Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 11
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5630519 , fax. 082 5630519
- Data zamieszczenia: 2011-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie
ul. Wołyńska 11 11
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5630519, fax. 082 5630519
REGON: 11026932300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy igieł, strzykawek, rękawic, rękawów i torebek do sterylizacji, środków opatrunkowych, wzierników ginekologicznych oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek, rękawic, rękawów i torebek do sterylizacji, środków opatrunkowych, wzierników ginekologicznych oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, obejmująca następujące grupy sprzętu : Pakiet nr 1 igły jednorazowego użytku, strzykawki jednorazowego użytku, aparaty do przetoczeń płynów, Pakiet nr 2 Szczoteczki cytologiczne jednorazowe, Szkiełka podstawowe do wymazów, Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu Cusco; Pakiet nr 3 rękawice lateksowe, rękawice winylowe, rękawice chirurgiczne sterylne; Pakiet nr 4 rękawy foliowo - papierowe do sterylizacji w autoklawach ciśnieniowo - parowych , torebki do sterylizacji j.w. testy paskowe do kontroli procesu sterylizacji j.w. pojemniki do spalania odpadów medycznych; Pakiet nr 5 Środki opatrunkowe i higieniczne; Pakiet nr 6 Pozostały drobny sprzęt medyczny Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Transport do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.Termin przydatności do użycia w zakresie asortymentu, którego to dotyczy - do 31 grudnia 2012 r., nie krótszy jednak niż 2/3 terminu ważności podawanego przez producenta. 3.Oferowany asortyment musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi przepisami, a w szczególności wyroby muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca dokonuje poprzez złożenie oświadczenia o posiadaniu takich dokumentów i przedłożeniu ich na żądanie Zamawiającego. 4.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego, dotyczących oceny zgodności zaoferowanego sprzętu medycznego z parametrami zawartymi w SIWZ, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy na piśmie o dostarczenie próbek proponowanego w ofercie sprzętu medycznego w terminie (3) trzech dni roboczych wraz z następującymi dokumentami: a)Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych).; b)Deklaracja Zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r); c)Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej ), Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. d)W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, oferowany asortyment musi posiadać inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mspzoz.metronet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł do biopsji, toreb na wymiociny, pieluszek, pieluchomajtek...w podziale na 15 części, sprawa ZP.3520/33/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku, preparatu do dezynfekcji i innych wyrobów medycznych - 9 zadań
Dodano: 2016-07-27 - dostawa soczewek i zestawów jednorazowych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na dostawy jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (znak sprawy 55/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy cewników Foleya, rękawic j.uż. RTG, aparatów do przetaczania leków światłoczułych, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, aplikatorów gąbkowych, kasetek do badań histopatologicznych... - 27 części, sprawa znak: ZP.3520/30/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-08 - : dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych i operacyjnych (znak sprawy 47/16).
Dodano: 2016-07-05