Przetargi.pl
Udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 643.890, 00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2017

Gmina Winnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-120 Winnica, Pułtuska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (23)6914092 , fax. (23)6914025
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Winnica
    Pułtuska 25
    06-120 Winnica, woj. mazowieckie
    tel. (23)6914092, fax. (23)6914025
    REGON: 130378522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 643.890, 00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 643.890,00 zł /słownie: sześćset czterdzieści trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt złotych/, CPV 66.11.30.00 -5 - usługi udzielania kredytu ,z przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2017 rok. 2.Okres kredytowania ustala się na lata 2017-2027. 3.Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych, począwszy od dnia 31.03.2018 r. w następujących kwotach: - w dniu 31.03.2018 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.06.2018 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.09.2018 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.12.2018 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.03.2019 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.06.2019 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.09.2019 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.12.2019 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.03.2020 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.06.2020 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.09.2020 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.12.2020 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.03.2021 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.06.2021 r. - 2.500,00 zł - w dniu 30.09.2021 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.12.2021 r. - 2.500,00 zł - w dniu 31.03.2022 r. - 15.000,00 zł - w dniu 30.06.2022 r. - 15.000,00 zł - w dniu 30.09.2022 r. - 15.000,00 zł - w dniu 31.12.2022 r. - 15.000,00 zł - w dniu 31.03.2023 r. - 17.500,00 zł - w dniu 30.06.2023 r. - 17.500,00 zł - w dniu 30.09.2023 r. - 17.500,00 zł - w dniu 31.12.2023 r. - 17.500,00 zł - w dniu 31.03.2024 r. - 22.500,00 zł - w dniu 30.06.2024 r. - 22.500,00 zł - w dniu 30.09.2024 r. - 22.500,00 zł - w dniu 31.12.2024 r. - 22.500,00 zł - w dniu 31.03.2025 r. - 27.500,00 zł - w dniu 30.06.2025 r. - 27.500,00 zł - w dniu 30.09.2025 r. – 27.500,00 zł - w dniu 31.12.2025 r. - 27.500,00 zł - w dniu 31.03.2026 r. - 32.500,00 zł - w dniu 30.06.2026 r. - 32.500,00 zł - w dniu 30.09.2026 r. - 32.500,00 zł - w dniu 31.12.2026 r. - 32.500,00 zł - w dniu 31.03.2027 r. - 35.972,50 zł - w dniu 30.06.2027 r. - 35.972,50 zł - w dniu 30.09.2027 r. - 35.972,50 zł - w dniu 31.12.2027 r. - 35.972,50 zł 4.Spłata odsetek w latach 2017-2027 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych w dniu spłaty kapitału kredytu. 5.Spłata odsetek w roku 2017 od wykorzystanego kredytu / tj. od dnia wykorzystania kredytu do końca IV kwartału/ nastąpi w dniu 31 grudnia 2017 r. 6.Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 7. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366. 8. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3 M notowaną na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększoną o stałą marżę banku . 9. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu do końca IV kwartału 2017 r. przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży ustalonej w przedłożonej ofercie. 10. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2017 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 12. Dopuszcza się kredyty finansowane ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego. 13. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, należy przedłożyć: 1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny. Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, należy przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny. Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 2. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach