Przetargi.pl
Udzielenie krótkoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Świętochłowice w 2018 roku

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie krótkoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Świętochłowice w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie krótkoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie występującego w ciągu 2018 roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Świętochłowice: 1. Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż 2 dni robocze po dniu zawarcia umowy, chyba że co innego wynika ze złożonej oferty. 2. Całkowita spłata kredytu wraz z odsetkami dokonana będzie do dnia 31.12.2018 r. 3. Kredyt zostanie udostępniony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej. 4. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w rachunku bankowym lub kredytowym otwartym u Wykonawcy. Spłata całości lub części kredytu odnawia, o dokonaną spłatę, kwotę przyznanego limitu kredytu i daje możliwość wielokrotnego wykorzystania środków w całym okresie kredytowania. 5. W przypadku udostępnienia kredytu w rachunku bankowym, Bank nie będzie naliczał jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym opłat za prowadzenie rachunku i dokonywanie przelewów drogą elektroniczną. 6. WIBOR zmieniany będzie w okresach miesięcznych, po raz pierwszy stawka ustalona zostanie w dniu udostępnienia kredytu. 7. Marża wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 8. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku. 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji. 10. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu, a także możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 11. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu za faktyczny okres wykorzystania. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie wyłącznie Akt Notarialny w sprawie Oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 777 § 1 pkt 5 KPC. Wykonawca ponosi koszty w/w aktu notarialnego. Zamawiający nie udzieli pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym. 13. Bank umożliwi dostęp do bankowości elektronicznej i wykonywania przelewów drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na podstawie art. 36 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1), 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach