Przetargi.pl
UMW / AZ / PN - 22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW / AZ / PN - 22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UMW/AZ/PN-22/13 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin. Przedmiot zamówienia jest podzielony na osiem części: Część A Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Paryż -Wersal -Luwr -Disneyland Montmarte, Plac Pigalle, Moulin Rouge, Łuk Triumfalny, Katedra Notre Dame, Pantheon, Rejs statkiem po Sekwanie, Wieża Eiffela, Pola Elizejskie, Muzeum D Orsay, (Disneyland dla chętnych uczestników z dziećmi) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 27 kwietnia - 3 maja 2013 r. (7 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 4 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 4 śniadania wzmocnione, 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część B Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów, - Puńsk -Wigry -Druskienniki, Białowieski Park Narodowy, Rezerwat żubrów, Rejs statkiem Augustów - Przewięź-Studzieniczna, Wigierski Park Narodowy, pobyt w Parku wodnym w Druskiennikach dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 maja - 4 maja 2013 r. (4 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 3 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część C Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kraków - Zakopane -Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn - Basenytermalne w Białce Tatrzańskiej dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 maja - 1 czerwca 2013 r. (4 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 3 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część D Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Hiszpania - Madryt - Toledo - Barcelona - Saragossa 2 dni wypoczynek na plażach Riwiery Hiszpańskiej (z noclegiem w trakcie przejazdu do Hiszpanii i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 lipca - 13 lipca 2013 r. (9 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 8 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 8 gorących obiadokolacji, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część E Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Kopenhaga - Sztokholm - Oslo - Lund - Malmo dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 17 sierpnia 2013 r. (6 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 1 nocleg na promie, 4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, w tym 1 na promie 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 46 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część F Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Grecja - Ateny - Kalambaki - Meteory - Peloponez - Korynt - Mykeny, Nafplio - Riwiera Olimpijska - Nei Pori 2 dni wypoczynek na plażach (z noclegiem w trakcie przejazdu do Grecji i w drodze powrotnej) dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 15 sierpnia - 23 sierpnia 2013 r. (9 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 8 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 8 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 8 gorących obiadokolacji, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 42 osoby (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część G Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Chorwacja - Zadar -Plitvickie Jeziora - Sibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split- Dubrovnik (2 dni plażowanie lub fakultatywnie we własnym zakresie rejsy na wyspy); noclegi środkowa Dalmacja dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 31 sierpnia - 8 września 2013 r. (9 dni) a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 6 noclegów w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 6 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 6 gorących obiadokolacji, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. Część H Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno Schonbrunn, Hofburg, Kahlenberg, Graben- Kolumna Morowa, Opera Wiedeńska, Krypta cesarska Habsburgów, Katedra Św. Stefana dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 5 września - 7 września 2013 r. (3 dni). Noclegi w Wiedniu lub okolicy do 15 km a) W cenie należy zawrzeć następujące świadczenia: 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, niepodlegające ocenie), 3. 2 noclegi w hotelach min. dwóch gwiazdek lub pensjonatach o standardzie min. trzech gwiazdek, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe, 4. 2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 2 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL. Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). b) Zamawiający poda dokładną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. c) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. d) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakończeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury VAT Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-22/13

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2013 nr PN - 22 / 13
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach