakres 1 - Technolog robót wykończeniowych - z poprzedzającym indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych. 1. Liczba uczestniczących: 6 (sześć). 2. Celem szkolenia jest: 1) przygotowanie uczestników do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, efektywnego poszukiwania pracy, pisania CV i podania o pracę. W ramach tego elementu stworzonych ma zostać także 6 indywidualnych planów działania służących przygotowaniu własnej ścieżki zawodowej - indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 4 godzin na każdego uczestnika; 2) podniesienie w uczestnikach poczucia własnej wartości, poprawy asertywności i rozwoju umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych lub stresujących a prócz tego zajęcia mają motywować uczestników do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz uczyć komunikacji interpersonalnej - trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 30 godzin na każdego uczestnika; 3) uzyskanie przez uczestników teoretycznego i przede wszystkim praktycznego przygotowania do samodzielnej pracy jako technolog robót wykończeniowych, przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i trendów oraz wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych - kurs w wymiarze minimum 180 godzin na każdego uczestnika. 3. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: organizacja produkcji; obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu; zasady organizacji pracy i jej rozplanowania a także odpowiedzialności materialnej; organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy; przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; ocenianie jakościowe i ilościowe surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; zasady bhp na stanowisku pracy; zajęcia praktyczne z wykonania robót malarskich, wykonania wykończeniowych robót murarskich, wykonania robót podłogowych (prace budowlane, przygotowanie podłoży pod izolacje budowlane, izolacje wodochronne, termiczne, akust., prace związane z konserwacją i naprawą izolacji budowlanych, stosowanie tynków szlachetnych, kładzenie posadzek z m.in. płyt ceramicznych, wykończeniowe prace podłogowe, malowanie i prace dekoracyjne). Osoba, która ukończy szkolenie, powinna posiadać umiejętności do samodzielnego wykonania budowlanych robót wykończeniowych. Zakres 2 - Krawcowa z ABC Przedsiębiorczości - z poprzedzającym indywidualnym doradztwem zawodowym oraz treningiem kompetencji i umiejętności społecznych. 1. Liczba uczestniczących: 6 (sześć). 2. Celem szkolenia jest: 1) przygotowanie uczestniczek do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, efektywnego poszukiwania pracy, pisania CV i podania o pracę. W ramach tego elementu stworzonych ma zostać także 6 indywidualnych planów działania służących przygotowaniu własnej ścieżki zawodowej - indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 4 godzin na każdą uczestniczkę; 2) podniesienie w uczestniczkach poczucia własnej wartości, poprawy asertywności i rozwoju umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych lub stresujących a prócz tego zajęcia mają motywować uczestniczki do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz uczyć komunikacji interpersonalnej - trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 30 godzin na każdą uczestniczkę; 3) przedstawienie i utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw prawnych prowadzenia działalności gospodarczej (obrót gospodarczy i jego prawna regulacja; źródła prawa gospodarczego i handlowego; definicja przedsiębiorcy i działalności gospodarczej; KRS; umowy w obrocie gospodarczym; sprzedaż handlowa, dostawa; leasing, licencje i franchising; umowy z zakresu prawa przewozowego; zamówienia publiczne), organizacji działalności gospodarczej (formy organizacyjnoprawne podmiotów gospodarczych; rejestracja działalności gospodarczej; struktura organizacyjna firmy; identyfikacja i klasyfikowanie ubezpieczeń; identyfikacja ubezpieczenia obowiązkowego dla pracodawcy i pracownika; analiza istoty finansowania ubezpieczeń i wypłacalności firm ubezpieczeniowych), finansowania działalności gospodarczej (źródła finansowania; planowanie zapotrzebowania na kapitał) oraz podstaw tworzenia biznesplanu - w wymiarze 30 godzin na każdą uczestniczkę. 4) uzyskanie przez uczestniczki teoretycznego i przede wszystkim praktycznego przygotowania do samodzielnej pracy jako krawcowa, przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i trendów oraz wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych - kurs zawodowy w wymiarze minimum 220 godzin na każdą uczestniczkę. 3. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: organizacja produkcji; obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu; zasady organizacji pracy i jej rozplanowania a także odpowiedzialności materialnej; organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy; przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; ocenianie jakościowe i ilościowe surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; zasady bhp na stanowisku pracy; zajęcia praktyczne (Szycie ręczne; Obsługiwanie maszyny; Szycie węzłów technologicznych; Zasady konstrukcji i modelowania odzieży; Materiały odzieżowe a rodzaj ubiorów; Rozpoznawanie typów budowy ciała ludzkiego; Analizowanie sylwetki kobiecej; Analiza budowy sylwetki ludzkiej klasycznej i sylwetek nietypowych; Normowanie zużycia surowca; Modelowanie na płasko i na manekinie; Klejenie elementów odzieży; Montaż elementów odzieży; Wykonywanie spódnicy, bluzki, żakietu, sukni, spodni; Trendy mody; Projektowanie ubiorów współczesnych). Osoba, która ukończy szkolenie, powinna posiadać umiejętności do samodzielnego wykonania elementów garderoby. Postanowienia wspólne dla indywidualnego doradztwa zawodowego w każdym z Zakresów 1. Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkowanie uczestniczącego na rozwój zawodowy i pomóc w opracowaniu indywidualnego planu działania. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczestniczący i organizator będą mieli możliwość lepszego doboru własnej ścieżki zawodowej oraz form oddziaływania. 2. W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczestniczącym opracuje jego indywidualny plan działania, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Postanowienia wspólne dla treningu kompetencji i umiejętności społecznych w każdym z Zakresów 1. Celem treningu kompetencji społecznych jest: integracja grupy, poznanie osób o podobnych problemach i doświadczeniach życiowych, trening pozwoli na większą koncentrację na omawianych zagadnieniach, wymianę doświadczeń pomiędzy uczestniczącymi oraz możliwość otrzymania indywidualnego wsparcia od trenera także po zakończeniu zajęć. 2. Zakres merytoryczny treningu kompetencji społecznych powinien być dostosowany do potrzeb uczestniczących. Minimalny zakres merytoryczny treningu kompetencji społecznych obejmuje: 1) Umiejętności interpersonalne; 2) Usamodzielnienie; 3) Radzenie sobie w sytuacjach trudnych; 4) Motywacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzyska.pl/index.php/gops
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach