Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko.

Urząd Gminy w Siedlisku ogłasza przetarg

  • Adres: 67112 Siedlisko, pl. Zamkowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 883 218 , fax. 683 883 218
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedlisku
    pl. Zamkowy 6
    67112 Siedlisko, woj. lubuskie
    tel. 683 883 218, fax. 683 883 218
    REGON: 97077038750000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko. Zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „ Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „ Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: 2.1. I ETAP podzielony na dwie części: 1. Realizacja robót budowlanych pn: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siedlisko, gmina Siedlisko. Wydajność Stacji Uzdatniania Wody – 50 m3/h Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody- opis zakresu zamówienia a) w zakresie projektowania: • sporządzenie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz aktami niższego rzędu i ustawami powiązanymi, • opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane, • wystąpienie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego (jeśli wymagane) i decyzji pozwolenia na budowę i jej uzyskanie, Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej, • sporządzenie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji, która stanowić będzie uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. b) na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej, zakres robót budowlanych obejmuje: część konstrukcyjno – budowlana: • demontaż ściany szczytowej z płyt AC, • remont pomieszczenia technicznego (wykonanie punktowych napraw tynków, posadzek, ułożenie płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2 m, położenie płytek gresowych na posadzce, pomalowanie pozostałych ścian i sufitu, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, • remont schodów na zbiornikach wody czystej, • zasiek na opał – do rozbiórki. część technologiczna: • osadnik popłuczyn – przebudowa i wyposażenie w komorę z zasuwą elektroenergetyczną, • dostawa, montaż i uruchomienie filtrów pośpiesznych o średnicy DN1800 mm z wypełnienie w złoże kwarcowo – katalityczne wraz z niezbędną armaturą – 4 kpl., • dostawa, montaż i uruchomienie mieszacza wodno – powietrznego o średnicy DN1200 mm z wyposażeniem – 1 kpl., • dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do płukania filtrów – 1 kpl., • dostawa, montaż i uruchomienie dmuchawy do płukania filtrów – 1 kpl., • montaż zestawu agregatów sprężarkowych (2 szt.) wraz ze zbiornikiem sprężonego powietrza V = 1000l zasilającego mieszacz wodno-powietrzny oraz armaturę sterowniczą, • dostawa, montaż i uruchomienie osuszacza powietrza – 2 szt., • dostawa, montaż i uruchomienie rurociągów technologicznych wewnątrz obiektowych wykonanych ze stali nierdzewnej 1,4301, • dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do dezynfekcji wody roztworem podchlorynu sodu – 1 kpl., • rurociągi technologiczne zewnętrzne z rur PE-HD wraz z niezbędną armaturą. • dostawa, montaż i uruchomienie systemu sterowania poziomami wody w istniejących zbiornikach wody uzdatnionej. część elektryczna: • przebudowa instalacji elektrycznej (w tym rozdzielnicę główną zasilająco sterowniczą) oraz wykonanie instalacji AKPiA (w tym rozdzielnicę sterowniczą) w zakresie orurowania i armatury, okablowania i sterowania dla potrzeb zainstalowanych nowych urządzeń, wizualizacja procesów technologicznych z przekazem poprzez GPRS do miejsca wskazanego przez użytkownika obiektu, • dostosowanie rozdzielnicy sterowniczo zasilającej przy istniejącym zestawie hydroforowym do nowego systemu sterowania i A K P i A • dostosowanie zasilania obiektu w energię elektryczną do podłączenia spalinowego agregatu prądotwórczego • wykonanie instalacji kontroli dostępu SSP (alarmowej) oraz monitoringu CCTV( kamery)dla obiektów stacji uzdatniania wody z przekazem poprzez GPRS do miejsca wskazanego przez użytkownika obiektu. zagospodarowanie terenu: • wymiana ogrodzenia wraz z montażem nowej bramy i furtki, • drogi wewnętrzne, chodniki do przebudowy (podbudowa z tłucznia, nawierzchnia z płyt ażurowych gr. 8 cm). roboty demontażowe: • demontaż istniejących urządzeń, orurowania, instalacji, itp., podlegających wymianie. c) dokumentację odbiorową, w tym: • dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, • instrukcję eksploatacji SUW, • dokumentację techniczno-ruchową projektowanych urządzeń, • instrukcje stanowiskowe oraz instrukcje BHP, p.poż., • protokół z rozruchu, w którym Wykonawca przedstawi wyniki w zakresie pozwalającym na sprawdzenie osiągnięcia przez niego parametrów wody po uzdatnieniu, • dokumenty ze szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji, • protokoły sprawdzeń i badań, • uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektu (w tym m.in. opinię służb sanitarnych, zgłoszenia urządzeń do dozoru technicznego, i inne). Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone lub przetłumaczone na język polski, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jak również przez osoby uprawnione do sporządzania takich dokumentacji. Za błędy wynikające z niewłaściwego tłumaczenia odpowiada Wykonawca. Zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego SUW. Obiekt musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie: bhp, ochrony p.poż. i ochrony środowiska. SUW powinna być zautomatyzowana, charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów, a w szczególności Projektu Budowlanego. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument nie spełnia wymagań Programu Funkcjonalno-Użytkowego. W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania instalacji do rozruchu i prób eksploatacyjnych oraz użytkowania. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z umowy. 2. Realizacja robót budowlanych pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Klonowa, Dębowa i Akacjowa w miejscowości Siedlisko gmina Siedlisko. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem decyzji pozwoleń na budowę/zgłoszeń (w tym z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami, badaniami, ekspertyzami) i wykonanie robót budowlanych oraz przeprowadzenie prób końcowych potwierdzających uzyskanie zamierzonego efektu dla poszczególnych Kontraktów wchodzących w skład przedmiotowego Projektu. Zakres robót stanowi zaprojektowanie i wybudowanie: • odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Dębowej wraz z doprowadzeniem odcinków kanalizacji zakończonych studniami rewizyjnymi na posesji dostawcy ścieków – odprowadzenie ścieków bytowo – gospodarczych w systemie grawitacyjnym do istniejącej w ulicy Klonowej kanalizacji sanitarnej; • odcinka sieci wodociągowej w ulicy Dębowej wraz z odcinkami sieci wodociągowej do granic nieruchomości. • odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Klonowej wraz z doprowadzeniem odcinków kanalizacji zakończonych studniami rewizyjnymi na posesji dostawcy ścieków; tłocznia ścieków wraz z rurociągiem tłocznym i zasilaniem elektroenergetycznym – odprowadzenie ścieków bytowo – gospodarczych w systemie ciśnieniowym do projektowanego w ramach KONTRAKTU 3 rurociągu tłocznego w ulicy Akacjowej; w chwili obecnej w miejscu planowanej tłoczni ścieków funkcjonuje zbiornik na ścieki, który przewiduje się do likwidacji w wyniku realizacji przedmiotowej inwestycji; opróżnianie zbiornika w chwili obecnej poprzez tabor asenizacyjny i wywóz ścieków na istniejącą oczyszczalnię ścieków w Siedlisku; • odcinka sieci wodociągowej w ulicy Klonowej wraz z odcinkami sieci wodociągowej do granic nieruchomości. • odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Akacjowej wraz z doprowadzeniem odcinków kanalizacji zakończonych studniami rewizyjnymi na posesji dostawcy ścieków; tłocznia ścieków wraz z rurociągiem tłocznym i zasilaniem elektroenergetycznym – odprowadzenie ścieków bytowo – gospodarczych w systemie ciśnieniowym do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Akacjowej; • odcinka sieci wodociągowej w ulicy Akacjowej wraz z odcinkami sieci wodociągowej do granic nieruchomości. Szacunkowy zakres rzeczowy inwestycji, która powstanie w wyniku realizacji projektu Kanalizacja sanitarna – ul. Dębowa 1 Ø200 PVC-U kl. SN8 – odc. S34 – S29, L = 89,5 m 2 studnie kanalizacyjne Ø1200 mm (B-45), szt. 6 3 Ø200 PVC-U kl. SN8 – odc. S37 istn. – S35, L = 8,5 m 4 studnie kanalizacyjne Ø1200 mm (B-45), szt. 2 5 Ø160 PVC-U, SN4 L = 61,0 m (przyłącza kanalizacyjne – 8 szt.) 6 Ø425 mm, szt. 10 Sieć wodociągowa – ul. Dębowa 1 Ø125 mm PE SDR 17, L = 119,5 m 2 Ø32 mm PE SDR 17, L = 29,5 m (przyłącza wodociągowe – 7 szt.) 3 HP80 (HP1) – szt. 1, Ø90 mm PE, L = 2,0 m 4 zasuwa odcinająca DN110 – szt. 1 Kanalizacja sanitarna – ul. Klonowa 1 Ø200 PVC-U kl. SN8 – odc. S22 – S11, L = 32,0 m 2 studnie kanalizacyjne Ø1200 mm (B-45), szt. 3 3 Ø160 PVC-U, SN4 L = 37,0 m (przyłącza kanalizacyjne – 5 szt.) 4 studnie kanalizacyjne Ø425 mm, szt. 5 5 tłocznia ścieków – szt. 1 (Q = 4,8 l/s, H = 25 m, N = 7 kW, 1P + 1R) 6 rurociąg tłoczny Ø90 mm PE SDR 17, L = 65,0 m  Sieć wodociągowa – ul. Klonowa 1 Ø125 mm PE SDR 17, L = 144,0 m 2 Ø32 mm PE SDR 17, L = 28,0 m (przyłącza wodociągowe – 8 szt.) 3 HP80 (HP3) – szt. 1, Ø90 mm PE, L = 3,0 m 4 zasuwa odcinająca DN110 – szt. 1  Kanalizacja sanitarna – ul. Akacjowa 1 Ø200 PVC-U kl. SN8 – odc. P1G – S10, L = 211,5 m 2 studnie kanalizacyjne Ø1200 mm (B-45), szt. 9 3 Ø160 PVC-U, SN4 L = 83,5 m (przyłącza kanalizacyjne – 9 szt.) 4 studnie kanalizacyjne Ø425 mm, szt. 9 5 tłocznia ścieków – szt. 1 (Q = 5,0 l/s, H = 26 m, N = 7 kW, 1P + 1R) 6 rurociąg tłoczny Ø90 mm PE SDR 11, L = 591,0 m  Sieć wodociągowa – ul. Akacjowa 1 Ø125 mm PE SDR 17, L = 150,5 m 2 Ø32 mm PE SDR 17, L = 19,0 m (przyłącza wodociągowe – 6 szt.) 3 HP80 (HP5) – szt. 1, Ø90 mm PE, L = 5,5 m 3.2 II ETAP 1. Realizacja robót budowlanych pn: Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Siedlisku Ogólny opis przedmiotu zamówienia Rzeczowy zakres zamówienia • opracowanie dokumentacji realizacyjnej, • wykonanie przebudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych w Siedlisku o średniej przepustowości hydraulicznej Qśrd = 130m3/d, • końcowe uruchomienie obiektu i przeszkolenie personelu obsługowego. Wymagana do opracowania w zakresie zamówienia dokumentacja realizacyjna • projekt budowlany przebudowy i modernizacji wraz z elementami projektów wykonawczych w zakresie umożliwiającym wykonanie na jego podstawie robót objętych przedmiotem zamówienia, • instrukcja eksploatacji technologicznej, • instrukcja eksploatacji systemu automatyki, • komplet instrukcji w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalni ścieków. Rzeczowy zakres robót Likwidacja: • piaskownika i kraty koszowej wraz z komorą; Zmiana funkcji przeznaczenia: • pompowni ścieków surowych na zbiornik wyrównawczy ścieków surowych, wraz z montażem systemu mieszania i tłoczenia ścieków, • komory defostacji/denitryfikacji na komorę tlenowej stabilizacji osadu, wraz z montażem systemu napowietrzania i mieszania osadów, • poletek osadowych na filtry żwirowe do awaryjnego doczyszczania ścieków. Remont, przebudowa lub wymiana: • komory osadu czynnego: zwiększenie objętości czynnej i całkowitej poprzez wykonanie nadbudowy ścian komory o ok. 1,5 m, • obiektów budowlanych: zbiorników ścieków, komory osadu czynnego, osadnika wtórnego, pompowni ścieków oczyszczonych, obiektów pomocniczych, • schodów i pomostów obsługowych komory osadu czynnego oraz pozostałych, • systemu napowietrzania z dmuchawami systemu Roots'a i rusztem drobno pęcherzykowym, • uzbrojenia osadnika wtórnego, • instalacji i sieci technologicznych, • stacji dozowania reagentów, • systemu AKPiA i monitoringu, • dróg operacyjnych, • ogrodzenia wraz z bramą wjazdową. Budowa i montaż nowoprojektowanych instalacji i urządzeń: • tłoczni ścieków surowych, • budynku o powierzchni 50 – 60 m2 (mieszczącego: stację zlewczą, zintegrowane urządzenie do mechanicznego podczyszczania ścieków, stację mechanicznego odwadniania osadów, zaplecze socjalne z węzłem sanitarnym), • stacji zlewczej ścieków dowożonych, • zintegrowanego urządzenia do mechanicznego podczyszczania ścieków, • pompowni ścieków z filtrów żwirowych • instalacji do mechanicznego odwadniania osadów, Opis wymagań zamawiającego Wymagania dotyczące rozwiązania projektowego: • Projekt budowlany przebudowy i modernizacji musi być przedłożony zamawiającemu do pisemnej akceptacji warunkującej zgodę na podjęcie realizacji, • Wykaz proponowanych do zastosowania urządzeń oraz armatury i aparatury kontrolno – pomiarowej musi zostać przedłożony zamawiającemu do pisemnej akceptacji, • Rozwiązanie technologiczne oczyszczalni musi być wyposażone w system automatycznego sterowania pracą zabezpieczony możliwością manualnego sterowania pracą poszczególnych urządzeń lub ich kompatybilnych zespołów. Poprzez automatyczną kontrolę i sterowanie procesami technologicznymi należy rozumieć takie rozwiązanie, które bez bezpośredniej ingerencji obsługi pozwala co najmniej na ciągłą kontrolę podstawowych parametrów pracy, • Rozwiązania uproszczone, dla których istnieją uzasadnione podejrzenia, że mogą powodować problemy eksploatacyjne oraz związane z trudnościami utrzymania stabilnych efektów pracy nie będą przez Zamawiającego zaakceptowane Wymagania dotyczące warunków realizacji: • Wymagana realizacja z zachowaniem ciągłej eksploatacji oczyszczalni bez wyłączania jej z ruchu, • Zastosowane rozwiązania przebudowy oczyszczalni powinny eliminować konieczność przemieszczania mas ziemnych poza granice działki zajętej obiektami zabudowy z wyjątkiem mas przeznaczonych do zewnętrznej utylizacji, • W ramach robót związanych z przebudową i modernizacją wymagane jest wykonanie oznakowania obiektów i instalacji w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalni ścieków. Zestawienie charakterystycznych parametrów określających wielkość obiektu i zakres robót budowlanych Przepustowość i obciążenie oczyszczalni Oczyszczalnia przyjmująca ścieki w średniej ilości Qdśr = 130 m3/d Rzeczywiste obciążenie hydrauliczne oczyszczalni zmienne w granicach: Q = 60 – 150 m3/d Równoważna liczba mieszkańców określająca średni ładunek przyjmowanych zanieczyszczeń: 1386 MR Przewidywany ładunek doprowadzanych zanieczyszczeń: ŁBZT5 = 83,2 kgO2/d ŁChZT = 258,7 kgO2/d Łzawiesin = 256,1 kg/d Oczyszczalnia zajmuje teren o powierzchni F = 5345 m2 Łączna długość ogrodzenia L = ok. 250,0 mb Powierzchnia zabudowy w granicach ogrodzenia Fz = ok. 3850m2 Zakres zaplanowanych robót budowlanych Obiekty przeznaczone do likwidacji: • Krata koszowa oraz piaskownik wraz z komorą: ◦ krata w konstrukcji stalowej wraz z żurawikiem o napędzie ręcznym zainstalowana w studni z kręgów betonowych DN 1500 mm, ◦ piaskownik poziomy w konstrukcji żelbetowej. Obiekty wymagające zmiany funkcji i przeznaczenia: • Zmiana komory czerpalnej pompowni i pompowni na zbiornik wyrównawczy ścieków, • Zmiana komory defostacji i denitryfikacji na komorę wydzielonej stabilizacji tlenowej osadów, spełniającą równocześnie funkcję zbiornika homogenizacji osadów, • Zmiana poletek osadowych na filtry żwirowe do oczyszczania ścieków oczyszczonych biologicznie. Remont, przebudowa i wymiana obiektów i instalacji • Wykonanie nadbudowy ścian komory osadu czynnego o ok. 1,5 m, • Przebudowa pomostów i schodów obsługowych, • Wymiana ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką. Długość ok. 250 mb. Brama wjazdowa przesuwna, • Przebudowa wewnętrznych dróg operacyjnych polegająca na zamianie nawierzchni żużlowej na betonowe płyty ażurowe, wypełnione żwirem, • Remont wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni zbiorników żelbetowych z wykonaniem zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni zewnętrznych oraz chemopowłok powierzchni wewnętrznych, po uprzednim wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji i określeniu stanu technicznego, • Renowacja lub wymiana instalacji technologicznych po uprzednim wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji i określeniu stanu technicznego, • Renowacja lub wymiana instalacji międzyobiektowych oraz odwadniających po uprzednim wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji i określeniu stanu technicznego, • Niwelacja, zagospodarowanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu objętego przebudową, Budowa i montaż obiektów oraz urządzeń i instalacji nowozaprojektowanych i nowowykonywanych • Dostawa i montaż kompletnej tłoczni ścieków surowych. Wydajność robocza Qp = 1 do 10 m3/h. Wydajność podnoszenia do 8 m sł.w., • Budowa budynku o powierzchni do 50 – 60 m2 mieszczącego: urządzenia odbiorcze stacji zlewczej, sitopiaskownik, zintegrowany zespół urządzeń mechanicznego odwadniania osadów, podrozdzielnię, podstawowe zaplecze socjalne z węzłem sanitarnym, • Dostawa i montaż instalacji stacji zlewczej ścieków dostarczanych transportem asenizacyjnym o wydajności do 24 m3/h, • Dostawa i montaż kompletnej instalacji do mechanicznego podczyszczania ścieków (sitopiaskownika) o wydajności do 35 m3/h; • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji napowietrzania komory osadu czynnego oraz wydzielonej komory stabilizacji, • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji recyrkulacji zewnętrznej osadu, • Dostawa i montaż kompletnej pompowni ścieków z filtrów żwirowych o wydajności 8 m3/h • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji odprowadzania osadu nadmiernego do komory stabilizacji, • Dostawa i montaż kompletnego urządzenia i kompatybilnej instalacji do mechanicznego odwadniania osadów o wydajności 2 m3/h; • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji zasilania energetycznego, • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji automatycznego sterowania pracą oczyszczalni, • Dostawa i montaż urządzeń oraz instalacji roztwarzania i dozowania reagentów, • Dostawa i montaż instalacji uzbrojenia technologicznego osadnika wtórnego. Uruchomienie obiektu • Przeprowadzenie rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego, • Opracowanie wymaganych przepisami szczegółowymi instrukcji, • Przeszkolenie personelu. Opis istniejących obiektów budowlanych Krata koszowa Zamontowana w studni z kręgów betonowych DN 1500 mm, o głębokości 2,5 m. Piaskownik poziomy Obiekt żelbetowy o wymiarach 2,5 x 0,4 x 0,35 m. Przepompownia ścieków surowych Całkowicie zagłębiony w gruncie zamknięty zbiornik żelbetowy, zabezpieczony wewnętrznie powłoką chemoodporną, o średnicy D = 4,8 m i głębokości H = 3,8 m. Komora defosfatacji i denitryfikacji (dawny zbiornik retencyjny ścieków) Zamknięty zbiornik o konstrukcji żelbetowej, zagłębiony w gruncie i obsypany skarpą, zabezpieczony wewnętrznie powłoką chemoodporną, o średnicy D = 4,8 m i całkowitej głębokości H = 4,8 m. Komora tlenowa z komorą przelewową Komora wykonana w konstrukcji żelbetowej, obsypana skarpą, zabezpieczona powłoką chemoodporną o wymiarach: 6,0 x 6,0 m, głębokość całkowitej H=3,7m oraz czynnej h = 3,25 m Komora przelewowa o wymiarach 0,9 x 0,9 x 1,5 m. Osadnik wtórny Osadnik wykonany jako zbiornik żelbetowy, obsypany skarpą, zabezpieczony powłoką chemoodporną o średnicy D = 4,8 m i głębokości całkowitej Hc = 5,85 m. Przepompownia ścieków oczyszczonych ze stacją dmuchaw Przepompownia wykonana jako zbiornik żelbetowy posadowiony na poziomie terenu złożony z dwóch komór: • komora ścieków oczyszczonych o wymiarach: 2,5 x 3,9 x 2,4m; • sucha komora pomp i dmuchaw o wymiarach: 3,9 x 2,2 x 2,4m Komora zasuw (dawniej przepompownia recyrkulacyjna osadu) Obiekt wykonany jako komora żelbetowa, obsypana skarpą, o wymiarach 2,7 x 1,5 x1,5m. Poletka osadowe oraz kwatera kompostowania Poletka wykonane z elementów betonowych prefabrykowanych, pięć jednostek o wymiarach 10,0 x 5,0 m, zdrenowanych. Posadowione na poziomie terenu, uszczelnione folią PEHD Kwatera kompostowania o wymiarach 10,0 x 5,0 m, zdrenowana, pokryta betonowymi płytami ażurowymi. Stacja dozowania reagentów (dawna komora pomp pompowni ścieków surowych) Prostokątna komora żelbetowa, częściowo zagłębiona w gruncie, o wymiarach wewnętrznych 3,5 x 2,9 x 2,5m Dyżurka Prostokątna komora żelbetowa, częściowo obsypana skarpą, o wymiarach wewnętrznych 3,1 x 3,5 x 2,4 m Sieci technologiczne Kanały grawitacyjne wykonane z PVC-U, rurociągi ciśnieniowe z PEHD. Wylot do rowu otwartego (obiekt nie objęty zakresem przebudowy) Betonowy, z elementów prefabrykowanych. Określenie uwarunkowań wykonania przebudowy i modernizacji • Oczyszczalnia w Siedlisku, niezależnie od funkcji podstawowej, będzie realizować zadania stacji oczyszczania ścieków dostarczanych transportem asenizacyjnym. W praktyce oznacza to, że obiekt będzie pracować ze zmiennym obciążeniem hydraulicznym oraz ładunkiem zanieczyszczeń; • Szczegółowe założenia projektowe lub projekt budowlany przebudowy i modernizacji oraz wykaz proponowanych do zastosowania urządzeń, armatury i aparatury kontrolno-pomiarowe, będą przedstawione Zamawiającemu do pisemnej akceptacji; • Zamawiający ustanowi ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy. Dla potrzeb odbioru i rozliczenia Zamawiający proponuje następujące elementy rozliczeniowe. Po wykonaniu i częściowym odbiorze dla których będą dokonywane kolejne płatności jak następuje: ◦ dokumentacja realizacyjna; ◦ roboty budowlane, uruchomienie oraz instrukcje – podział na elementy rozliczeniowe określony w umowie o wykonanie. Zestawienie ogólnych i szczegółowych właściwości funkcjonalno – użytkowych oczyszczalni i jej obiektów. • Wymagane efekty oczyszczania odpowiadające określonym w pozwoleniu wodnoprawnym oraz w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. 2014 poz. 1800), • Efekty przeróbki osadów muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21) o odpadach oraz umożliwiać ich zagospodarowanie w trybie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. 2015 poz. 257), • Wymagane maksymalne wykorzystanie istniejących zbiorników żelbetowych monolitycznych do realizacji procesów oczyszczania, • Ze względu na eksploatowaną linię oczyszczania metodą osadu czynnego w układzie przepływowym nie dopuszcza się zastosowania metody sekwencyjnej SBR, • Bezwzględnie wymagalne jest stosowanie wydzielonej stabilizacji osadów. Wyklucza się zastosowanie stabilizacji symultanicznej, • Wymagane jest wyposażenie komory napowietrzania osadu czynnego w ruszt napowietrzający drobnopęcherzykowy wykonany z tworzyw sztucznych, z możliwością podnoszenia bez konieczności opróżniania komory, • Wymagane jest zastosowanie rozwiązań umożliwiających eksploatację oczyszczalni bez konieczności stałego przebywania personelu obsługowego. Podstawowe wymagania technologiczne oraz obiektowe • Instalacja napowietrzająca oddzielna dla układu przepływowego oczyszczania ścieków i dla układu przepływowego stabilizacji i homogenizacji osadów zaopatrywana z oddzielnych dla obu układów urządzeń, • praca ciągła instalacji usuwania osadu nadmiernego i recyrkulacji osadu powrotnego (recyrkulacji zewnętrznej), z opomiarowaniem i regulacją wydajności, • instalacja reagentów dwufunkcyjna umożliwiająca interwencyjne stosowanie w celu kondycjonowania osadu i korekty zasadowości, • układy pompowe podnoszące samo-odwadniające się w okresach postojowych i przerw w pracy, • przelewy odpływowe osadnika wtórnego z możliwością regulacji poziomu odpływowego oraz poziomowania zmienionego w efekcie pracy, • instalacje: odbioru ścieków dostarczanych transportem asenizacyjnym, podczyszczania mechanicznego oraz mechanicznego odwadniania pracujące jako zespoły niezależne z sygnalizacją funkcji sterowniczych i stanów awaryjnych do dyspozytorni, • poziomy obsługowe: zbiornika wyrównawczego, komory osadu czynnego oraz komory stabilizacji zaopatrzone w doprowadzenie wody technologicznej płuczącej, odwadnialnej na okres niskich temperatur. Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (nazywanego dalej PFU), który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Uwaga! Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnym obiekcie. Zastosowane rozwiązania projektowe i organizacja robót powinny zabezpieczyć ciągłość pracy istniejącej stacji uzdatniania wody w całym okresie realizacji zamówienia. Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie maja być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoja odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy. Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter zamówienia tj. zamówienie w systemie „ zaprojektuj i wybuduj” w opisie przedmiotu zamówienia nie ma możliwości określenia zakresu robót, które zostaną przewidziane przez projektanta ( technologa) Wykonawcy w dokumentacji projektowej . Projektant Wykonawcy na podstawie PFU powinien określić szczegóły dokumentacji projektowej określające konieczne do wbudowania urządzenia oraz niezbędne do wykonania roboty budowlane, na podstawie których Wykonawca wyceni cały przedmiot zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje , że przedmiot zamówienia nie będzie wykraczać poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 90 000,00 zł., (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych00/100) przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Nowa Sól, nr rachunku: 74967400060000002044080005 z adnotacją: "wadium -Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedlisko”. kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie zamawiającego pok. nr 15 w terminie do dnia 28 lutego 2018r. do godz. 10.00, a do oferty dołączyć kserokopię. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium,Pełnomocnictwo, o ile umocowane prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestracyjnych,W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SIWZ. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach