Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
REGON: 14273498200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Umowa ramowa na prowadzenie usług nadzoru inwestorskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej wg następującego podziału na części: 1) Część I - Lokalizacja Mierzeja Helska: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel; 2) Część II - Lokalizacja Wisła: Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy 43-460 Wisła; 3) Część III - Lokalizacja Warszawa i okolice: a. Warszawa ZBK Wiejska -budynki ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10, 00-902 Warszawa; b. Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa; c. Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa; d. Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa ul. Flory 2, 00-586 Warszawa; e. Willa, ul. Bacciarellego 4, 00-591 Warszawa; f. Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, 02-981 Warszawa; g. Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10. 00-315 Warszawa; h. Rezydencja Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska; i. Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Kontancin – Jeziorna; j. Inne lokalizacje na terenie miasta stołecznego Warszawa. Szczegółowy opis (określenie) przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); c) dla części II – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); d) dla części III – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11: 00 – 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego „Umowa ramowa na prowadzenie usług nadzoru inwestorskiego” [sygnatura postępowania – ZP.CO-4/2019]<< z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa S.P. nr 3 w Pruszkowie”
Dodano: 2023-05-22 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Przedszkola nr 11 w Pruszkowie.
Dodano: 2023-04-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniem pn: „(P) Dobudowa szatni oraz dwóch sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Kowali”
Dodano: 2022-07-13 - Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji Przebudowa Stacji Terenowej Wydziału Biologii UW w Urwitałcie w ramach realizowanej inwestycji pn. Mazurskie Centrum Bioróżnorodności i Edukacji Przyrodniczej w Urwitałcie
Dodano: 2020-10-01 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową ul. Racławickiej na odc. od ul. Grójeckiej do ul. Sierpińskiego.
Dodano: 2019-09-12 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi rozbudowy ulic: Wybrzeże Szczecińskie oraz Wybrzeże Helskie na odc. rejon ul. Okrzei do ul. Wybrzeże Puckie wraz z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Wybrzeże Helskie wraz z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym.
Dodano: 2018-10-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi rozbudowy ul. Trakt Lubelski na odc. od ul. Zwoleńskiej do ul. Borowieckiej w Warszawie.
Dodano: 2018-09-03 - Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu Gospodarka wodno-ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”.
Dodano: 2018-08-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi rozbudowy ul. Wał Miedzeszyński na odc. od ronda z ul. Trakt Lubelski do połączenia z trasą ekspresową S2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Wał Miedzeszyński na odc. od ronda z ul. Trakt Lubelski do węzła z planowaną trasą ekspresową S2.
Dodano: 2018-07-11 - Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu Gospodarka wodno-ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”.
Dodano: 2018-05-24