Przetargi.pl
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków”

GMINA RADKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 29-135 Radków, 99
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 34354 11 20 wew. 21 , fax. 34 354 11 20 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RADKÓW
    99
    29-135 Radków, woj. świętokrzyskie
    tel. 34354 11 20 wew. 21, fax. 34 354 11 20 wew. 21
    REGON: 151398988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:Część 1: Dostawa fabrycznie nowego: a)ciągnika rolniczego, b)wuko zawieszanego na podnośnik traktora (wysokociśnieniowej maszyny do czyszczenia kanalizacji) c)wozu asenizacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 11 - 13 do niniejszej SWZ.Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Świerków, Bałków, budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków (dla max. 300 RLM) w miejscowości Bałków, oraz budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radków w formule zaprojektuj i wybuduj.a)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świerków z podziałem na odcinki:-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 1068 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0237T na działce numer 85, obręb Kwilina,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 976 m w ciągu drogi gminnej Nr 002997T na działce numer 666, obręb Kwilina,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 836 m w ciągu drogi gminnej Nr 002996T i Nr 003026T na działkach numer 554, 769, obręb Kwilina,b)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bałków z podziałem na odcinki:-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 340 m w ciągu drogi gminnej Nr 002982T na działce numer 595, obręb Bałków,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 1308 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0233T na działce numer 618, obręb Bałków,c)budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków (dla max. 300 RLM) w miejscowości Bałków na działce numer 461, obręb Bałków, gmina Radków,d)budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radków, na działkach numer 2041, 2989, obręb nr 0010 - Radków, o średnicy  160 mm i długości około 97,43 m z rur PEHD. Zamówienie obejmuje:-sporządzenie projektów architektoniczno-budowlanych i uzyskania dla nich wynikających z przepisów prawa wszelkich opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń dla całości przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach, -uzyskanie pozwoleń na budowę lub dokonanie niezbędnych zgłoszeń po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego dla całości przedmiotu zamówienia, -sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla całości przedmiotu zamówienia, we wszystkich branżach,-wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych dla całości przedmiotu zamówienia, -zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji zarówno dla kanalizacji sanitarnej, jak i kontenerowej oczyszczalni ścieków, -przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchów technologicznych oraz badań wymaganych dla wykonanej kontenerowej oczyszczalni ścieków, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni ścieków do użytkowania,-przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchów technologicznych oraz badań wymaganych dla wykonanej kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem kanalizacji sanitarnej do użytkowania, -wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji kontenerowej oczyszczalni ścieków wraz ze wszystkimi urządzeniami technicznymi i technologicznymi dla całości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”, odrębnie dla każdego elementu przedmiotu zamówienia tj. budowy kontenerowej oczyszczalni ścieków i budowy kanalizacji sanitarnej, oraz jako roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. Zamówienie to obejmuje między innymi:-sporządzenie map do celów projektowych,-sporządzenie projektów architektoniczno - budowlanych,-sporządzenie projektów wykonawczych,-sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,-sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),-sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami,-uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,-uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów,-kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,-kamerowanie kanałów kanalizacji sanitarnej,-przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji,-sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji, technologii i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zrealizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10, 20, 21 do niniejszej SWZ, oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 18 do niniejszej SWZ.Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 3: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Brzeście, Kossów, Dzierzgów i Bieganów oraz modernizacja ujęcia wody w miejscowości Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej: a)budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Dzierzgów i Bieganów na odcinku sieci wodociągowej o długości około 1885 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0243T na działce numer 309, obręb Bieganów,b)modernizacja ujęcia wody w miejscowości Radków, na działce numer 984, obręb Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej(w formule zaprojektuj i wybuduj),c)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brzeście, na działkach numer 42, 43, obręb nr 0003 – Brzeście, o średnicy  125 mm i długości około 360,46 m z rur PEHD wraz z likwidacją istniejącej sieci wodociągowej o średnicy  90 mm,d)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kossów, na działce numer 136/1, obręb nr 0006 - Kossów, o średnicy  160 mm i długości około 656,3 m z rur PEHD,e)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kossów, na działkach numer 861, 922, obręb nr 0006 - Kossów, o średnicy  125 mm i długości około 1494,3 m z rur PEHD, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone dokumentacje projektowe stanowiące załączniki nr 14 – 17 do niniejszej SWZ, oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 i 19 do niniejszej SWZ w zakresie modernizacji ujęcia wody. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Przedmiot zamówienia obejmuje:-tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,-przed przystąpieniem do wykonawstwa robót w pasie drogowym dróg powiatowych uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Zarządcy drogi w celu prowadzenia robót – w trakcie robót przestrzegać warunków uzgodnień, -roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),-przewierty – według projektów zagospodarowania terenu, -rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,-umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego, -ewentualne odwodnienia wykopów,-bieżącego wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,-dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilości i długości) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę – Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,-zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, -zabezpieczenie kolizji rurociągów z istniejącym uzbrojeniem,-próby szczelności sieci wodociągowej, -dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),-koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości).-W zakresie modernizacji ujęcia wody w miejscowości Radków, na działce numer 984, obręb Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej: sporządzenie map do celów projektowych, sporządzenie projektów architektoniczno - budowlanych, sporządzenie projektów wykonawczych, sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami, uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: - dla części 1 kwotę: 5.000,00 zł,- dla części 2 kwotę: 50.000,00 zł,- dla części 3 kwotę: 25.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego 06 8525 0002 0040 0400 1313 0016 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków” - część nr ……….. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: 1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Radków, Radków 99, 29-135 Radków7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie:a)pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;b)poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - dla części 1 minimum 250 000,00 zł. - dla części 2 minimum 1 000 000,00 zł. - dla części 3 minimum 1 000 000,00 zł. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: W ramach części 1: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował 2 dostawy ciągnika o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto potwierdzonych dokumentem, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII. W ramach części 2: a)Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował: co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków (dla min. 50 RLM) o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł i budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 1000 m oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł i/lub polegającą na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 m i wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6. b) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: - min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do projektowania w specjalności instalacyjnej; - min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do projektowania w specjalności instalacyjnej; - min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, który co najmniej raz był kierownikiem budowy lub robót przy minimum jednej budowie kanalizacji sanitarnej/deszczowej o długości minimum 1000 m; - min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej. Uwaga: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII. W ramach części 3: a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował: co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie ujęcia wody o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł, oraz co najmniej jedną robotę polegającą na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 m i wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6. b)W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia:-min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do projektowania w specjalności instalacyjnej;-min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do projektowania w specjalności instalacyjnej;-min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, który co najmniej raz był kierownikiem budowy lub robót przy minimum jednej budowie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 m;-min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach