Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Brody

GMINA BRODY ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRODY
    ul. Rynek 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    REGON: 970770570
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy w celu ograniczenia strat wody Gminy BrodyPrzedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy, określonego dla Etapu III z PFU, w celu ograniczenia strat wody w miejscowości Jałowice, Gminy Brody w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".Zakres robót objętych Etapem I stanowi:1. Budowa sieci wodociągowej 3 909 m2. Przyłącza do sieci wodociągowej szt. 45 3. Studnie wodomierzowe kpl. 45 4. Liczba odbiorców sieci wodociągowej na cele bytowo- gospodarcze os. Ok. 135 5. Hydranty nadziemne szt. 31 Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I – Etap III z PFU oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.CZĘŚĆ II – Budowę osiedlowej i przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach, których przyłączenie do oczyszczalni gminnej nie ma uzasadnienia ekonomicznego.Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na „Budowie osiedlowej i przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach, których przyłączenie do oczyszczalni gminnej nie ma uzasadnienia ekonomicznego” w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".Przedmiotem jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną mechaniczno- biologiczną oczyszczalnią ścieków i budowy przydomowych oczyszczalniami ścieków w miejscowości Grodziszcze, Gmina Brody. Zakres inwestycji: 1. Sieć kanalizacji sanitarnej PVC200 SDR34 SN8 m 435,00 2. Sieć kanalizacji sanitarnej PVC160 SDR34 SN8 m 72,00 3. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE SDR 11 PN16 fi75 m 5,00 4. Studnie betonowe fi 1200 Szt. 6 5. Studnia betonowa fi 1200- rozprężna Szt, 1 6. Studnie rewizyjne tworzywowe PP fi 425 Szt. 8 7. Przepompownia ścieków fi 1200 Kpl. 1 8. Zasilanie elektryczne obiektów przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków Kpl 1 9. Nawierzchnia utwardzona terenu oczyszczalni ścieków m2 96 10. Ogrodzenie terenu oczyszczalni ścieków kpl 1 11. Dostawa oraz montaż oczyszczalni ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych 250 RLM kpl 1 12. Prefabrykowany wylot ścieków oczyszczonych wraz z umocnieniem skarp kpl 1 13. Przyłącze do sieci wodociągowej (do celów technologicznych oczyszczalni ścieków) wraz z montażem studni wodomierzowej oraz hydrantu zewnętrznego kpl 1 14. Studnia betonowa przepływomierza fi 1200 wraz z urządzeniem pomiarowym natężenie przepływu ścieków kpl 1 15. Demontaż zbiornika bezodpływowego wraz z utylizacją na dz. Nr 15/7 kpl 1 16. Przydomowa oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych dla 6 RLM kpl 8 17. Przydomowa oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych dla 10 RLM kpl 1 Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części II oraz w Załączniku nr 10b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części II.CZĘŚĆ III - Przygotowanie dokumentacji technicznej dla modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Biecz, Gmina Brody.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Biecz, zgodnie z załączonym PFU dla tego zakresu.Szczegółowy zakres prac podlegających na wykonaniu dokumentacji projektowej został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części III oraz Załączniku nr 10c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.CZĘŚĆ IV - wymiana wodomierzy z odczytem radiowym na terenie całej Gminy Brody wraz z systemem radiowego odczytu danych oraz zakup systemu do rozliczania zużycia wody na zadaniu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Brody:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż inteligentnego systemu zarządzania gospodarką wodną w oparciu o wodomierze pojemnościowe, systemy odczytu radiowego, monitorowania nieszczelności oraz bilansowania stref na terenie Gminy Brody oraz wdrożenie inteligentnego systemu klasy GIS do zarządzania majątkiem sieciowym przedsiębiorstwa, czyli dostawa i wdrożenie systemu informacji przestrzennej (GIS - Geographic Information System) w celu zwiększenia jakości zarządzania siecią wodociągową i kanalizacyjną obsługiwaną przez gminę. Głównym celem jest inwentaryzacja posiadanego majątku i utworzenia archiwum cyfrowego z dotychczasowych dokumentów. System umożliwi pracownikom gminy bezpośredni dostęp do dokumentacji sieci, planowanie inwestycji, obsługę zdarzeń awaryjnych i wyłączeń, warunków technicznych, uzgodnień terenowych oraz analizę danych pomiarowych.Szczegółowy zakres prac został wyszczególniony w Załączniku nr 10d do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 10d do SWZ dla Części IV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert;:a) dla Części nr I w kwocie 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)b) dla Części nr II w kwocie 15 000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych)c) dla Części nr IV w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca każdego z Części (nr I, nr II, nr III i nr IV) spełni warunek udziału w postępowaniu specyficzny dla tego zadania w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:a) składający ofertę dla Części nr I (roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:zadania związane z budową lub rozbudową lub modernizacją sieci wodociągowych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.b) składający ofertę dla Części nr II (roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:zadania związane z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków lub przydomowych oczyszczalni ścieków lub sieci kanalizacyjnej o wartości minimum 500 000,00 zł bruttoc) składający ofertę dla Części nr IV (dostawa/usługa) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:co najmniej jedną dostawę wodomierzy z nakładka radiową w ilości 1000 wodomierzy statycznych.2. Wykonawca Części nr I i Części nr II spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:Kierownikiem budowy posiadającym:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r., poz. 1646),b) minimum 3 letnie doświadczenie (licząc od daty wpisu na listę członków danej izby) w kierowaniu:- dla Części I - co najmniej dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową sieci wodociągowej- dla Części II co najmniej dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową sieci kanalizacji sanitarnej lub budową oczyszczalni ścieków lub przydomowych oczyszczalni ścieków.c) Projektanta – branży sanitarnej (dla Części I i Części II)– posiadającego co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia (po uzyskaniu uprawnień), polegające na wykonaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych, których przedmiotem była modernizacja lub budowa lub przebudowa lub rozbudowa sieci lub na sieci wodociągowych lub/i kanalizacyjnych, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego.1) - Wykonawca Części nr III spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował co najmniej 1 osobą - Główny projektant posiadający następujące kwalifikacje: - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w projektowaniu, w specjalności instalacyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach